onko muut kokeilleet savustamista kaasugrillillä?
puruja parilalle,kalafile folion päälle ylähyllylle puolen tunnin ajaksi,ja eikun syömään...
savukalaa
4
618
Vastaukset
- Tyhmä minä
Minkä tähden folion päälle?
- muuten se
kalasta tippuva rasva putoais siihen parilalle misä niitä puruja savustetaan ja syttyisi palamaan antaen ihan omanlaisensa savun maun ja värin...
- bbbbbv
muuten se kirjoitti:
kalasta tippuva rasva putoais siihen parilalle misä niitä puruja savustetaan ja syttyisi palamaan antaen ihan omanlaisensa savun maun ja värin...
eipä oo kyllä tuolleen tullu kokkeiltuu mutta monasti oon siinä sivukeittimen päällä savustanu kalaa laatikossa..
- Sano muikku!
bbbbbv kirjoitti:
eipä oo kyllä tuolleen tullu kokkeiltuu mutta monasti oon siinä sivukeittimen päällä savustanu kalaa laatikossa..
Ja jos ei oo sivukeitintä, niin kantsii laittaa se savustuslaatikko ihan silleen siihen ritilälle ja purut lootaan kala ritilälle ja kansi kiinni. Ei tinapapereita!
Tulos on noin kaksikymmntä kertaa parempi ja sit eiku syämään kunnon savukallaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.673177Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 98988
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859