Lesbojulkkiksia kaapissa

silmistäsenhuomaa

Kun tarpeeksi tarkkailee kehon kieltä ja silmiä (silmät on sielun peili) niin näkee sen mitä muut eivät arvaa.
Esim katsomalla youtube-haastatteluja tietyistä tähdistä näkee miten he katsovat naista vs. miestä.

Näihin perustuen lähes varmasti (kaapissa olevia) lesboja ovat:

Hayden Panettiere: Kukapa ensi arvaamalta uskoisi. "Seurustelee" Wladimir Klitchkon kanssa mutta tyhmäkin näkee että kemia puuttuu ainakin Haydenin osalta kokonaan. Ilmiselvä peite-kumppani. Samoin oli laita kun hän seurusteli Milo Ventimiglian kanssa. Pelkkää kaveruutta. Ihanaa kunhan hän vain joskus tulis ulos kaapista, saatais yksi kuuma naisellinen lesbo.

Kristen Stewart: Habitus kertoo jo aika paljon, "seurustelee" Robert Pattinsonin kanssa mutta tarkkaan kun seuraa niin näkee että Kristen suhtautuu kaikkiin miehiin kuin kavereihin. Ja jos seuraa hänen käyttäytymistään haastatteluissa naishaastattelija vs. mies...huomaa hänen torjuvan ja tylyn asenteen miehiin.

Ja sitten muutama ainakin enemmän naisista viehättyvä:

Kelly Clarkson
Miley Cyrus
Nikki Reed

Jee...eli mitä tästä huomataan...kaikki kuumimmat nuorisoidolit ei mene siihen heterokaavaan jonka kaikki olettaa itsestään selvänä kun on kyse kauniista naisista.

32

5831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä joskus

      Mutta en tiedä voinko epäilystäni paljastaa, Suomi on sen verran pieni maa, ja jos haluaa olla kaapissa...

      • ykslesbovaan

        Olen itse lesbo.ihmettelin kun homoista/bistä listoja wikipediassa.lesboja enimmäkseen mainittu vain ulkolaisia kuten tässäkin.Itse kiinostaisi suomalaisia lesboja tietää.Ei niitä jotka jo mainittu vaan uutta.
        Alkaen...kenestä?


      • .......
        ykslesbovaan kirjoitti:

        Olen itse lesbo.ihmettelin kun homoista/bistä listoja wikipediassa.lesboja enimmäkseen mainittu vain ulkolaisia kuten tässäkin.Itse kiinostaisi suomalaisia lesboja tietää.Ei niitä jotka jo mainittu vaan uutta.
        Alkaen...kenestä?

        No mitäpä sitä ihmettelemään... varmaan Wikipediassa on ne varmat tapaukset, jotka on itse tulleet julkisesti kaapista ulos, eikä mitään "joo, tuo TV-tähti Irmeli Ihkudaa saattaa olla lesbo, laitetaanpa sen nimi tänne" - spekulointia. Suomessa ei ilmeisesti ole kovin montaa avoimesti lesboa julkkista, joten eipä ole paljon mitä listata.


      • suomineitonen..
        ....... kirjoitti:

        No mitäpä sitä ihmettelemään... varmaan Wikipediassa on ne varmat tapaukset, jotka on itse tulleet julkisesti kaapista ulos, eikä mitään "joo, tuo TV-tähti Irmeli Ihkudaa saattaa olla lesbo, laitetaanpa sen nimi tänne" - spekulointia. Suomessa ei ilmeisesti ole kovin montaa avoimesti lesboa julkkista, joten eipä ole paljon mitä listata.

        voisi olla enemmän avoimesti lesboja julkkiksia? Höh. Enemmän nämä suomalaiset kiinnostaisivat kun jotkut OC-tähdet (en ole koskaan katsonut noita sarjoja, ei kiinnosta).


