Lentopalloa Espoossa?

mukaan peliin

Toimiiko Espoossa lentopalloryhmiä, jotka pelaavat lentopalloa kesäisin ja porukkaan voisi tulla mukaan?

Olen keski-ikäinen nainen, joten ihan huippuryhmät, joilla on omat sivutkin, eivät enää mukaansa huoli.

Katselin lentopalloliiton sivuilta harrastajatoimintaa, siellä kyllä kysellään harrastajalentopalloseuroja, mutta mistään en löytänyt yhteystietoja ko. ryhmiin, onko joku löytänyt niitä, tai onko niitä jossain muilla sivustoilla julkaistu?

Tällä sivustolla on useat muutkin kyselleen lentopalloseuroja tai -ryhmiä, mutta kukaan ei taida koskaan vastata, miksiköhän?

12

1406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jr

      Täällä on toinen joka samaa asiaa on miettinyt! Olen vasta 18, ja aikoinaan pelasin seitsemän vuotta lentopalloa ihan kunnolla ja nyt muutaman vuoden tauon jälkeen haikailen mukaan johonkin leppoisaan harrasteseuraan, ei enää kilpajoukkueisiin..
      Vaikeaa vain tuntuu tälläisten löytäminen olevan.

      • janski22

        Itse olen 22 ja pelasin lentopalloa ahkerasti n. 7 vuotta ja muutettuani Espooseen pari vuotta sitten harrastus valitettavasti jäi ja kova hinku olisi päästä takaisin saliin pelaamaan tai ainakin treenaamaan mutta sopivaa joukkuetta ei tunnu löytyvän.. Jos joku saa vihiä mahdollisuuksista hihkaiskaa täälläpäin! Oman harrastejoukkueenkaan kasaaminenhan ei ole mahdotonta, ainakin näin kesäisin voisi aloittaa biitsillä...


      • janski22
        janski22 kirjoitti:

        Itse olen 22 ja pelasin lentopalloa ahkerasti n. 7 vuotta ja muutettuani Espooseen pari vuotta sitten harrastus valitettavasti jäi ja kova hinku olisi päästä takaisin saliin pelaamaan tai ainakin treenaamaan mutta sopivaa joukkuetta ei tunnu löytyvän.. Jos joku saa vihiä mahdollisuuksista hihkaiskaa täälläpäin! Oman harrastejoukkueenkaan kasaaminenhan ei ole mahdotonta, ainakin näin kesäisin voisi aloittaa biitsillä...

        yhteyttä edellisen viestin kirjoittaneeseen voi ottaa myös sähköpostilla [email protected]


      • fanit
        janski22 kirjoitti:

        yhteyttä edellisen viestin kirjoittaneeseen voi ottaa myös sähköpostilla [email protected]

        vaikka Espoonlahden Isku


    • kysyväLöytää

      Lentopalloliiton sivuille piilotettu Tulospalvelun alle kuntosarjan yhteystietoja!
      (WWW...FI) - valinnat . . .
      - Alueet ja maakunnat (Oikealta sarakkeesta löytyy, muut helpommin...)
      - Etelä-Suomen alue
      - Tulospalvelu
      - E-S alue jne selaillen alkaa löytyä yhteystietoja . . . !

      Elokuulla ehken paremmin. Samat talvisarjan porukat pelaa kesäisinkin.

      • Lentispeluri

        ...helppoa lentopalloa pelaava porukka,lähtisin minäkin.
        En pysty koviin lyönteihin,eikä reaktiokykyni ole paras mahdollinen,mutta haluaisin silti pelata.

        Jos saadaan kokoon noin 10-12 hengen porukka niin kai jossain voisi pelata.
        Itselläni on verkko ja palloja.
        Paikka vain pitäisi löytää.


      • jannna2
        Lentispeluri kirjoitti:

        ...helppoa lentopalloa pelaava porukka,lähtisin minäkin.
        En pysty koviin lyönteihin,eikä reaktiokykyni ole paras mahdollinen,mutta haluaisin silti pelata.

        Jos saadaan kokoon noin 10-12 hengen porukka niin kai jossain voisi pelata.
        Itselläni on verkko ja palloja.
        Paikka vain pitäisi löytää.

        Jos joku olisi kiinnostunut pelailemaan niin ottakaa yhteyttä niin pistetään tosiaan joukkuetta kasaan ja yritetään löytää tilat pelailuun! :)
        [email protected]


      • lenttistä
        jannna2 kirjoitti:

        Jos joku olisi kiinnostunut pelailemaan niin ottakaa yhteyttä niin pistetään tosiaan joukkuetta kasaan ja yritetään löytää tilat pelailuun! :)
        [email protected]

        Hei!

        Olen myös muutaman vuoden aikoinaan tosissaan lentopalloa pelannut, mutta nyt kun taidot ovat hieman ruostuneet haluaisin mukaan harrastelentopallojoukkueeseen. Jos joku sellaisen saa kasaan, niin muhunkin voi ottaa yhteyttä:
        [email protected]
        Tulisin mielelläni mukaan!


    • aleksi-78
      • jannna2

        Kiitos linkistä!

        Ainakin WarttiVolley haki uusia pelaajia sekä naisten että miesten joukkueisiin!


      • atlatl
        jannna2 kirjoitti:

        Kiitos linkistä!

        Ainakin WarttiVolley haki uusia pelaajia sekä naisten että miesten joukkueisiin!

        Porukka jossa voisi helpon tason lentistä pelata.
        Eikö tosiaan löydy porukkaa ilman kilpailuviettiä,jossa pelattaisiin ilman kovia lyöntejä,ihan vaan huvikseen???


      • jannna2
        atlatl kirjoitti:

        Porukka jossa voisi helpon tason lentistä pelata.
        Eikö tosiaan löydy porukkaa ilman kilpailuviettiä,jossa pelattaisiin ilman kovia lyöntejä,ihan vaan huvikseen???

        Minulle ainakin kelpaisi ihan harrastejoukkue, jolla käydään pelailemassa oman ilon ja lentopalloilun vuoksi, en tarvitse kilpajoukkuetta enkä niihin nyt pääsisikiään pelitauon vuoksi. Jos tälläinen järjestyy, olisin kiinnostunut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe