ostin mamun pyörän

sgdgg

Kuka kusettaa ketäkin?
Olin Keinäsellä tinkaamassa pyörän hintaa kun siihen tuli yksi mamu-perheen isäntä paperilapun ja kynän kanssa. Ymmärsin siitä sopertelusta että olisi valmis myymään minulle katsomani 770e pyörän 500e:lla.
Houkutus oli liian suuri joten kaupat tehtiin. Isäntä osti katsomani pyörän, valitsemillani varusteilla ja talutti kadulle. Tehtiin kaupat sovitusti ja sain molemmat avaimet ja takuupaperit ym. Jopa sen ylimääräisen lukon avaimineen...
Isäntä rokotti juuri SPRrää 770e mutta tienasi itse 500 puhdasta mammonaa laitettavaksi sukanvarteen. Joutuu tietenkin nyt vastaavasti varastamaan pyörän jostain mutta niinhän siinä olisi käynyt muutenkin. Noin hieno pyörä ei kauaa olisi slummitalon kellarissa viihtynyt.
Toivotaan, että lapsen sama pyörä kuitenkin säilyisi... Vaimo mitään pyörää voisi ajaakkaan joten saa kävellä edelleenkin huntuineen ja kärryineen. Ainakaan sille ei pyörää kaupasta hankittu.

17

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tollo...

      No itsehän olet kusetuksessa mukana.

      • ennemmin spurgulle

        lopetin SPR.lle rahan 3 vuotta sitten,ja en tule tod.näköisesti enää koskaan antamaankaan.


      • tympääntynyt..
        ennemmin spurgulle kirjoitti:

        lopetin SPR.lle rahan 3 vuotta sitten,ja en tule tod.näköisesti enää koskaan antamaankaan.

        Joo itse lopetin kans spr:lle rahan antamisen.Jos raha menisi Suomalaisille niin sillon voisin lahjoittaa. Mutta en ymmärrä miksi pitää hyysätä näitä mamuja.Suomi ottaa tänäkin vuonna lainaa oliko se jotain 15miljardia(korjatkaa toki jos olen väärässä) niin onko silloin omat asiat kunnossa????? Ei ole!!!!!
        Moni ei edes ajattele missä kunnossa Suomen talous on.Eihän sitä lainaa voida loputtomasti ottaa.
        Paljonko Suomen velka on tänä päivänä??????


      • nikkelimarkkat
        tympääntynyt.. kirjoitti:

        Joo itse lopetin kans spr:lle rahan antamisen.Jos raha menisi Suomalaisille niin sillon voisin lahjoittaa. Mutta en ymmärrä miksi pitää hyysätä näitä mamuja.Suomi ottaa tänäkin vuonna lainaa oliko se jotain 15miljardia(korjatkaa toki jos olen väärässä) niin onko silloin omat asiat kunnossa????? Ei ole!!!!!
        Moni ei edes ajattele missä kunnossa Suomen talous on.Eihän sitä lainaa voida loputtomasti ottaa.
        Paljonko Suomen velka on tänä päivänä??????

        78.000.000.000 € eli 78 miljardia egee,siinä sitä on maksamista.


      • jiui
        nikkelimarkkat kirjoitti:

        78.000.000.000 € eli 78 miljardia egee,siinä sitä on maksamista.

        meillä päin ei mamut viihdy mitä nyt pari kaalee asuu malliksi ei kaikki ole päättäjistäkään kiinni ryhdistäytykää ex kemiläinen


      • kirkosta eronnut...
        tympääntynyt.. kirjoitti:

        Joo itse lopetin kans spr:lle rahan antamisen.Jos raha menisi Suomalaisille niin sillon voisin lahjoittaa. Mutta en ymmärrä miksi pitää hyysätä näitä mamuja.Suomi ottaa tänäkin vuonna lainaa oliko se jotain 15miljardia(korjatkaa toki jos olen väärässä) niin onko silloin omat asiat kunnossa????? Ei ole!!!!!
        Moni ei edes ajattele missä kunnossa Suomen talous on.Eihän sitä lainaa voida loputtomasti ottaa.
        Paljonko Suomen velka on tänä päivänä??????

        Kirkon kolehtikeräys ja ilmeisesti taksvärkkikin kerättiin eräänä vuonna suomessa olevien pakolaistausteista ihmisten työllistämiseen!
        Mihin joutuivat vanhukset ja suomalaiset lapset tai pitkäaikaistyöttömät?

        Afrikkaan ym annettu kehitysapu ei ole saanut aikaan muuta kuin laiskuutta ja pakolaisuutta. Opetetaan odottamaan riisikuormaa ja samalla saadaan julistettua vähän kristinuskoa. Eikä ole saatu mitään aikaiseksi.


    • niinpä niin taas

      En lähtisi syyttämään myyjää ison rahan saannista, vaan spr:ää joka antaa noin ison rahan pyörän ostoon. Marketista pyörä irtoaa satasella.

