salibandy-harrastuksen aloittaminen

TK

Olen 18v poika ja haluaisin aloittaa salibandyn harrastamisen seurassa. Mistä voisin löytää oman ikäisiäni ja tasoisiani pelikavereita? Olen siis aloittelija ja asun Helsingissä. Onko mitään harrastejoukkueita tai alkeiskursseja ja mistä niistä voisi kysellä? Pääsis vaan johonkin pelaamaan ja tapaamaan uusia ihmisiä ni olisin tosi tyytyväinen. Oon ihan ulapalla, että mistä pitäis lähteä liikkeelle ku eri seurojakin on nii monta. Otan kaiken avun mielelläni vastaan. :)

5

1283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ughhhh

Hienoa että olet kiinnostunut salibandyn harrastamisesta, sillä kyseessä on erittäin hieno ja monipuolinen laji. Ikä ei ole este, sillä peliin pääsee nopeasti sisään. En osaa sanoa millaisia seuroja löytyy Helsingistä, mutta netistä varmasti löydät tietoa asiasta.

Harvoin järjestetään mitään salibandyn alkeiskursseja. Sinun täytyy löytää joku kerho, jossa pelataan vaikka pari kertaa viikkoon. Innostuksen jatkuttua kannattaa etsiä joku seura, jolla olisi "vähän kehnompi" tasoinen joukkue jossain mm. 5-6 divarissa pelaamassa.

Etsi netistä, tai kysele kaupungin urheiluhalleilta asiasta. Ota yhteyttä rohkeasti niin pääset nopeammin mukaan pelaamaan!

• TK

Kiitos! Nyt pitää sitte vaa ite aktivoitua. Eiköhän jostakin löydä paikka missä pelailla. :)

• maalivahti-32
        TK kirjoitti:

Kiitos! Nyt pitää sitte vaa ite aktivoitua. Eiköhän jostakin löydä paikka missä pelailla. :)

Moi, oon 11-v poika ja haluisin alottaa Porissa Salibandyn Maalivahtina (seural ei oo välii) jos joku kiinnostuu tämän nähtyään niin laittakaa alle tulee mielipidettä.

• Anonyymi

Moi. Kysyn että voiko esim 20v aloittaa jonku salibandy kurssin kun lapsena en harrastanut säbää ja edetä huipulle

• Anonyymi

Tottakai ja loistavaa jos aloitat säbän.
        Jos rahaa haluat tienata pelaa säbää, Kim Nilsson tienaa sen 500k ja yritä ammattilaiseksi voit saada 3-5k kuussa jos siis pääset F-Liigaan!

T: Ex Säbä pelaaja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      934
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe