Eräs mies änkesi väkisin treffeille, vaikka en ollut juurikaan kiinnostunut ja kolmansien treffien jälkeen olin jo korviani myöten ihastunut. Ollaan tavattu kerran tai pari viikossa muutaman kuukauden ja vietetty aikaa yhdessä, välillä juteltu tuntikausia puhelimessa. hän on vakuuttanut olevansa minulle uskollinen ja rehellinen.
Nyt vähitellen olen tajunnut, että ei hän mun kanssani halua mitään vakavampaa. Jotkut puheet ja teot sen kertovat, mutta tykkää sekstailla kanssani ja olen kai sitten sellainen vakituinen - - Ja tajusin, että se ei minulle riitä, koska haluan enemmän. Haluan aidosti välittävän miehen ja vähän yhteistä tulevaisuuttakin. Ei oikein joutanut puhumaan puhelimessa ja laitoin sitten viestin, että haluaisin tietää, mitä hän oikein minusta ja meidän suhteestamme ajattelee. Vastasi, että nyt ei tosiaan ehdi puhumaan (on hänellä oikeasti paljon tekemistä) ja soittaa tai tulee käymään maanantaina.
Mitähän kyseinen mies tekee? Mitä sanoo? Arvauksia?
Miten mies toimii?
19
192
Vastaukset
Varmaan niin!
Hän tulee maanantaina, kaiken kiireen keskellä ja seksin jälkee tulee taas kiireitä seuraavaan seksiin asti.
"Mä oon pelimies ja pidän susta kii ja vaihdan parempaan kun naamas alkaa puuduttaa..."- sisäinen
tulee tekemään pesäeron kasvotusten, otan osaa. Positiivista tässä on se, että olet saanut fiksulta mieheltä.
- epät n
sisäinen kirjoitti:
tulee tekemään pesäeron kasvotusten, otan osaa. Positiivista tässä on se, että olet saanut fiksulta mieheltä.
Oikeastaan toivon, että näin tapahtuisi. Arvostukseni häntä kohtaan nousisi. Mutta jos hän ei pesäeroa tee, niin se on sitten mun tehtäväni.
- epät n
On tämäkin mahdollista, vaikka yritän kerätä itsekunnioitukseni rippeitä ja sanoa miehelle suorat sanat. On hänen kanssaan kuitenkin ollut niin ihanaa... jos vielä tämän kerran...
- saitko edes
epät n kirjoitti:
Oikeastaan toivon, että näin tapahtuisi. Arvostukseni häntä kohtaan nousisi. Mutta jos hän ei pesäeroa tee, niin se on sitten mun tehtäväni.
kysehän oli vaan muutamasta niksautuksesta.
- sisäinen
saitko edes kirjoitti:
kysehän oli vaan muutamasta niksautuksesta.
vaivaudu.
niin se on naimassa jotain hemaisevaa blondia, jos ei kahta. Jos se on transu tai te ootte homppeleita niin ei voi tietää huoh!
- epät n
No, luultavasti tällä hetkellä onkin noissa miesmäisissä kiireissään... Mutta olisiko myöhemmin vielä yrittänyt muakin pitää kuvioissa, vaikka olen heittänyt pöytään "mikä on meidän suhteemme tila" -kortin? Vai livistääkö kun nyt on hyvä syy?
Onko kaikki miehet pettureita? Miten mies änkesi treffeille, mikäli treffejä ei ole sovittu?
Vai oliko nainen sopinut toisen miehen kanssa treffit ja toinen mies änkesi niille?
Miten tuo mies sitten sai tietää ky. naisen trefeistä toisen miehen kanssa? Kuka siis oli juorunnut?
Sinänsä aika uusavuttomalta aloittajanainen vaikuttaan "Pankoon minua kunnes löytää paremman pantavan", kuulostaa alistetun ja hyväksikäytetyn logiikalta.- epät n
runontaja kirjoitti:
Miten mies änkesi treffeille, mikäli treffejä ei ole sovittu?
Vai oliko nainen sopinut toisen miehen kanssa treffit ja toinen mies änkesi niille?
Miten tuo mies sitten sai tietää ky. naisen trefeistä toisen miehen kanssa? Kuka siis oli juorunnut?
Sinänsä aika uusavuttomalta aloittajanainen vaikuttaan "Pankoon minua kunnes löytää paremman pantavan", kuulostaa alistetun ja hyväksikäytetyn logiikalta.Juu, oikeasti en ollut sopinut mitään treffejä, mutta niin vain mies tuli luokseni kylään... ei siitä sen enempää.
Ja ihan todellakin vasta nyt on minulle valjennut tämä, että hän ei todellakaan minusta elämänkumppania havittele, vaikka olisi pitänyt tajuta jo paljon aiemmin. Sitä on ollut pää vaaleanpunaisissa pilvissä... epät n kirjoitti:
No, luultavasti tällä hetkellä onkin noissa miesmäisissä kiireissään... Mutta olisiko myöhemmin vielä yrittänyt muakin pitää kuvioissa, vaikka olen heittänyt pöytään "mikä on meidän suhteemme tila" -kortin? Vai livistääkö kun nyt on hyvä syy?
Onko kaikki miehet pettureita?mä en oo petturi. Tässä vähän aikaa sitten eräs "puuma" raiskasi minut, mikä ei todellakaan ollut miellyttävä kokemus. Kun hän seuraavan kerran otti yhteyttä, niin olin sillä kertaa Ferrarin tehtaalla ratkaisemassa teknistä ongelmaa, kerran olin hyväntekeväisyyskeikkalla esiintymässä ja viimeksi Pariisissa selvittämässä taide ryöstöä. Ja mitä vielä, muija ei kun innostuu lisää:D
- epät n
modelli kirjoitti:
mä en oo petturi. Tässä vähän aikaa sitten eräs "puuma" raiskasi minut, mikä ei todellakaan ollut miellyttävä kokemus. Kun hän seuraavan kerran otti yhteyttä, niin olin sillä kertaa Ferrarin tehtaalla ratkaisemassa teknistä ongelmaa, kerran olin hyväntekeväisyyskeikkalla esiintymässä ja viimeksi Pariisissa selvittämässä taide ryöstöä. Ja mitä vielä, muija ei kun innostuu lisää:D
Jaa, te kiireiset miehet ootte vähän tuollaisia, että sitä tapaamista saa sitten kärttää pidempäänkin. Mutta hyvää kannattaa odottaa! Rimpautanpa taas...
epät n kirjoitti:
Juu, oikeasti en ollut sopinut mitään treffejä, mutta niin vain mies tuli luokseni kylään... ei siitä sen enempää.
Ja ihan todellakin vasta nyt on minulle valjennut tämä, että hän ei todellakaan minusta elämänkumppania havittele, vaikka olisi pitänyt tajuta jo paljon aiemmin. Sitä on ollut pää vaaleanpunaisissa pilvissä...opettaa monesti kantapään kautta.
epät n kirjoitti:
Onko kaikki miehet pettureita?Ei kaikkien miesten tarvi olla pettureitä eivätkä kaikki miehet olekaan.
Riittää että kiinnostut vain ja ainoastaan niistä luonteenpiirteistä joiden kylkiäisenä tulee hyväksikäyttö ja pettäminen. Silloin et suhteissasi muuta kohtaakaan.- epät n
Kukkomies kirjoitti:
Ei kaikkien miesten tarvi olla pettureitä eivätkä kaikki miehet olekaan.
Riittää että kiinnostut vain ja ainoastaan niistä luonteenpiirteistä joiden kylkiäisenä tulee hyväksikäyttö ja pettäminen. Silloin et suhteissasi muuta kohtaakaan.ja ne luonteenpiirteet on...? Kertoisit mulle.
epät n kirjoitti:
ja ne luonteenpiirteet on...? Kertoisit mulle.
Alappa itse vastailemaan. Minusta tuntuu että olet mallia "täysin hyväksikäytettävä" ja annat ohjat miehelle ja nautit kun mies tekee kaiken puolestasi. Tämä sopii tunteettomille pettäjille hyvin koska he haluavat saada sinut tietynlaiseen asemaan ja sinä menet sinne minne sinut laitetaan menemään koska et itse osallistu vaan antaudut siihen mitä on tarjolla etkä päätä itse.
Jos vielä tunnet olosi epämukavaksi sellaisessa tilanteessa jossa joudut päättämään - kuten joudut tekemään miehen kanssa joka ajattelee sinuakin ja siksi varmistaa ja haluaa tietää sinun mielipiteesi jotta voitte tehdä yhteistyötä - kaatuvat potentiaaliset terveet suhteet sinun saamattomuuteesi joka ilmenee miehille kylmyytenä tai välinpitämättömyytenä tai välttelyä.
Tuollainen nainen on itsekkään miehen tarpeiden toteuttamisväline parhaasta päästä. Ei mitään sen kummempaa. Turha vihata miehiä siitä jos itse olet se joka ei huolehdi itsestäsi, nytkään et uskalla tehdä näköjään päätöstä ja jättää miestä kokonaan sivuun kelvottomana vaan haluat etsiä tietoa ennenkaikkea hänestä ja kyselet joltain nuhaiselta nettipalstalta ohjeita oman elämäsi ohjaamiseen vaikka sinulla pitäisi olla ne taidot jo itselläsi ja sinun pitäisi pystyä käyttämään niitä aktiivisesti ja oman etusi mukaisesti.
Nyt heittäydyt miesten varaan ja odotat että he palvelevat sinun etuasi eivätkä omaansa. Jos taas mies ei ehdottomasti kannakaan sinua vaan vaatii omaehtoista osallistumista ja se on sinusta kiusallista olet välttänyt ne miehet jotka halauvat hyvän suhteen yhteisillä ehdoilla ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
Kenties palkitset röyhkeyttä ja itsekkyyttä ja väheksyt yhteistyökykyä ja odotusta siitä että sinä kannat osasi suhteenluomisesta jotta suhde käynnistyisi ja eläisi terveellä pohjalla. Ainakin kuvaukseis mukaan mies lampsi ovestasi sisään ja alkoi suhteeseen kanssasi omin ehtoinensa kyselemättä mitään ja tuollaiseen tyyppin sitten lankeat. Se on jotain jota yhteistyötä kaipaava ja rakentava mies ei ikinä tekisi.- epät n
Kukkomies kirjoitti:
Alappa itse vastailemaan. Minusta tuntuu että olet mallia "täysin hyväksikäytettävä" ja annat ohjat miehelle ja nautit kun mies tekee kaiken puolestasi. Tämä sopii tunteettomille pettäjille hyvin koska he haluavat saada sinut tietynlaiseen asemaan ja sinä menet sinne minne sinut laitetaan menemään koska et itse osallistu vaan antaudut siihen mitä on tarjolla etkä päätä itse.
Jos vielä tunnet olosi epämukavaksi sellaisessa tilanteessa jossa joudut päättämään - kuten joudut tekemään miehen kanssa joka ajattelee sinuakin ja siksi varmistaa ja haluaa tietää sinun mielipiteesi jotta voitte tehdä yhteistyötä - kaatuvat potentiaaliset terveet suhteet sinun saamattomuuteesi joka ilmenee miehille kylmyytenä tai välinpitämättömyytenä tai välttelyä.
Tuollainen nainen on itsekkään miehen tarpeiden toteuttamisväline parhaasta päästä. Ei mitään sen kummempaa. Turha vihata miehiä siitä jos itse olet se joka ei huolehdi itsestäsi, nytkään et uskalla tehdä näköjään päätöstä ja jättää miestä kokonaan sivuun kelvottomana vaan haluat etsiä tietoa ennenkaikkea hänestä ja kyselet joltain nuhaiselta nettipalstalta ohjeita oman elämäsi ohjaamiseen vaikka sinulla pitäisi olla ne taidot jo itselläsi ja sinun pitäisi pystyä käyttämään niitä aktiivisesti ja oman etusi mukaisesti.
Nyt heittäydyt miesten varaan ja odotat että he palvelevat sinun etuasi eivätkä omaansa. Jos taas mies ei ehdottomasti kannakaan sinua vaan vaatii omaehtoista osallistumista ja se on sinusta kiusallista olet välttänyt ne miehet jotka halauvat hyvän suhteen yhteisillä ehdoilla ja käyttäytyvät sen mukaisesti.
Kenties palkitset röyhkeyttä ja itsekkyyttä ja väheksyt yhteistyökykyä ja odotusta siitä että sinä kannat osasi suhteenluomisesta jotta suhde käynnistyisi ja eläisi terveellä pohjalla. Ainakin kuvaukseis mukaan mies lampsi ovestasi sisään ja alkoi suhteeseen kanssasi omin ehtoinensa kyselemättä mitään ja tuollaiseen tyyppin sitten lankeat. Se on jotain jota yhteistyötä kaipaava ja rakentava mies ei ikinä tekisi.oho... kiitos ajatuksistasi.
"Eräs mies änkesi väkisin treffeille, vaikka en ollut juurikaan kiinnostunut ja kolmansien treffien jälkeen olin jo korviani myöten ihastunut. "
Kui se ny simmotti kolme kertaa änkee väen väkisin treffeille ja annat sille vielä...?
"Mitähän kyseinen mies tekee? Mitä sanoo? Arvauksia?"
Siis niinku maanantaina vai? Yks hailee- kysymyshän kuuluu, mitä itse aiot tehdä. Kai sulla nyt joku oma Tahto tms on?- epät n
Oma Tahto... on kait, ehkäpä... jossain sen piti täällä olla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713