palstan surkeinta vittuilijaa.
ps. mun mielestä ootte kaikki lampaita, perseestä, kielitaidottomia, viiksettömiä, homoja, ja itku-pillejä!
Siis listaa 3....
10
148
Vastaukset 10
- öhöh..?
vaikuttaa ainakin oudolta :C
- Viiksivallulainen
Kiitos samoin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
senkin Azerbaidžanilainen karvadonitsi.
ps. tykkään myös painista http://anuragbhateja.com/images/games/sushil-kumar.jpg
modelli
relaxed_eyes kirjoitti:
sä oot koko top 3.
oot nössö, emä-nössö! Kerro miltä tuntuu olla nössö, palsta-nössö "lemmikki"
modelli kirjoitti:
ei tää oo oikein ikinä hyvältä tuntunu, mutta minkäs sille mahtaa ku on niin rakastettava.
- töhö-
modelli kirjoitti:
Ei ole kyse siitä voiko sanoa jotain lapsellisesti. Sen osaavat kaikki, ei vaadi mitään taitoa. Sen sijaan, opettele ilmaisemaan piikittelysi niin, että se on samalla hauskaa luettavaa. Sä et vielä osaa.
töhö- kirjoitti:
Ei ole kyse siitä voiko sanoa jotain lapsellisesti. Sen osaavat kaikki, ei vaadi mitään taitoa. Sen sijaan, opettele ilmaisemaan piikittelysi niin, että se on samalla hauskaa luettavaa. Sä et vielä osaa.
KIS! KIS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 109957
- 117957
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki52671Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34659- 49562
Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.5541- 59508
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää43495Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle19486- 47469