Olen 18v poika ja haluaisin aloittaa salibandyn harrastamisen seurassa. Mistä voisin löytää oman ikäisiäni ja tasoisiani pelikavereita? Olen siis aloittelija ja asun Helsingissä. Onko mitään harrastejoukkueita tai alkeiskursseja ja mistä niistä voisi kysellä? Pääsis vaan johonkin pelaamaan ja tapaamaan uusia ihmisiä ni olisin tosi tyytyväinen. Oon ihan ulapalla, että mistä pitäis lähteä liikkeelle ku eri seurojakin on nii monta. Otan kaiken avun mielelläni vastaan. :)
salibandy-harrastuksen aloittaminen
5
1374
Vastaukset
- ughhhh
Hienoa että olet kiinnostunut salibandyn harrastamisesta, sillä kyseessä on erittäin hieno ja monipuolinen laji. Ikä ei ole este, sillä peliin pääsee nopeasti sisään. En osaa sanoa millaisia seuroja löytyy Helsingistä, mutta netistä varmasti löydät tietoa asiasta.
Harvoin järjestetään mitään salibandyn alkeiskursseja. Sinun täytyy löytää joku kerho, jossa pelataan vaikka pari kertaa viikkoon. Innostuksen jatkuttua kannattaa etsiä joku seura, jolla olisi "vähän kehnompi" tasoinen joukkue jossain mm. 5-6 divarissa pelaamassa.
Etsi netistä, tai kysele kaupungin urheiluhalleilta asiasta. Ota yhteyttä rohkeasti niin pääset nopeammin mukaan pelaamaan!- TK
Kiitos! Nyt pitää sitte vaa ite aktivoitua. Eiköhän jostakin löydä paikka missä pelailla. :)
- maalivahti-32
TK kirjoitti:
Kiitos! Nyt pitää sitte vaa ite aktivoitua. Eiköhän jostakin löydä paikka missä pelailla. :)
Moi, oon 11-v poika ja haluisin alottaa Porissa Salibandyn Maalivahtina (seural ei oo välii) jos joku kiinnostuu tämän nähtyään niin laittakaa alle tulee mielipidettä.
- Anonyymi
Moi. Kysyn että voiko esim 20v aloittaa jonku salibandy kurssin kun lapsena en harrastanut säbää ja edetä huipulle
- Anonyymi
Tottakai ja loistavaa jos aloitat säbän.
Jos rahaa haluat tienata pelaa säbää, Kim Nilsson tienaa sen 500k ja yritä ammattilaiseksi voit saada 3-5k kuussa jos siis pääset F-Liigaan!
T: Ex Säbä pelaaja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522983Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.71016Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52979