      • SPRikas

        On SPR omituista hommata noin isoja lahjakortteja pyörän ostoon. Kohta saamme kuulla, kun joku on ostanut tila-auton Pörhöltä tai Wetteriltä ja myynyt sen tien toisella puolella ja maksanut sen jollain soskun setelillä.


      • polku ilman pyörää
        SPRikas kirjoitti:

        On SPR omituista hommata noin isoja lahjakortteja pyörän ostoon. Kohta saamme kuulla, kun joku on ostanut tila-auton Pörhöltä tai Wetteriltä ja myynyt sen tien toisella puolella ja maksanut sen jollain soskun setelillä.

        Minäkin haluan pyörän


      • APINA
        SPRikas kirjoitti:

        On SPR omituista hommata noin isoja lahjakortteja pyörän ostoon. Kohta saamme kuulla, kun joku on ostanut tila-auton Pörhöltä tai Wetteriltä ja myynyt sen tien toisella puolella ja maksanut sen jollain soskun setelillä.

        Mutta kun on jo ostettu tilaautot ja omakotitalot.Pian hankitaan moottorikelkat,lasketteluvälineet,talvilomat Pukettiin.Kesällä hankitaan huvilat,veneet,vesiskootterit,sukellusvälineet.Näin sitä voi ostella ja shoppailla kun painaa pitkää työpäivää.


    • rouva_47

      marketin pihalla pyörivältä pultsarisedältä 100 markan arvoiset sosiaalitoimiston kustantamat ruokaostokset 60 markalla. Pultsarisetä tarvitsi viinansa, minä ruokaa.

      Siitä huolimatta maksan kunnallisveroni edelleenkin.

    • pistää vihaks

      ..että oliko justiinsa 1 tyyppi tai 2 jotka sano alottajalle suoraan että ootpa tyhmä. Kaikki muut rupeatte lätisemään jotain höpölöpö maahanmuuttopaskaa.. mun pointti on tämä että jokainen joka tarkotuksella menee hyötymään tällasista spr tai jonkun muun myöntämistä "ale" kupongeista, jotka ei ittelle kuulu, niin samalla nakertaa tätä meidän suomalaista hyvinvointia, sitä jota tääki isäntä tietentahtoen tulee käyttämään tänne hyväkseen. Alottajalta kysyisin, että onko nyt hyvä meininki ajella sillä pyörällä?? Sun velvollisuutes olis ollu sanoa tälle jäppiselle että vittu täällä ei toimita tuolla tavalla.. ja ostaa se uus oma pyörä omilla rahoilla ja maksaa vähän extraa että omatunto on hyvä ku nyt helteillä cyklailee citissä.. vittu alottajan kaltaisten kans..ootta yhtä alhaalla ku nämä kusettajatki.

      • dfhdfhd

        Omatuntoni on puhdas ja pyörä kulkee hyvin.
        Miksi minä en käyttäisi SPRää hyväkseni kun sitä käyttävät tuhannet muutkin. Ite en ole laittanut ropoakaan SPRn keräyksiin enään vuosiin, kiitos juuri tämän pakolaispolitiikan ja niihin pakolaisiin upotettujen miljoonien tähden.
        Kemissä pienennetään pakolaiskeskusta tulevien kunnallisvaalien vuoksi jotta muutkin kuin pakolaisiavastustavat saisivat ääniä. Mutta sanokaa mun sanoneen, vaalien jälkeen tulee tilanne jolloin keminkin pakolaiskeskus nousee uuteen kukoistukseensa entistä uljaampana.

        Eikös ketään ihmetytä Itätuulen vuokrien nostot? Ensin valitetaan kun asuntoja on tyhjillään, sitten niihin asutetaan pakolaisia jotain 300henkeä, ja sitten kuitenkin taas valitetaan kun tyhjien asuntojen remontointi ja muut kulut pakottavat nostamaan vuokria... Vastaus on, että asunnot joissa mamu on asunut pitää remontoida kahteen kertaan. Ennenkuin sutki siihen muuttaa ja kun se lopulta muuttaa siitä pois.

        Vähän lipsahti asian viereen mutta lopuksi haluan sanoa pyörästäni kateellisille... Onneksi asun omassa talossa, mamu-vapaalla vyöhykkeellä. Kateuden aihetta lisää tuon asuinalueen suhteen ;-)


    • perheen isä 1+1+1

      voi sinua poloista valehtelijaa....et taida saada tussua koskaan...oma käsi paras sulle, olet nettiriippuvainen käden heiluttaja, ilman nettiä et olisi yhtään mitään, et siis yhtään mitään, koko sielunelämäsi on riippuvainen netistä, transistoreista...yhyy yhyy puolestasi

    • Unnah Anumemah

      insesti paska sinä olet.

      • Unnah Anumemah

    • GeeGan

      edellä puhuu insestin tulos kolmannessa polvessa, ajaa aamuisin partakoneella naamansa ja molemmat kämmenensä...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe