Huumorista

1. Millainen huumori vetoaa sinuun?
2. Kuka on huumorimielessä suosikkiesiintyjäsi?
3. Pidätkö pieruhuumorista tai siitä, että mies esittää naista? Miksi tai miksi et?

30

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scale

1.Kakkahuumori on ihan parasta.

2.Pirkka-Pekka Petelius ja legendaarinen apuva-mies. Kummeleiden huumori puree myös ja Pahkasika.

3. Oikeestaan se, että mies esittää naista ei ole mun lempparijuttu.

• 1. Ironia, tilannekomiikka, sarkasmi.
      2. Edina Monsoon ja Patsy Stone sekä koko Shamelessin kööri. Brittihuumori putoaa siis, mut ei ihan kaikki.
      3. Must pieruhuumori on mautonta. Naiseksi pukeutunut mies harvoin vaan naurattaa, mut joskus voi naurattaa.

• scale

se pieruhuumori voi olla mautonta, mutta ei hajutonta:)

• hei,
        scale kirjoitti:

se pieruhuumori voi olla mautonta, mutta ei hajutonta:)

hyvä heitto!

(en kai mä vaan ole pieruhuumorin ystävä, kun tämä mua nauratti... ai kauheeta...)

• kirpela

1. Millainen huumori vetoaa sinuun? Semmoinen engelsmanni.
      2. Kuka on huumorimielessä suosikkiesiintyjäsi? eos
      3. Pidätkö pieruhuumorista tai siitä, että mies esittää naista? Miksi tai miksi et? En, moukkamaista./ Joskus, osuu niin nappiin.

• antreey

1.laidasta laitaan, kaikkiruokainen, jos pitää mainita niin tilannekomiikka on nopea älyisten harrastus
        2.Steve Martin yks ei kuitenkaan paras, mutta tykkään
        3.kuten sanoin kaikki käy ja tilanteen mukaan

• 1. Millainen huumori vetoaa sinuun?
      -Tilannekomiikka nyt ainakin.

-Ei ole sellaista

3. Pidätkö pieruhuumorista tai siitä, että mies esittää naista? Miksi tai miksi et?
      -En pidä pieruhuumorista, eikä mies naisena aina jaksa naurattaa. Ne nyt ei vaan uppoa.

• mitkä on sun vastaukset?

• 1. Millainen huumori vetoaa sinuun? Monenmoinen. Pidän. mm. Mr.Beanista, Benny Hillistä ja Tom Hanksin Polttarit oli aivan hillittömän hauska leffa.
        2. Kuka on huumorimielessä suosikkiesiintyjäsi? Sanotaan vaikka se Mr. Bean
        3. Pidätkö pieruhuumorista tai siitä, että mies esittää naista? Miksi tai miksi et? Inhoan molempia ilman lisäselityksiä.

• Ratikkakuski kirjoitti:

1. Millainen huumori vetoaa sinuun? Monenmoinen. Pidän. mm. Mr.Beanista, Benny Hillistä ja Tom Hanksin Polttarit oli aivan hillittömän hauska leffa.
        2. Kuka on huumorimielessä suosikkiesiintyjäsi? Sanotaan vaikka se Mr. Bean
        3. Pidätkö pieruhuumorista tai siitä, että mies esittää naista? Miksi tai miksi et? Inhoan molempia ilman lisäselityksiä.

tykän beanista, kai siksi että se menee lapsellisella tavalla ihan överiksi. Tykkkäätkö muuten beavisista ja budheadista? Must ne, south park ja simpson on ainoota siedettävää jenkkihuumoria. Jopa siis ihan hyvää. Oon enemmän brittihuumorin kannalla.

• timanttia kirjoitti:

tykän beanista, kai siksi että se menee lapsellisella tavalla ihan överiksi. Tykkkäätkö muuten beavisista ja budheadista? Must ne, south park ja simpson on ainoota siedettävää jenkkihuumoria. Jopa siis ihan hyvää. Oon enemmän brittihuumorin kannalla.

Ei minuun oikein Beavis ja Butthead, South Park tai Simpsonit pure, vaikka katsoohan niitäkin paremman puutteessa.

- tilannekomiikka

- jokaiselta löytyy hyviä ja huonoja komiikkakohtauksia. Ei siis suosikkia.

- riippuu komiikasta ja miten koomikko suoriutuu, esim. Jope R. imitoi mainiosti Halosta.

Kysymys:
      Kumman pieru on vaarallisempi, miehen vai naisen?

huom. naisen pieru tulee kolmion takaa ja miehen pieru puun takaa.
      Onko siis kummankin pieru yhtä vaarallisia?

- "Sijoituksesi
      huumorintajuasteikolla on
      63%

Asteikko ei kerro, onko sinulla hyvä vai huono huumorintaju.

Huumorintajusi on ivallista ja vahingoniloista.

Pidät pelleilystä ja älyvapaasta huumorista.

Sinua viehättää myös hassutteleva hölmöily."

- ei lie sellasta enkä oo niin merkille laittanu.

- pieru- ja paskahuumori menee mutta mies naista esittämässä ei oikein lämmitä.

• 1. Millainen huumori vetoaa sinuun? -melkein kaikki, joskus ja useinkin se on jopa mauttomuuden rajoilla. Nauran yleensä silloin kun en saisi nauraa.

2. Kuka on huumorimielessä suosikkiesiintyjäsi? -timo kahilainen ainakin

3. Pidätkö pieruhuumorista tai siitä, että mies esittää naista? Miksi tai miksi et? -en ja ei, syytä en osaa sanoa

1. Semmonen missä pää tai jalka irtoo, tai missä kaksi palstalaista ajaa autolla nokkakolarin:D
      2. Spede.Pasanen
      3. Joo hississä tai ratikassa varsinkin ruuhka aikana. Totta vie transut ovat ainoa oikea huumori, olisi kiva pieraista transun nenään.

• jaa?

Noh huijarille ja minun terveydentilastani, kuten esimerkiksi avanne-pelostani silkkaa pelkkää pilkkaa esittäneelle hullulle valehtelija-kiusaaja- minulle tuntemattomalle- natsille, jollen en kylläkään koskaan ollut keskusteluissa kertonut mitään itsestäni tai SAATIKA terveydentilastani, vastauksia. Nommut hei moro: en ole koskaan tustunut sinuun, enkä takuulla haluaisi! Kuvottava olisi jo ajatuskin, ettei kaltaiseni nimimerkkiä foorumille omaamaton voisi käydä keskustelupalstalla ilman kaltaisiasi KYYLIÄ, kuten näyttää? Runkku kesät ja talvet jokatuulella kekustelupalstalla molottava vammanen provikkapalkka- hattarapää idiootti!

Älykkäiden kanssa voi käyttää huumoria. Mulla se on yleensä lämmintä ja rakentavaa ja just huumorintajuni vuoksi musta yleensä pidetäänkin, jos jostakin syystä. Olin pari vuotta sitten hauskaksikin keskustelijaksi kehuttu ( siis tälläkin palstalla!), mutta sitten sinä ja hullut kaverisi saitte päähänne, että ei käy, kun runkut teitähän kiinnostaa joku minun persoonassani, typerykset, vaikkei minua koskaan ole kiinnostanut mikään teissä - ei sinussa, ei kavereissasi.

Itse en koskaan ole vaivautunut ottamaan selvää edes siitä, että keiden kanssa näillä keskustelupalstoilla keskustelen... En koskaan ole ollut kiinnostunut. Enkä ole mikään pierupussi, joka pystyisi puhumaan sitä itseään. Ja näillä näkymin: onneksi en myöskään ole S24:n jäsen tai koskaan ollut sitä. Sääliörunkkarien asemaan en jaksa ottaa kantaa, koska valitettavasti paskaläjillä näemmä menee ainakin sen verran hyvin, että voivat harjoittaa sairauttaan: tuo toki tietysti, heidän mielestään, koulutettujen ja fiksujen ja/tai ulkonäöltään kadehdittavien aseman vuoksi...

• Taidat Eewari olla tänään vielä enemmän sekaisin kuin ylensä. Meinasin jo aloitukseen laittaa, että sinä olet palstan paras koomikko hulluine horinoinesi, mutta maltoin mieleni. Ei olisi kannattanut.

• jaa?
        Ratikkakuski kirjoitti:

Taidat Eewari olla tänään vielä enemmän sekaisin kuin ylensä. Meinasin jo aloitukseen laittaa, että sinä olet palstan paras koomikko hulluine horinoinesi, mutta maltoin mieleni. Ei olisi kannattanut.

No amiksen älykkyys ei riitä tulkintaan joskus, ymmärän. Pitäisikö minun tai jonkun Eewarin olla kiinnostunut sinusta?

• jaa? kirjoitti:

No amiksen älykkyys ei riitä tulkintaan joskus, ymmärän. Pitäisikö minun tai jonkun Eewarin olla kiinnostunut sinusta?

Pitäisikö minun tai jonkun Eewarin olla kiinnostunut sinusta? Ilman muuta! Sinähän olet rakkaani, rakoperseeni, unelmieni apina! ;-)

• jaa?
        Ratikkakuski kirjoitti:

Pitäisikö minun tai jonkun Eewarin olla kiinnostunut sinusta? Ilman muuta! Sinähän olet rakkaani, rakoperseeni, unelmieni apina! ;-)

Jaa no en tunne ketään Eewaria, mutta sinä nutcase- nimimerkki Ratikkakuski ahdistele puhutteluillasi. En kylläkään yhtään ymmärrä, että miksi, eikä mun tarvitsisi ymmärtää, vaikka olisin kuinka fiksu ( en nimittäin voi). Vaihtoehtoja: a.) olet päästäsi pimpelipompeli, joka kuvittelee minut joksikin Eewariksi ja siksi ahdistelee minua, b.) olet huijari, jota kiinnostaa mun fksun - ja asiatta runkkaamasi kirjoittajan eläminen ( mä ainakaan en tiedä, että kuka sä olet), c.) olet yksinkertaisesti tyhmä ja sinä olet päätellyt, että mielestäsi minua saa ahdistella.

