tarvisin wakeboardiin evät mutta en ole löytäny mitään paikkaa missä niitä myytäis joten mistä te ihmiset ostatte evät lautaan?
wakeboard tarvikkeet
4
1669
Vastaukset
- Tck
Mulla olis pari ylimääräistä muovi evää... Jatka tähän jos on kiinnostusta.
- .......
mimmoset evät sul ois myytävänä?ja paljon niistä pyydät?
- TcK
....... kirjoitti:
mimmoset evät sul ois myytävänä?ja paljon niistä pyydät?
Ne oli meillä joskus 1900 luvun puolella oneillin laudassa mikä tais mennä dupissa allekirjoittaneella poikki.
En noista nyt montaa ekua halua :)
Mikä lauta sulla on voin sen specsien perusteelle katsoa käykö ne sulle... - ........
TcK kirjoitti:
Ne oli meillä joskus 1900 luvun puolella oneillin laudassa mikä tais mennä dupissa allekirjoittaneella poikki.
En noista nyt montaa ekua halua :)
Mikä lauta sulla on voin sen specsien perusteelle katsoa käykö ne sulle...toi mun lauta on joku exell..ja evien paikat on semmoset et menee yks läpireikä sit tulee kaks niit tappeja..ja se reikäväli on noin 19mm..kuulostaako siltä et ne sun evät vois käyvä toho mun lautaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339