Mitä järkeä

yx.nainen.

on tehdä aloituksia joiden aiheena on se, että kuka kirjoittajista olisi sopivin kenellekin?

Motiivi esiin, niin voimme ehkä keskustella aiheesta :o

20

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • salapoliiti.

luulisi, että sellaiset jutut kiinnostaisivat vain sinkkuja.

Katsotaas mitä muut vastaavat...

• kattoo onks juuri se hänestä kiinnostunut kenestä hän itse on kiinnostunut. Pakko sit laittaa siihen muidenkin nimiä sekaan ettei paljastu kuka kysyy.

• Niin?

itse käyttänyt tätä tapaa esimerkiksi k32v:n, Genio.Menten tai Serpicon kohdalla?

• Niin? kirjoitti:

itse käyttänyt tätä tapaa esimerkiksi k32v:n, Genio.Menten tai Serpicon kohdalla?

käyttänyt, mutta ei vaadi kovin suurta päättelykykyä miksi noita alotuksia tehdään. Eikä siinä sitäpaitsi ole minusta mitään huonoa että tuollaisia alotuksia tehdään. Jotkut varatut ihmiset tosin siitä ovat välillä kiusaantuneet.

• Niin...
        timanttia kirjoitti:

käyttänyt, mutta ei vaadi kovin suurta päättelykykyä miksi noita alotuksia tehdään. Eikä siinä sitäpaitsi ole minusta mitään huonoa että tuollaisia alotuksia tehdään. Jotkut varatut ihmiset tosin siitä ovat välillä kiusaantuneet.

kovin uskottava.

• Niin... kirjoitti:

kovin uskottava.

sitten?

• Niin!
        timanttia kirjoitti:

sitten?

sinun ei kannata yrittää todistella mitään, kun uskottavuutesi on nollassa.

• Niin... kirjoitti:

kovin uskottava.

Piä pääs kiinni.

• Niin! kirjoitti:

Piä nyt jo se pääs kiinni.

• Niin! kirjoitti:

Mitä sitten vaikka uskottavuuteni olisi nollassa? Haittaako se sua? Mua se ei haittaa.

• turhautumisen tuottaman tyhjyyden tunteen ja vastaajat paljastavat oman tyhjyyden tunteensa?

Tai sitten tiedossa on jokin vastenmielinen tehtävä, minkä siirtoa he yrittävät lykätä eri keinoin.

"Kuule nyt vaimokulta, on tärkeä työtehtävä, enkä ehdi auttaa siivoamisessa.

• kirpela

huvi.

• Nii?

Motiivi esiin, niin voimme ehkä keskustella aiheesta.

• kirpela

:D

*onneks nielaisin jo*

• scale

Jäin taas "lauantaileskeksi" kun C painu duuniin ja ajattelin tulla piinaamaan kanssaihmisiäni.

• scale kirjoitti:

Jäin taas "lauantaileskeksi" kun C painu duuniin ja ajattelin tulla piinaamaan kanssaihmisiäni.

että ajankulua olis vaikka pelata pokeria netissä, tai voi pelata pleikkarillakin jotakin, tai ihan mitä muuta vaan. Melkein ihan mikä vaan on järkevämpää ajankulua kuin suoltaa sontaa S24:ään. Joten mikä järki saa ihmisen kirjoittamaan tälle palstalle? Puhun myös itsestäni, ja etenkin itsestäni. Minä en tajua.

• scale
        relaxed_eyes kirjoitti:

että ajankulua olis vaikka pelata pokeria netissä, tai voi pelata pleikkarillakin jotakin, tai ihan mitä muuta vaan. Melkein ihan mikä vaan on järkevämpää ajankulua kuin suoltaa sontaa S24:ään. Joten mikä järki saa ihmisen kirjoittamaan tälle palstalle? Puhun myös itsestäni, ja etenkin itsestäni. Minä en tajua.

mietit? Täähän on ihmisten välistä kanssakäymistä, vähän kuin pääsisi keskustelemaan pimeässä huoneessa jossa ei oikeastaan tiedä keskustelukumppanista muuta kin sen, mitä sen päässä liikkuu. Tää tietenkin edellyttää sitä, että se on tunnistettava nimimerkki ja sitä, että sen kanssa on riittävän pitkään vaihtanut ajatuksia.

Itelleni tällä on myös jollakin tapaa terapeuttinen merkitys, täällä voi olla ihan oma itsensä, täällä ei tarvitse myötäillä toisten mielipiteitä, jos ei itsestä siltä tunnu.

• scale kirjoitti:

mietit? Täähän on ihmisten välistä kanssakäymistä, vähän kuin pääsisi keskustelemaan pimeässä huoneessa jossa ei oikeastaan tiedä keskustelukumppanista muuta kin sen, mitä sen päässä liikkuu. Tää tietenkin edellyttää sitä, että se on tunnistettava nimimerkki ja sitä, että sen kanssa on riittävän pitkään vaihtanut ajatuksia.

Itelleni tällä on myös jollakin tapaa terapeuttinen merkitys, täällä voi olla ihan oma itsensä, täällä ei tarvitse myötäillä toisten mielipiteitä, jos ei itsestä siltä tunnu.

ehkä mä vaan mietin liikaa.

• samaa mieltä, ei mitään järkeä. Ensin motiivi ja sitten vasta kyselyt, jos sittenkään. Haluan muistuttaa, että tämä on keskustelupalsta ja täällä ei saa kysellä eikä vastailla mitään tai kenellekään.

• rose18

arvostusta??
      mutta eikö ole mukavaa että saada ihan mukavaa pienestä kehusta tai kerskailusta 8D
      on varmasti sinua kehuiltu julkisuudessa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      364
      8203
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      159
      2572
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      73
      905
    4. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      853
    5. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      823
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      816
    7. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      812
    8. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      790
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      776
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      68
      713
    Aihe