• ***'*

parasta huumoria. Luonto-ohjelma apinoista

• antibarbi

1. Kaikki hyvä huumori, älykäs ja oivaltava huumori. Inside jokeina musta huumori on terveellistä elämässä, parisuhteessa ja työssä jaksaakseen.
      2. Olen käynyt katsomassa lukuisia stand up koomikkoja ja hyvin uppoaa mm. Ismo Leikola, Zaani, JP Kangas, Sami Hedberg ja muutama muu. Pienessä hiprakassa koko illan nauraneena menee huonommatkin koomikot kuin väärä raha.
      3. No jos ne on tyylillä tehtyjä

• ???

1. Millainen huumori vetoaa sinuun? Tilannekomiikka ... myös englantilainen, hieman kuivahko huumori
      vetoaa.
      2. Kuka on huumorimielessä suosikkiesiintyjäsi? Ulla Tapaninen, Miitta Sorvali, Minna Kivelä mm.
      3. Pidätkö pieruhuumorista tai siitä, että mies esittää naista? Miksi tai miksi et? En pidä pieruhuumorista ...
      riippuu siitä, osaako esittää toista sukupuolta, miten hyvin.

- Tilannekomiikka, spontaania, hersyvää ja avointa

- Ei ole suosikkia

- En kolahda, ei vaan jaksa naurattaa ja ne ovat usein mauttomia juttuja.

Kiitos gallupista. :D
      http://static.iltalehti.fi/koti/siili2_kt.jpg

• Serpico

1. Muhun vetoaa tällaiset huumorin lajit kuin a) verbaalinen komiikka, taidokkaat letkautukset oikeissa tilanteissa, b) hienovarainen ironinen huumori, c) musta huumori, joka voi olla ilkeää ja elitistä, hyvänä esimerkkinä Coen-veljesten huumori.

Yleensä hyvä huumori tulee briteiltä. Poikkeuksena Monty Python, joka oli kekseliästä mutta liian yliampuvaa ja ohiampuvaa. Huonointa huumoria on joku Frendit-sarjan latteus.

2. Fry & Laurie. Niiden huumori on oivaltavaa, pimeää, synkkää. Tykkään myös jotenkin John Cleesestä.

3. En. En ymmärrä naiseksi pukeutumisen hauskuutta. Siltikin yllätyksekseni pidin Herrasmiesliigasta joka yhdistää nämä kaksi asiaa. Todella törkeää huumoria, jonka ei pitäisi olla hauskaa mutta onpa kuitenkin

• 1. Musta huumori yli kaiken. Raakaa lihaa, franguinin mustat sivut, bunny suicides, cyanide & happiness ja vastaavat saa mielipuolisen virneen naamalle aina. Ironiat ja sarkasmit tulee kakkosena kuten myös reipas sekoboltisus kuten robot chicken, pelleilyhuumori on ihan ok mutta se ei ole ihan mun juttuni.

2. Ei suosikkiesiintyjää, jotenkin ne jumittaa omaan kaavaansa jotka tekee huumoria työkseen. Ne voi olla hyviä siinä mitä tekee - kuten Jim Carrey, Kummelit tai Rowan Atkinson mutta se huumori alkaa tavallaan kieppua itsensä ympärillä eikä siinä ole sitä terävyyttä niin että kutsuisin ketään huumoriesiintyjää suosikikseni. "Just funny".

3.
      http://www.youtube.com/watch?v=sQowIHvnvek
      http://www.youtube.com/watch?v=0_fsQ5K_Y8k

• velmuilla saa

tilanne-huumori parasta, jotkut stand up-koomikot parhaita, en pidä pieru enkä huumorista jossa mies esittää naista tai nainen miestä esim. kokeilu ja huumorimielessä parinhaussa.

• 1. Lähes kaikki
      2. Mitch Hedberg. "I think bigfoot is blurry, that's the problem"
      3. Pieruhuumori toimii, mies naisena ei. Yleensäkään roolihahmot harvoin naurattavat.

• Marie-Cecile

1. Millainen huumori vetoaa sinuun?
      -riippuu mielialasta, joten aika pitkälti kaikenlainen tuntuu menevän usein läpi. Useimmiten pilkka/käytännönpilat joiden kohde pahoittaa mielensä eivät kauheasti kyllä naurata.

-Tina Fey on aika hauska

-juu, miksipä en... http://www.youtube.com/watch?v=pTeUagAO4ds&feature=PlayList&p=C5CFB516356E33EB&playnext_from=PL&playnext=1&index=27
      -juu, miksipä en http://www.youtube.com/watch?v=RDOpVA5vQ8I

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      321
      8267
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      101
      6513
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      175
      3755
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      77
      2998
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2610
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      45
      2573
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2316
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      124
      2301
    9. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2054
    10. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      28
      1687
    Aihe