Olen 18v poika ja haluaisin aloittaa salibandyn harrastamisen seurassa. Mistä voisin löytää oman ikäisiäni ja tasoisiani pelikavereita? Olen siis aloittelija ja asun Helsingissä. Onko mitään harrastejoukkueita tai alkeiskursseja ja mistä niistä voisi kysellä? Pääsis vaan johonkin pelaamaan ja tapaamaan uusia ihmisiä ni olisin tosi tyytyväinen. Oon ihan ulapalla, että mistä pitäis lähteä liikkeelle ku eri seurojakin on nii monta. Otan kaiken avun mielelläni vastaan. :)
salibandy-harrastuksen aloittaminen
5
1374
Vastaukset
- ughhhh
Hienoa että olet kiinnostunut salibandyn harrastamisesta, sillä kyseessä on erittäin hieno ja monipuolinen laji. Ikä ei ole este, sillä peliin pääsee nopeasti sisään. En osaa sanoa millaisia seuroja löytyy Helsingistä, mutta netistä varmasti löydät tietoa asiasta.
Harvoin järjestetään mitään salibandyn alkeiskursseja. Sinun täytyy löytää joku kerho, jossa pelataan vaikka pari kertaa viikkoon. Innostuksen jatkuttua kannattaa etsiä joku seura, jolla olisi "vähän kehnompi" tasoinen joukkue jossain mm. 5-6 divarissa pelaamassa.
Etsi netistä, tai kysele kaupungin urheiluhalleilta asiasta. Ota yhteyttä rohkeasti niin pääset nopeammin mukaan pelaamaan!- TK
Kiitos! Nyt pitää sitte vaa ite aktivoitua. Eiköhän jostakin löydä paikka missä pelailla. :)
- maalivahti-32
TK kirjoitti:
Kiitos! Nyt pitää sitte vaa ite aktivoitua. Eiköhän jostakin löydä paikka missä pelailla. :)
Moi, oon 11-v poika ja haluisin alottaa Porissa Salibandyn Maalivahtina (seural ei oo välii) jos joku kiinnostuu tämän nähtyään niin laittakaa alle tulee mielipidettä.
- Anonyymi
Moi. Kysyn että voiko esim 20v aloittaa jonku salibandy kurssin kun lapsena en harrastanut säbää ja edetä huipulle
- Anonyymi
Tottakai ja loistavaa jos aloitat säbän.
Jos rahaa haluat tienata pelaa säbää, Kim Nilsson tienaa sen 500k ja yritä ammattilaiseksi voit saada 3-5k kuussa jos siis pääset F-Liigaan!
T: Ex Säbä pelaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut