Tässä eräänä päivänä olin kaupassa ja piti ostaa porkkanoita ja valitsin kartanon porkkanoita. Otin pussin käteen ja aloin ihmetellä, että onpas kevyt. Heitin pussin vaakaan ja kas kilon pussi olikin 850g. No siitä aloin punnitsemaan muitakin pusseja lähes kaikki oli reilusti alta kilon. Siitä heräs epäilys, että mites perunoiden laita. Menin ja hain kärryn täyteen 5kg pusseja saman valmistajan. Tadaa mikään niistä 10 pussista ei ollut yli 5 kg. Pahin vajaus oli 4,2 kg ja yleisimmin vajaus jäi 4,8 kg.
Herää kysymys kuka kusettaa? kusettaako Tuorekartano vai onko kauppa tehnyt "tilauksen" vajaista pusseista? Suosittelen ihmiset punnitkaa seuraavaksi Tuorekartanon valmiiksi pakatut perunat tai porkkanat. Yleisimmin kun ostat valmiiksi pakatun tuotteen paino on muutamia grammoja yli kyseisen luvatun painon. Tässä tilanteessa ei ole ja mielestäni tämä menee pahasti kusetuksen puolelle. Miettikääs paljonko tulee voittoa jo pelkästään yhdestä 10 000 kg satsista perunoita jos ilmaa on 5%.
PS: tämä kyseinen kauppa sijaitsee Turussa. Onko muualla sama tilanne.
Tuorekartanon tuotteet
4
677
Vastaukset
- Vanha kokki
Noita samoja vihanneksia irtotavarana, jolloin saisit itse punniten tarkasti sen määrän mistä maksatkin?
Miksi kaiken pitää olla valmiiksi pussitettua ja pakattua, onko muka niin kiire!?- Ilmaa ostanut
Kuka väittää että niitä ei olis. Ei ollut kyse siitä. Vaan että jos lapussa lukee vaikka 5 kg niin pussissa pitää olla se määrä. Ja sen mä haluaisin nähdä kuka menee ja hakee irtolaarista 10 kg perunoita. Tässä kohtaa astuu kehiin valmiiksi pussitetut perunat ja porkkanat.
- JOSKUS VALION
Ilmaa ostanut kirjoitti:
Kuka väittää että niitä ei olis. Ei ollut kyse siitä. Vaan että jos lapussa lukee vaikka 5 kg niin pussissa pitää olla se määrä. Ja sen mä haluaisin nähdä kuka menee ja hakee irtolaarista 10 kg perunoita. Tässä kohtaa astuu kehiin valmiiksi pussitetut perunat ja porkkanat.
maito litran purkissa oli maitoa 0.9-1 litran välissä en tiedä nykyistä litramäärää ,kun en käytä maitoa
- Maaliskuun Idus
Tuossa kohtaa olisi mun mielestä jo perusteltua pistää kyseisen firman tuotteet boikottiin. Tietysti voisit myös laittaa sinne palautetta, jolloin ainakin selviäisi kumpi huijaa, kauppias vai valmistaja. Jotenkin on vaikea uskoa, että kauppias vartavasten tilaisi vajaita pakkauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984