etsiskelin jotain nopeaa purtavaa (mikroruokia en katsellut) katselin perunasalaatteja/italian salaatteja ja valmiitavoileipiä yms, mutta aina niissä oli joko majoneesia (kanamunaa) tai jotain muuta ikävää, mutta sitten löysin säilykepurkin papuja tomaattikastikkeessa. ostin sen ja hyvää oli vaikka täyteen vatsaan söinkin (vatsa täynnä kaljasta) jälkiruuaksi voi syödä paprika pringleshejä jotka ovat muuten täysin vegaaneja, itse en ole niin tarkka vegeuteni suhteen ja ostin salsadippiä joka sisältää jotain juustokuminaa.
mutta mun motto on se notta jos lehmän utareesta tippuu maitoa ruohoon, niin voiko sitä ruohoa syödä :D
tuossa olin
2
645
Vastaukset
- vegemummo
no pavut ovat tärkeää ravintoa ja kaikenlisäksi hyviä, vielä sinun seseptiisi lisäten minun pienimuotoinen salaatti ohje. tomaattia, kurkkua, papuja, herkkusieniä, salaattia, paprikaa, sipulia maunmukan, jalopeenoa ja tietenkin zilipaprikaa ja oliiveja. kaikki paloitellaan sopivanmuotoisiksi kuutioiksi lisätään kulhoon ja sekoitetaan joukkoon salsatomaattimurska sekoitusta. sekoitellaan kaikki joukkoon ja annetaan muhia hetken ja siinä on salaatti suoraan vegemummolta. suositelen lämpimästi.
- diuks
juustokumina eli jeera on mauste, jolla ei ole mitään tekemistä lehmänjuuston kanssa :) luulisi että vegaanina tiedät? jeeraa on usein mm. falafeleissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2367154Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1373610Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1132122- 321344
- 241316
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy251258Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3211120Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.141962Milloin palaat
Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️23908Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä7867