Haluaisin tehdä lämmintä jäätä niin kuin --> http://www.youtube.com/watch?v=jpEZWdPIg9o
Siihen tarvitsee jotain natrium asetaattia, mitä voi tehdä etikasta ja ruokasoodasta.
Eli tietääkö joku että kuinka vahvaa etikaan pitää olla, kelpaako emis. joku väkiviinaetikka?
Lämmin jää
4
692
Vastaukset
- ...
ja parempikin niin, sillä vahva etikkahappo on niin karmeaa kamaa, että vetokaapissakin käsittely saa yskimään. Videossa itseasiassa sanotaankin, että "weak solution of acetic acid".
En vain ihan ymmärrä tuota "kuuma jää" -hauskuutta. Itse näen sen vain sakanneena tuotteena, jota yleensä kiroaa koska on hankala siirtää astiasta toiseen. Taidan olla liian vanha:) Sen sijaan muistaakseni samasta liuoksesta on se versio, jossa sitä pidetään jääkaapissa (alijäähtyy) ja kun heilauttaa/koskettaa sormenpäällä, jämähtää koko astia samantien.
J.K. Na-asetaatti on vaaratonta (älä syö!) ja vesiliukoista eikä haihdu (jos äiti ajattelee, että jääkaappi kontaminoituu:)). Vähän sama asia kun sotkisi ruokasuolaa ja etikkaa (vrt. etikkakurkut).- vetonaulakaappi
"vahva etikkahappo on niin karmeaa kamaa, että vetokaapissakin käsittely saa yskimään."
Sitten tarvitset vaan paremman vetokaapin.
- ewrwegfw
Saako sitä ainetta ostettua apteekista alaikäisenä ja ilman mitään komistin tutkintoa?
- 6 + 16
Itse tilasin tuolta ja perille tuli. Ei tarvii tehä ku paypal ja ebay tili.
1kg hinta/5.68€ toimituskulut 9.08€.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192612Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262574Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.592033Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua332001Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3761503- 601103
- 2591049
- 541037
- 151956
- 45928