Jokin kumman himo syödä punajuurta ilmstynyt minulle.Syön päivittäin,maistuu hyvällekkin muun ruuan yhteydessä. On vain herännyt kysymys, voiko punajuurta syödä liikaa? voiko siitä tulla elimistölle jotain ongelmaa.
punajuuri
2
500
Vastaukset
No vitsi vitsi, tuli vain ensimmäisenä mieleen.
Ei kai siitä muuta vaaraa ole kun liika nitriitti, joka kuormittaa munuaisia.
Punajuuripihvit on kyllä hyviä, keittele isoja punajuuria melko pehmeiksi,
anna hieman jäähtyä ja leikkaa sentin viipaleiksi. Pyörittele kiekot ensin
vatkatussa kanamunassa, sitten vehnäjauhossa ja lopuksi korppujauho-suola-pippuriseoksessa.
Paista ne pannulla voissa rapeapintaisiksi. Menee ihan pääruokana tai esim palapaistin lisukkeena.- Anonyymi
itse olen lapsesta asti himoinnut punajuurta , muttakyllä punajuurta voi syödä liikaa sillä minulle diaknosisoitiin punajuurisamolietin diagnoosi parikymmentävuottasitten ja sen oireet ovat että kaikki mitä sisältäsi tulee on punaista myös uloste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984