Millasia vinkkejä ois antaa vegepaastoa aikovalle? Itellä ois tarkotus paastota yksi viikonloppu ja sitten ottaa akuneulat aineenvaihduntaan.
Vegepaasto
4
348
Vastaukset
- yhen viikonlopun
voi paastota vaikka pelkällä vedellä, voi herrajestas näitä juttuja :D
- et siten
tajunnu koko viestin sisällästä hölkäsen pöläystäkään :
- paaaasto
et siten kirjoitti:
tajunnu koko viestin sisällästä hölkäsen pöläystäkään :
Itse paastoan yleensä viikon. Kun mehut tekee itse niin tietää että ne on varmasti vegaanisia. Millaista mehua ajattelit tehdä? Jos ei ole mehukonetta niin vaahterapalmusiirappi on varmasti helpoin. Mutta sitä myydä kovin pienissä erissä. Kysele lisää, olen juuri aloittamassa paastoa. vastailen mielelläni.
- paastoon
paaaasto kirjoitti:
Itse paastoan yleensä viikon. Kun mehut tekee itse niin tietää että ne on varmasti vegaanisia. Millaista mehua ajattelit tehdä? Jos ei ole mehukonetta niin vaahterapalmusiirappi on varmasti helpoin. Mutta sitä myydä kovin pienissä erissä. Kysele lisää, olen juuri aloittamassa paastoa. vastailen mielelläni.
No, siinäpä kaikki kriteerit täyttävä lähiruoka!
Vaahterapalmu? Liekö kuinka uhanalainen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2272955
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1202111Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171701Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141655Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921520Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471257- 471196
- 1061032
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58974- 91947