    • hilipati hippaa

      Itse muistan katselleeni jo aikoinaan Lindsay Lohania mielenkiinnolla, jotenkin erottautui joukosta. Toki olin itsekin nuori tällöin eikä tutka ollut vielä kovinkaan kehittynyt. Mutta nyt toimii tutka ja olen miettinyt JOSKO Mischa Barton (O.C.) olisi lesbo? Onko kukaan muu miettinyt samaa? Olen jo niin varma että odotan sitä päivää kun tulee kaapista ulos...
      Toinen juttu, lesbokaverini kertoi mulle että Jonna Tervomaa olisi lesbo. Nyt Jonnalla on kuitenkin miesystävä ja lapsikin heille syntynyt. Onko urbaanilegendaa vaan siis ollut tuo huhu vai onko perää?

      • trrrrr

        ilmeisesti erosi miehestään jonkin aikaa sitten. Vähän epämääräiseksi tuon jutun "uutisointi" kyllä jäi, Jonna ei ymmärtääkseni ole koskaan halunnut yksityiselämäänsä julkisuuteen. Syitä voi pähkäillä, totuutta emme todennäköisesti silti juorupalstoilta löydä ;) Huhuja olen itsekin jo iäisyyksiä kuullut, mahdollisesti jonkun toiveajattelua?


    • 14+3

      hei olenhan minä täällä ja vielä suomalainen; naisellinen kuuma pakkaus.. ;D
      Bytheway..mä olen taas kuullut..uskallankohan kertoa jos joudun vaikka "siperiaan"..
      tai ehkä sensuuri syö mun viestin ennenkuin sitä kukaan näkee..mutta huhu kertoo
      että meidän presidentti ja hänen tyttärensä myös olisi lesboja.

      • hmmmmm....

        Ei yhtään kaukaa haettu ajatus...täysin mahdollista.
        Eipä ole tullut mieleen aikasemmin, mutta kun sen sanoit...niin miksi ei :D


      • darllll

        juu, tästähän on puhuttu... luulenpa myös, että on. pakko vaan olla peitekumppani. muutenhan menis uskottavuus ja kaikki... hmm......


      • ---------
        darllll kirjoitti:

        juu, tästähän on puhuttu... luulenpa myös, että on. pakko vaan olla peitekumppani. muutenhan menis uskottavuus ja kaikki... hmm......

        No tuskinpa pitää paikkaansa. Jos Tarja Halonen on hyvinkin näkyvästi ollut mukana SETAn toiminnassa ja pyörinyt niissä piireissä, niin mitäpä syytä hänellä olisi peitellä, jos sattuisi itse lesbo olemaan? Sehän olisi varmaan tuonut niissä piireissä enemmän uskottavuutta, jos olisi itse ollut seksuaalivähemmistön edustaja ja toisaalta, aika naurettavaa, jos SETAn puheenjohtaja olisi itse kaapissa ja "häpeäisi" seksuaalista suuntautumistaan. Kuka kaappihomo tai lesbo edes haluaisi SETAn puheenjohtajaksi, jos olisi vaarana, että hänen oma seksuaalinen suuntautuminen kyseenalaistettaisiin niissä hommissa?

        Tiettävästi hänellä on ollut ainoastaan miesystäviä jo ennen kuin hänestä tuli presidentti. Mitäpä syytä hänellä olisi ollut pitää pystyssä jotain kulissiliittoa niihin aikoihin? Nykyään ymmärtäisi, kun pitää edustaa joka paikassa ulkomaita myöten, että normaali heteropariskunta herättää vähemmän negatiivisia tunteita, mutta luulisin, että Halonen olisi tullut kaapista jo ajat sitten, jos hän lesbo olisi.

        Mikä yleistys se edes on, että hetero ei voisi kokea seksuaalivähemmistöjen oikeuksien ajamista niin tärkeäksi, etteikö voisi olla mukana SETAn toiminnassa? Eikös se juuri lisää tasa-arvoa, kun ollaan kaikki yhtä, eikä vain "homot tappelemassa julmia heteroita vastaan"?


      • lebebebebe

        että Tarja Halonen on bi. Hänen tyttärestään en tiedä.


      • sivustaseuraaja

        hah! ... tää oli paras!


