Voisiko joku kertoa mitä tämä superfood tarkoittaa.
Voishan sitä tietysti googlettaakin, mutta jos joku osaisi kertoa asiasta lyhyesti, että pääsisi jyvälle.
Varmaankin jotain terveyteen liittyvää kun se kerran on tälle palstalle lisätty.
Superfood ?
6
1293
Vastaukset
- Superfoodisti
Pelkkä nimi ei tee (ainakaan minun silmissäni) ruuasta superia. Esim joku tehoviljelty ja myrkyillä saastutettu goji ei minulle ole superruokaa. Luomu tai mielellään villinä kasvanut, tuore, laadukas ruoka voi olla superruokaa. Valitettavan usein huonolaatuista tavaraa markkinoidaan superruokana.
iherb.com :sta saa tilattua halvalla 4$ postikuluilla suoraan kotiovelle esim. juuri noita goji-marjoja.
Koodilla PEL222 saa uutena tilaajana 5$ alennuksen! - herätys
Superfoodisti kirjoitti:
Pelkkä nimi ei tee (ainakaan minun silmissäni) ruuasta superia. Esim joku tehoviljelty ja myrkyillä saastutettu goji ei minulle ole superruokaa. Luomu tai mielellään villinä kasvanut, tuore, laadukas ruoka voi olla superruokaa. Valitettavan usein huonolaatuista tavaraa markkinoidaan superruokana.
iherb.com :sta saa tilattua halvalla 4$ postikuluilla suoraan kotiovelle esim. juuri noita goji-marjoja.
Koodilla PEL222 saa uutena tilaajana 5$ alennuksen!se on fiksuinta, edullisinta, ekologisinta, laadukkainta, trendikkäintä.
Tuontikamalla on aina iso hiilijalanjälki,piste.
- Hair of the Dog
Valkokaali, kukkakaali, porkkana, parsakaali, sipuli, valkosipuli, lehmän maito, kerma, juusto,voi, liha, kala, kana, marjat Suomen metsistä. Siinä aika kattava lista "superfoodista". Näillä mennään, muuta ei tarvita!
- vitaminman
www.iherb.com
Löytyy kaikki lisäravinteet ja myös SUPERFOODIT!
Edullisesti ja pienillä postikuluilla 3.28e jos tilaat alle 1.3kg paketin.
HUOM! Jos tilauksen loppusumma ei ylitä 50e niin ei mene tullimaksuja.
Voi maksaa myös Visa Electronilla
Uudet tilaajat laittakaa kuponki koodi kohtaan PEK241 niin saa 5 Dollarin alennuksen loppusummasta.
Itse oon tilannu lukuisia kertoja ja hyvin on tullu perille, postilaatikkoon. - Ecojuso
Ite käytän vihermehua jonka päivittäinen hinta on euro ja sisältää puoli kiloa ituja, oraita, vihanneksia ja hedelmiä. Superkamaa! Oon käyttänyt yli 4 vuotta enkä aio lopettaa koskaan!!! pHion:n Super greens pulverina rules!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984