etsiskelin jotain nopeaa purtavaa (mikroruokia en katsellut) katselin perunasalaatteja/italian salaatteja ja valmiitavoileipiä yms, mutta aina niissä oli joko majoneesia (kanamunaa) tai jotain muuta ikävää, mutta sitten löysin säilykepurkin papuja tomaattikastikkeessa. ostin sen ja hyvää oli vaikka täyteen vatsaan söinkin (vatsa täynnä kaljasta) jälkiruuaksi voi syödä paprika pringleshejä jotka ovat muuten täysin vegaaneja, itse en ole niin tarkka vegeuteni suhteen ja ostin salsadippiä joka sisältää jotain juustokuminaa.
mutta mun motto on se notta jos lehmän utareesta tippuu maitoa ruohoon, niin voiko sitä ruohoa syödä :D
tuossa olin
2
563
Vastaukset
- vegemummo
no pavut ovat tärkeää ravintoa ja kaikenlisäksi hyviä, vielä sinun seseptiisi lisäten minun pienimuotoinen salaatti ohje. tomaattia, kurkkua, papuja, herkkusieniä, salaattia, paprikaa, sipulia maunmukan, jalopeenoa ja tietenkin zilipaprikaa ja oliiveja. kaikki paloitellaan sopivanmuotoisiksi kuutioiksi lisätään kulhoon ja sekoitetaan joukkoon salsatomaattimurska sekoitusta. sekoitellaan kaikki joukkoon ja annetaan muhia hetken ja siinä on salaatti suoraan vegemummolta. suositelen lämpimästi.
- diuks
juustokumina eli jeera on mauste, jolla ei ole mitään tekemistä lehmänjuuston kanssa :) luulisi että vegaanina tiedät? jeeraa on usein mm. falafeleissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652133Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921452Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
- 69960
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j78942Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72919Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍82868Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11835