Luistimet netin välityksellä?

Kesää odotellessa..

Olisin pitkästä aikaa ostamassa uusia luistimia ja kävin tänään urheiluliikkeessä niin hinnat oli aika jäätäviä.. Tuli tuossa mieleen, että tilaisi luistimet netin välityksellä, mutta en uskaltaisi suin päin ostaa sikaa säkissä. Nyt kaipaisinkin vähän neuvoja siitä, mitkä firmat ovat Euroopassa luotettavia? Onko kukaan Amerikan suunnalta tilannut? Itselle ovat seuraavat iskeneet silmään..

http://www.skates.com/default.asp
Ei ihmeempiä tietoja. Ilmeisesti Eurooppalainen.

http://www.rollsport.de/index.php?cPath=43
Saksalainen ja näilläkin palstoilla saanut kiitosta. Luotettava?

http://www.inlinewarehouse.com/
On selvästi halvemmat hinnat kuin muissa, mutta on ilmeisesti Amerikan mantereella. Eniten askarruttaa paljonko toimittaminen Suomeen maksaa ja joutuuko siitä maksamaan tullia yms, koska ei tule Euroopan alueelta.

12

1599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satsuriini

      Ensimmäinen osote on käsittääkseni Englantilainen, eikös nuo hinnat ole puntina ja euroiksi muunnettuna ne ei enää ole ihan niin halvat...?
      Ja Amerikasta tilatessa tosiaan voi olla nuo kulut aika isoja.
      Täälä on kyllä suositeltu tuota Saksan liikettä, itse tilasin tällaisesta paikasta:

      http://www.wh1shop.de

      Saman hintaisia ovat molemmissa Saksan liikkeissä, omani eivät ole vielä tulleet, eli en osaa kertoa suosituksia vielä :-)

    • Kesää odotellessa..

      Ilmoittelisitkos tuliko paketti ilman ongelmia ja mitenkäs maksupolittiikka hoitui?

      • Satsuriini

        Niin, perjantaina laitoin tilauksen tuonne wh1shoppiin, maksoin Visalla ja postikulut oli 15€.
        Tänään, tai siis eilen, tiistaina tuli ilmotus että ovat lähteneet Saksasta.
        Lienevät perillä joskus ens viikolla, toivottavasti :-)


      • Satsuriini
        Satsuriini kirjoitti:

        Niin, perjantaina laitoin tilauksen tuonne wh1shoppiin, maksoin Visalla ja postikulut oli 15€.
        Tänään, tai siis eilen, tiistaina tuli ilmotus että ovat lähteneet Saksasta.
        Lienevät perillä joskus ens viikolla, toivottavasti :-)

        No niin, luistemit tuli tänään wh1shopista.
        Posti toi suoraan kotiovelle, eli kokonaisuudessaan kesti pikkusen yli viikon vaikka oli helatorstaikin välis :-).
        Kaikki toimi hienosti, olen todella tyytyväinen! Tosin en tänään vielä ehtinyt luistelemaan, mutta jalkaan kokeilin ja hyvältä tuntui. Suosittelen!


    • jts-1
      • luikkari

        kuitenkaan tuolta suoraan, sillä tuohan on valmistajan sivusto josta vasta ohjataan jälleenmyyjien sivuille?


      • jts-1.,.
        luikkari kirjoitti:

        kuitenkaan tuolta suoraan, sillä tuohan on valmistajan sivusto josta vasta ohjataan jälleenmyyjien sivuille?

        Ruotsin powerin sivustolta tilasin...pieni kömmähdys!
        Powerslide.se


      • hhdhfhdhf
        jts-1.,. kirjoitti:

        Ruotsin powerin sivustolta tilasin...pieni kömmähdys!
        Powerslide.se

        Rollsport.de on ainakin täällä hyväksi, toimivaksi ja halvaksi havaittu.


    • Kesää odotellessa..

      Kyl se tais tulla selväksi, että ulkomailta luistimet pitää tilata. Suomessa luistimista (K2 Radical) saisi maksaa satasen enemmän kuin internetin ihmemaasta tilattuna. Nyt kun vain osaisi päättää kummasta tilaisi. Vaihtoehdoiksi on sentään saatu valkattua saksalaiset firmat. :) Kiitoksia avuliaista vastauksista ja toivotaan hyviä kelejä kesäksi.

      • minnalilla

        Jos et uunituoreita halua, niin katso huuto.netistä, sieltä saa hyviä halvalla! itsekin ostin lähes uudet K2 100e:lla :)


    • k2rp

      itse tilasin rollsportista otsikon luikkarit 24.5 (SEPA-maksu) ja 26.5 tuli ilmoitus, että luikkarit on toimitettu dhl:lle -> 3-5 päivää, jotta saan ne jalkaan. Kokonaisuudessa tuon rollsportin toiminta on kyllä hyvää, infoa tulee tarpeeksi ja hinta / valikoima on kohdillaan. Katsotaan nyt saapuuko luistimet loppupeleissä ajallaan.

      • k2rp

        ....jatkoa edelliseen, luikkarit tuli vajaassa viikossa kotia, joten nopeaa toimintaa. Ainoa mikä hieman ihmetytti oli se, ettei Rollsport ilmoittanut mitään seurantakoodia, kun paketin toimituksesta ilmoittivat. Todennäköisesti tuon ois saanut tingattua niiltä, mutta itse en jaksanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe