Vääksyyn on kuulemma tullut uusi ravinteli, kokemuksia?
Kanavan Kunkku
2
945
Vastaukset
- Hienoa yrittämistä
Tosi hyvät ruoat Kanavan Kunkussa ja viehkeä kauppa siinä samassa rakennuksessa. Ravintolan konsepti melko samanlainen kuin Tahkon Syvärin Kunkussa, mikäli se on tuttu. Ruokalistakin löytyy netistä, kun guuglettaa. Samoja yrittäjiä mukana. Kannattaa ehdottomasti tutustua. Sydämestäni toivon menestystä uusille yrittäjille. Tuollaisen ravintolan pitäminen, kun ei ole täysin ongelmatonta suomalaisen kesäsesongin lyhyyden takia. Ja me asiakkaatkin ollaan tosi vaativia nykyään. Toivottavasti ihmiset löytää yrityksen myös talvella ja saadaan näin ylläpidettyä tasokas yritys kauniissa Vääksyssä ja Asikkalan kunnassa. Suomalainen kansallinen voimavara on yrittäjyys, jota pitää kannattaa, jotta palvelut ja työllisyys pysyy meillä.
- kesää odotellen
kuulostipa ihan itse omistajan kirjoittamalta mainospuheelta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078