Miks valitsit silloin juuri hänet?!
Millä ~perusteella~ sä olet valinnut kumppanisi?!
23
189
Vastaukset
- !
Minä en ole tainnut olla valitsijana. Vaatii naisilta aloitteen. Niin toki voin sanoa ei lähestymisille, joten ehkäpä olenkin ollut valitsemassa sillä tavalla, mutta eipä kaikki joiden haluaisi tee aloitteita.
en ole partiolainen. Raikas, antaa aina kaikkensa, ei höntyile.....http://www.viiniweb.net/arvostelut.php?select_type=4&select_country=22&select_wine=1158
perusteella, miten han katsoi minua. Toisen sen perusteella, miten luonnollisen villi hän oli. Kolmannen uteliaisuuden vuoksi(aika monta muutakin kai)...
Onhan niitä syitä...- nöff, nöff
Ujo, herkkä, tunteellinen, elämän kolhima, kaunis surusilmä. . . Tosin, hän ei vielä itsekään sitä tiedä ;)) . . . Mutta hänelle tunnustan rakkauteni :)))
- BlueNightSatin
sen teki :')
luonteen(on sitä), työpaikan(on sellanen) ja varallisuuden(on sitä) perusteella.
Minusta on tällä kertaa poikkeuksellisesti tuntunut, että minut on valittu, mutta eiköhän se aina ole kahden kauppa. Siksi, että elämäntilanteeni oli pariutumiselle sopiva ja Rouva Ratikka oli samoilla linjoilla. Puhumattakaan siitä, että hän on empaattinen, fiksu, hauska, kaunis, avarakatseinen ja hyväksyy minut omana itsenäni. Ja onhan meillä samanlaiset tulevaisuuden suunnitelmatkin. Se on jo paljon se.
Tuntu omanlaiselta. Sopivalta.
pidempi kuin minä ja oli kiinnostunut minusta.
- Yks nainen
Tunnustan rakkauteni yhdelle ihanalle miehelle,jonka kanssa olen pitänyt yhteyttä jo vuosia.Hän on minun sielunkumppani :)
- "se" mies?
Kenties juuri minä?
; ) - Yks nainen
"se" mies? kirjoitti:
Kenties juuri minä?
; )VOITPA OLLAKIN ;) TAI SITTEN ET ;)
- "se" mies?
Yks nainen kirjoitti:
VOITPA OLLAKIN ;) TAI SITTEN ET ;)
Miten saisimme "jään" oikein murtumaan väliltämme?
- Yks nainen
"se" mies? kirjoitti:
Miten saisimme "jään" oikein murtumaan väliltämme?
Annan pienen vihjeen.Olemme puhuneet jo vierailuistamme toistemme luona;) Mutta saas nähdä milloin se päivä koittaa :)
Siks että se on niin sisältä kaunis ihminen.
- --
jonka kanssa elän: hän oli aito, minuun hyvin rakastunut, kiltti, työlleen omistautunut idealisti, ujo, jalat maassa, käytännöllinen ja fiksu . Paino sanalla oli...
- trust_mii
valitsemaan. Ei mies tunne rakkautta, ehkä ihastusta korkeintaan ja sehän on mun aliarvioimista.
- skitsoskeptis
noin nyreä. Kyllä se sun mies arvostaa varmasti sitä, että sulla on se tavara siellä haarustimessa. Ja sehän ei ole aliarvioimista, vaikka alapäästä onkin kyse.
- trust_mii
skitsoskeptis kirjoitti:
noin nyreä. Kyllä se sun mies arvostaa varmasti sitä, että sulla on se tavara siellä haarustimessa. Ja sehän ei ole aliarvioimista, vaikka alapäästä onkin kyse.
viiti.. en puhu nyt suhteestani johonki tiettyyn mieheen. Olen onnellinen et olen tähän mennessä nähnyt monenlaista syista mua rakastavia miehiä. Noo, joskus tärpää paremmin.
- skitsoskeptis
trust_mii kirjoitti:
viiti.. en puhu nyt suhteestani johonki tiettyyn mieheen. Olen onnellinen et olen tähän mennessä nähnyt monenlaista syista mua rakastavia miehiä. Noo, joskus tärpää paremmin.
en viitti.
- skitsoskeptis
~perusteella~ ~että~ ~se~ ~ei~ ~käytä~ ~mitään~ ~ihme~ ~merkkejä~ ~kirjoittaessaan~
- MMies
JO OTTANUT MUUTAMAN LIIKAA JA HARKINTAKYKYNI PETTI!
NIIN!
HAHA! :D- trust_mii
hähä!!!!
Noinkin voi joskus tai vähän useammin käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713