Kiitos että poistitte

Vanha kokki

Asiattoman viestin ja vieläpä varsin vikkelästi!

12

350

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samoin myös kiitokset. Nämä palstan ohi kirjoittajien aloitukset onkin syytä poistaa välittömästi. Muuten hetken päästä koko palsta on niitä täynnä, mainostajat eivät viitsi enää mainostaa eivätkä asialliset kirjoittajat kirjoittaa.

      Kunnon aloituksia ei ole toki syytä poistaa. Nyt on jokusen kerran mennyt "lapsi pesuveden mukana", mikä' ei ylläpidon tarkoitus liene ollut. Ja jos on ollut, niin ihmettelen suuresti, ensin täällä ja sen jälkeen omistajan hoteissa.

      Mutta pitäkäähän palsta puhtaana, että tästä on jotain hyötyä. Kaikki ruokaan liittymättömät on syytä poistaa heti. Myös tämä.

      • Vanha kokki

        Toivon silti että crudon reseptit ja jutut poistetaan palstalta niiden epäselvän alkuperän vuoksi.


      • Vanha kokki
        Vanha kokki kirjoitti:

        Toivon silti että crudon reseptit ja jutut poistetaan palstalta niiden epäselvän alkuperän vuoksi.

        Pysyä poissa, Teppo on kuin paise peffassa!
        Eikö mummisi hyväksynytkään sinua vieraakseen, no eipä voi mummia moittia, sillä eihän tuollaista tatea saa vedettyä edes vessan pöntöstä?


    • Vanha kokki

      Noniin näin joulun lähestyessä minun on aivan pakko tulla palstalle, koska minulta tulee kuitenkin parhaat reseptit, eikä asiatonta hölinää.
      Olenko koskaan sanonut että, minä oikeastaan keksin sinappisilakat, tein niitä Tampereella Koskipuistossa aika läjän.

    • Parempi kokki

      Ei kiinnosta sinun epämääräiset söpsötykset,ne tiedetään mitä ne on.Etkä sinä ole niitä sinappisilakoita keksinyt,mokoma hölisijä.

      • vanha vokki

        Nämä kaikkihan on saman sekopään juttuja, ei tod kannata välittää


      • teppo.moi.joo
        vanha vokki kirjoitti:

        Nämä kaikkihan on saman sekopään juttuja, ei tod kannata välittää

        Tää sama äijä monella nimmarilla, joista mikään ei ole aito on keksinyt hölmöyden ikiliikkujan. Eihän nää vanhat kokit ja crudot ole pieraisseetkaan tälle palstalle enää vuosiin. Mutta tällä yhdellä taliaivolla vaan suu jauhaa.


    • Parempi kokki

      Jos joku on sekopää niin se on tämä nimimerkki vanha kokki vai mikä lie mahtaa olla,milloin mikäkin.Todellakin melkoinen taliaivo näkyy olevan,josta ei kannata välittää.

    • lopultakin

      aivan tuo vanha kokki on täysi taliaivo, hänen ainoa kaveri oli tuo crudo. Onneksi narsistit on saatu ruotuun.

      • Kaarina 28v

        Kaikesta päätellen jäljelle on jäänyt yksin soittelemaan vaan tämä yksi psykopaatti monine persoonallisuuksineen. Se sai täältä betsaripalstalta potkut persiiseen ja joutuu nyt turvautumaan tähän varapalstaan, ettei suuri ego hajoa vielä enemmän.


    • Teppis täällä et hei

      hyvä kun psykopaatin jutut ei ketään kiinnosta

    • SAsww

      Vanha kokki vois painua vittuun. Ylimielinen paska.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe