Haluaisin tietää millä ehdoilla golfkenttä (Oy) on vuokrannut ravintolan ja kioskit yrittäjälle. Onko minulla oikeus saada ko. tiedot, osakkeenomistaja kun olen?
Kysymys on Oy:n edusta, sillä toimitusjohtaja ja nykyinen ravintoloitsija kun ovat pariskunta, ja näin ollen vuokra lie minimaalinen. Isompi vuokra = osakkaiden etu.
Osakkaan oikeudet
3
330
Vastaukset
- golf tsaari
>Isompi vuokra = osakkaiden etu.
Ei se noin yksinkertaista ole:
Isompi vuokra -> korkeammat hinnat -> ei kenenkään etu
>Onko minulla oikeus saada ko. tiedot, osakkeenomistaja kun olen?
Tilinpäätöksestä löytynee. Tai kysy johtokunnan jäseneltä.- Bogi on pelini
jo korkeat hinnat, olematon vuokra = iso voitto yrittäjälle - ja saamaton (vuokra)tuotto kentälle...
- Sanotaan
Bogi on pelini kirjoitti:
jo korkeat hinnat, olematon vuokra = iso voitto yrittäjälle - ja saamaton (vuokra)tuotto kentälle...
"bisnekseksi" ja sen osaa kun on tarpeeksi härski...'
Erityisesti ne jotka ostaa tai myy Toiminnanhoitajana oman perheen jäsenille/jäseniltä Sellaista on nähty ennekin jopa kovin kuuluisissakin golfkerhoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848