      • aika paljon
        --------- kirjoitti:

        No tuskinpa pitää paikkaansa. Jos Tarja Halonen on hyvinkin näkyvästi ollut mukana SETAn toiminnassa ja pyörinyt niissä piireissä, niin mitäpä syytä hänellä olisi peitellä, jos sattuisi itse lesbo olemaan? Sehän olisi varmaan tuonut niissä piireissä enemmän uskottavuutta, jos olisi itse ollut seksuaalivähemmistön edustaja ja toisaalta, aika naurettavaa, jos SETAn puheenjohtaja olisi itse kaapissa ja "häpeäisi" seksuaalista suuntautumistaan. Kuka kaappihomo tai lesbo edes haluaisi SETAn puheenjohtajaksi, jos olisi vaarana, että hänen oma seksuaalinen suuntautuminen kyseenalaistettaisiin niissä hommissa?

        Tiettävästi hänellä on ollut ainoastaan miesystäviä jo ennen kuin hänestä tuli presidentti. Mitäpä syytä hänellä olisi ollut pitää pystyssä jotain kulissiliittoa niihin aikoihin? Nykyään ymmärtäisi, kun pitää edustaa joka paikassa ulkomaita myöten, että normaali heteropariskunta herättää vähemmän negatiivisia tunteita, mutta luulisin, että Halonen olisi tullut kaapista jo ajat sitten, jos hän lesbo olisi.

        Mikä yleistys se edes on, että hetero ei voisi kokea seksuaalivähemmistöjen oikeuksien ajamista niin tärkeäksi, etteikö voisi olla mukana SETAn toiminnassa? Eikös se juuri lisää tasa-arvoa, kun ollaan kaikki yhtä, eikä vain "homot tappelemassa julmia heteroita vastaan"?

        kanssasi sama mieltä, mutta ehkä 1980 luvun alussa Setassa tunnelmat olivat niin bi-kielteiset, että miesten kanssa seurusteleva Setan johtoon ja poliittiselle uralle pyrkivä bi nainen ei olisi käytännössä voinut tulla kaapista. Ehkä Setalaiset jopa olisivat kehottaneet muuten ihanteellista toimijaa kaapittamaan.


      • 12+2

        Eikö lesboilla ole tämän enempää järkeä päässä.

        Naiset aina seuraavat muita naisia miettien, onko hoikempi, kauniimpi, paremmin meikattu, hienommat vaatteet or what ever.


    • Jepunen

      Mutta kiva kun on fantasioita.

      • poliitikko40

        Kirjailija-professori Pirkko Saisio puhuu Ilta-Sanomissa eri ammattialoilla vallitsevasta suvaitsemattomuudesta.

        Saisio ei itse taidemaailmassa työskennellessään ole koskaan kohdannut syrjintää homoseksuaalina. Hän kuitenkin tietää, etteivät asiat ole joka alalla yhtä hyvin.

        – Tunnen opettajia, jotka kokevat lähes mahdottomaksi kaapista tulemisen. Syynä ovat lasten vanhemmat. Eduskunnassa on jo tultu ulos, vaikka kaapissahan sielläkin vielä moni on, Saisio kertoo lehdessä.


      • tennispelaaja40
        poliitikko40 kirjoitti:

        Kirjailija-professori Pirkko Saisio puhuu Ilta-Sanomissa eri ammattialoilla vallitsevasta suvaitsemattomuudesta.

        Saisio ei itse taidemaailmassa työskennellessään ole koskaan kohdannut syrjintää homoseksuaalina. Hän kuitenkin tietää, etteivät asiat ole joka alalla yhtä hyvin.

        – Tunnen opettajia, jotka kokevat lähes mahdottomaksi kaapista tulemisen. Syynä ovat lasten vanhemmat. Eduskunnassa on jo tultu ulos, vaikka kaapissahan sielläkin vielä moni on, Saisio kertoo lehdessä.

        Onko tietoa?Onko ex-tennispelaaja Petra Thorén meikäläisiä?Ei ole koskaan ollut julkisesti miehen kanssa
        kihloissa,naimisissa tai lapsia.Saari seukannut miehen kanssa julkisesti.
        Ulkoinen habitus ainakin saa tutkan värähtämään.


    • ,.-,.-,.-

      Saa julkkiskin olla kaapissa, jos haluaa.

      Omituinen into joillakin tehdä "paljastuksia", siis ihan taviksiakin koitetaan pakottaa kaapista ulos. Ihminen tulee sieltä kaapista sit kun on valmis tulemaan, tai ei tule koskaan. Ei ole ulkopuolisten asia raotella sitä kaapin ovea.

    • silmistäsenhuomaa

      Uusi kaappilesbo bongaus, josta 99% varma...Britney Spears...niinpä!!! Kukapa uskoisi, mutta niin se vaan on. Kuka tahansa sen huomaa jos katsoo aikajärjestyksessä kuvia www.gobritney.com.

      Huomioita:
      -Miessuhteet: Justin, Kevin, Kevin F
      -Kaikki loppuneet Britneyn toimesta
      -Kevinin kanssa ollessaan hänellä oli tapana kutsua naisia kylään ja pelehtiä heidän kanssaan
      -Seurusteli Kevin Federlinen kanssa ja sai kaksi lasta, mutta kuka tahansa huomaa kuvia katsoessaan että Britney ei tuntenut miestä kohtaan muuta kuin kaveruutta. Haaveili lapsista ja heti kun sai lapset niin jätti Kevinin.
      -Tapasi Paris Hiltonin johon selkeästi oli ihastunut, heillä oli takuulla suhde
      -Ilme aivan erilainen kun Britney on miesten vs. naisten seurassa
      -Hämillinen/ujo/sädehtivä/iloinen ilme kun on tyttöjen seurassa
      -Haluton/etäinen/kaverillinen/ei-kemiaa kun miesten seurassa
      -Britneyn ongelmien syy: hämmentyneisyys omasta seksuaalisuudesta, epäonnea rakkaudessa, yksinäisyys
      -Ajoi päänsä kaljuksi niitä aikoja kun tajusi olevansa lesbo
      -Joi koska oli sekaisin siitä mitä on, ja joutui vieroitukseen
      -Hänellä ollut useita nais-assistentteja...joista yhden kanssa huhutaan olleen suhde
      -Tällä hetkellä usein manageri- "poikaystävänsä" kanssa...mutta ilmeisesti Britney ei edelleenkään uskalla olla avoimesti oma itsensä plus tietysti ajattelee lastensa parasta ja haluaa heille isähahmon.
      -Britney on toki naisellinen, mutta tietty maskuliinisuus puskee esiin vaatevalinnoissa jne.

      Ja muita kaapissa olevia amerikkalaisia julkkiksia joiden lesbous on melko selvä ja varma juttu : Kelly Clarkson, Kristen Stewart, Hayden Panettiere, Zoe Saldana, Kristen Bell

      • silmistäsenhuomaa

      • hotgirls3
        silmistäsenhuomaa kirjoitti:

        Uusi kaappilesbo-bongaus on Harry Potterin Hermione eli Emma Watson. Kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. http://www.fanpop.com/spots/harry-potter/images/8037161/title/emma-watson-jay-barrymore-brown-university

        Vaikuttaa siltä ;D

        Oon ite kiinnittänny huomiota miten(siis mun mielestä)Kristen Stewart, Emma Watson ja Katherine Moennig muistuttaa toisiaan. Nii on kaikissa jotain samaa. Onhan ne kaikki ihan oman näkösii, mut joku niit yhdistää.
        Varsinkin Kristen on jossain kuvissa aivan syötävän näkönen (tulee ihan mieleen Shane).


    • sivustaseuraaja

      Ainakin yksi Ellen-Portia / Eva-Efva / Tammy-Melissa -pari!

      Anybody!?!?!

      • sivustaseuraaja

        ... juuri luin uutisista että melissa ja tammy eroavat.. höh.


    • käännyttämistä

      On äärettömän ärsyttävää että joillakin ihmisillä on "pakko" saada jostain lesbo vain sen takia että se olis niin kiva.
      Sen takia että joku tuomitsee homofobian tai näyttelevät lesboa (telkussa tai elokuvassa) ei tee heistä homoa. Tai se että esim.Jenni Vartiainen laulaa tyttörakkaudesta ei tee hänestäkään lesboa.Se että joku ei halua puhua yksityisasioista ei tee hänestä homoa.

      Antakaa heteroiden tukea meitä ja hyväksykää että he ovat heteroita!

    • silmistäsenhuomaa

      Heterot, ja jopa jotkut lesbot luulevat että nämä ulkomaiset julkkikset joita on lueteltu ei millään voi olla lesboja, koska he ovat kauniita, menestyviä ja naisellisia tai ovat eläneet vuosia miehen kanssa avioliitossa. Aviolitto miehen kanssa ei todellakaan välttämättä kerro koko totuutta. Monilla hollywood-julkkiksilla...etenkin näyttelijöillä on kova paine olla ns. normaali ja tehdä haluamaan työtä, eli näytellä. Suurin osa elokuvarooleista käsittelee rakkautta, ja yleensä miehen ja naisen välistä...julkinen lesboksi paljastuminen saattaisi tarkoittaa syrjintää ja vaikeuksia saada jatkossa hyviä rooleja. Moni ei osaa kuvitellakkaan miten paljon kulissiliittoja ja kaapissa olevia julkkiksia saattaakaan olla.

      Naisen seksuaalisuus on niin erilaista kuin miehen, ja lesbonaisen sekä homomiehen seksuaalisuus eroaa toisistaan. Suoraan sanoen miehillä himot ohjaa aika paljon kumppanin valintaa ja toimia, joten he huomaavat aiemmin kumpi sukupuoli heitä kiinnostaa seksuaalisesti. Naiset sen sijaan ajattelevat enemmän tunteella ja välittämisellä joten todellisen seksuaalisuuden löytäminen ja sen erottaminen ystävänkiintymyksestä voi olla vaikeaa. Lisäksi naisilla on äidillinen/sisaruksellinen taipumus ja suhtautuminen miehiin vaikka naiset eivät miehistä kiinnostuisikaan seksuaalisesti/romanttisesti. Ja monella naisella on sisäänrakennettu vietti perustaa perhe ja saada lapsia, sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa onko lesbo vai ei...yhteiskunta lisäksi ei juuri anna vaihtoehtoa muulle kuin miehen ja naisen muodostamalle parille.

      Kun edelliset asiat ottaa huomioon ja myös sen miten paljon ihmisestä voi saada selville vain tarkkailemalla kehon kieltä ja eleitä, sekä katseen intensiivisyyttä...saa jo aika paljon selville ihmisten välisistä kemioista. Jos on kiinnostunut siitä kuka julkkis saattaisi olla lesbo tai ainakin kiinnostunut naisista...sen kyllä saa selville...kun katsoo kuvia ja haastatteluja...

      Joku saattaa sanoa että mitä järkeä on etsiä merkkejä julkisuuden henkilöistä, kun se ei ole varmaa...no, ainakin jokainen itse voi hyötyä taidoista tunnistaa kiintymyksen/kiinnostuksen/viehtymyksen toisen ihmisen silmistä ja eleistä. Taidosta löytää samankaltainen.

      Lisäksi kirjoitukset mediassa...ovat myös yksi asia joka tukee näitä päätelmiä seuraavien henkilöiden kaapissa olosta.


      Muutama uusi kaappilesbo-bongaus...

      Frendit sarjan näyttelijät Jennifer Aniston ja Courtney Cox ovat pari,

      tosin salainen sellainen. Courtney Cox on naimisissa David Arquetten kanssa ja heillä on yhteinen lapsi, mutta kuka tahansa näkee, että kyseessä on kulissiliitto. Kumpikin ilmeisesti halusi vanhemmaksi, kumpikin on näyttelijä...menemällä naimisiin he ovat saaneet ulospäin onnellisen ja hollywoodin kestävimmäksi parisuhteeksi tituureratun liiton. Mutta onko se ns. aito? ehei. David Arquette on ilmiselvä homo...ja Jennifer ja Courtney ovat olleet vuosikausia pariskunta.

      http://justjared.buzznet.com/tags/courteney-cox/
      http://justjared.buzznet.com/2010/01/17/courteney-cox-golden-globes-2010-red-carpet/

      Sandra Bullock oli naimisissa Jesse Jamesin kanssa mutta liitto "karahti kiville" kun Jesse kuulemma petti Sandraa tämän olleen kuvausmatkalla. Tosiasiassa Sandra Bullock halusi vain eron miehestään, jota ei koskaan rakastanut romanttisessa mielessä ja Jessellä ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin antaa ymmärtää että hän oli eron loppumisen syy. Sandra on viimeaikoina alkanut paljastaa todellista minäänsä ja suudellut julkisesti naisia, ensin Meryl Streepiä ja vastikään Scarlett Johanssonia.Sandra Bullockin haastatteluista näkee miten hän katsoo lempeästi ja syvemmin naisia vrt. miehiä. Ja jos lisätään yksi todisti lisää, niin Sandran lievä poikamaisuus ja huolettomuus käytöksessä antavat oman syynsä päätelmiin.

      http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1243685/Meryl-Streep-Sandra-Bullock-kiss-make-mock-rivalry-shared-Best-Actress-award.html
      http://www.usmagazine.com/moviestvmusic/news/sandra-bullock-kisses-scarlett-johansson-201066

      ja kolmas kaapissa oleva on Scarlett Johansson...Hahaa, ihanaa kerrassaan koska miehet on nyt niin katkeria kun heidän unelmahottiksensa ei tykkääkään miehistä.
      Scarlett Johansson tosin vaikuttaa heterolta koska hän on naimisissä näyttelijä Ryan Reynoldsin kanssa, mutta se on vain silmänlumetta,...sillä tämä tyttö katsoo aivan eritavalla naista...siinä on syvyyttä ja lempeyttä. Ryan sen sijaan on ilmiselvä kaappitapaus hänkin...homon eleet ja ei-kemiaa kun puhuu naisille haastatteluissa yms. Eli selvä kulissiliitto tämäkin.

      http://justjared.buzznet.com/2008/04/07/ryan-reynolds-scarlett-johansson-2/
      http://www.youtube.com/watch?v=XIjyM47oRss&feature=related
      http://www.youtube.com/watch?v=zuq2S0uCnZs

      • läppä!!

        Hahhah... et voi olla tosissasi. :D


      • noista

        Frendit parin kuvista lähinnä semmonen hytinä, että Courtneyllä on ollut vaikeaa ja Jennifer on ystävänsä tukena.


      • 19+10

        Hollywoodin näyttelijättärillä tuskin on maailman suurimmat paineet pitää yllä hetero-imagoa. On Elleniä ja Portiaa ja Jodie Fosteria ja Cynthia Nixonia ja Lindsayta jne jne ja lisäksi omaa bisseyttään lainkaan salaamattomia tähtiä (Angelina Jolie, Drew Barrymore jne) ja sellaisia jotka kenties ovat bissejä tai sitten yrittävät saada julkisuutta asiasta puhumalla (Megan Fox...)
        Marlene Dietrich oli jo aikoinaan (30/40-luvulla?) tunnettu suhteistaan naisiin, ja niin vain hänestä tuli yksi Hollywood-elokuvan ikonisimmista naisista. Greta Garbollakin oli naissuhteita.
        En sano, ettei kellään niitä heteropaineita olisi, mutta kyllähän näyttelijöille ja taiteilijoille on läpi historian sallittu paljon. Ja joissain tapauksissa kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta... riippuu tietysti paljon kenestä ja millaisesta näyttelijästä on kyse.

        Nuo sun olettamukset noista tietyistä henkilöistä btw tuntuvat aika tuulesta temmatulta, vaikken tietysti väitä etteikö ketään kaapissa eläviä Hollywood-tähtösiä olisi... varmasti on, mutta en usko, että yksikään noista. Toiveajattelua kenties?


      • ja bi-naisilla
        19+10 kirjoitti:

        Hollywoodin näyttelijättärillä tuskin on maailman suurimmat paineet pitää yllä hetero-imagoa. On Elleniä ja Portiaa ja Jodie Fosteria ja Cynthia Nixonia ja Lindsayta jne jne ja lisäksi omaa bisseyttään lainkaan salaamattomia tähtiä (Angelina Jolie, Drew Barrymore jne) ja sellaisia jotka kenties ovat bissejä tai sitten yrittävät saada julkisuutta asiasta puhumalla (Megan Fox...)
        Marlene Dietrich oli jo aikoinaan (30/40-luvulla?) tunnettu suhteistaan naisiin, ja niin vain hänestä tuli yksi Hollywood-elokuvan ikonisimmista naisista. Greta Garbollakin oli naissuhteita.
        En sano, ettei kellään niitä heteropaineita olisi, mutta kyllähän näyttelijöille ja taiteilijoille on läpi historian sallittu paljon. Ja joissain tapauksissa kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta... riippuu tietysti paljon kenestä ja millaisesta näyttelijästä on kyse.

        Nuo sun olettamukset noista tietyistä henkilöistä btw tuntuvat aika tuulesta temmatulta, vaikken tietysti väitä etteikö ketään kaapissa eläviä Hollywood-tähtösiä olisi... varmasti on, mutta en usko, että yksikään noista. Toiveajattelua kenties?

        on Hollywoodissa ehkä helpompaa kuin homo ja bi-miehillä, mutta ei niille naisillekaan välttämättä kaapista tulon jälkeen enää tipahtele naispääosa rooleja samalla tavalla kuin kaapissa.


    • lesbo18

      koska tämä ihana ja komea näytteliä tulee kaapista ulos Katherine Moennig

    • Ääni tulevaisuudesta täällä! Monilla naisilla, vaikka olisikin seksuaalisesti ja romanttisesti kiinnostunu miehistä tai ainakin seksuaalisesti, saattaa olla syvempi suhde toisen naisen kanssa kuin miehen johtuen juurikin siitä, että naiset ja miehet käsittelevät asioita jollain tapaa eri tavalla ja mielenkiinnon kohteetkin yleensä erilaisia. Moni mies ei esimerkiksi jaksa viipyä vaatekaupoissa niin kauan kuin naiset keskimäärin eikä aina jaksa keskustella ja ruotia asioita siinä määrin kuin nainen eikä aina yhtä pitkäänkään. Nainen saattaa käydä matkoilla parhaan naispuolisen ystävänsä kanssa ja jopa kertoa hänelle surunsa ja murheensa ennen kuin miehelleen ja muutenkin uskoutua eri tavalla. Naiset saattavat myös kokeilla seksiä toisen naisen kanssa ajattelematta onko nyt lesbo tai bi.

      Nykyään tiedetään, että monet naiset ovat kykeneviä myös oikeaan suhteeseen naisen kanssa, kertoohan siitä esim.monissa lehdissä ja internetin palstoillakin olevat jutut siitä kuinka nainen, oltuaan ensin vuosia miehen kanssa rakastui toiseen naiseen. mm.Cynthia Nixon, Minna Haapkylä ja Saara Aalto olivat yhdessä miehen kanssa ennen kuin rakastuivat naiseen ja aloittivat yhteisen elämän tämän kanssa. Sanotaanko niin, että monilla naisilla halu saada lapsia ajaa miehen syliin ja joillain myös yhteiskunnan painostus ja normatiivisyys, mutta jotkut taas elävät ilman miestä kun miehet eivät vain nappaa ja sitten tulevat kaapista ja jotkut ovat tiedostaneet jo aika nuoresta lähtien, että pitävät naisista ja ovat jo teinistä asti seurustelleet oman sukupuolensa edustajien kanssa. Meitä on niin moneksi tässäkin suhteessa.

      Mitä taas siihen tulee onko esim.naisnäyttelijöissä- ja laulajissa kaapissa olevia lesboja ja biseksuaaleja, niin voihan heitä olla, sillä vielä tänäkin päivänä julkisuudessa elävillä on aika kovat paineet täyttää fanien ja studiopomojen yms. odotus ja olla tietynlainen.

    • Anonyymi

      Ei kai se ole mikään ihme, että julkiksissa on seksuaalisesti poikkeavia. Kun otetaan mikä hyvänsä ihmisryhmä, niin kaikissa on noin 10 prosenttia poikkeavia. Näin on ollut kaikkina aikoina ja tulee varmasti jatkumaan. Eiköhän se on melkein vakio.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      194
      4538
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      254
      2550
    3. 133
      1677
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1381
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      201
      1259
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      83
      1110
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1094
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1047
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1041
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1037
    Aihe