arvostelisi ja haukkuisi miehiä samalla tavalla kuin vili ja MMies naisia?
Mitä jos joku ämmä
16
181
Vastaukset
- Miehet ajattelisi
että se on vain joku katkera vanhapiika. :D Miehet ajattelee olevansa täydellisiä ja kaikki naisten negatiivinen kommentointi menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Nämä miehet haluaa tehdä naisille täydellisen selväksi, miten arvoton nainen on miesten silmissä, eikä heitä kukaan vastusta, koska nekin, jotka ei itse hauku, on samaa mieltä. Palstan miesten mielestä Vili ja MMies vain puhuu asiaa, mutta jos joku nainen hiukankin sanoo jotain pahaa miehestä, niin hän on heti katkera miesvihaaja, joka ei saisi munaa, vaikka polvillaan rukoilisi.- piapikkarainen
Ehhehhee.. näiltähän sitä munaa juuri sais, jos vaan jotain naista viittisi kiinnostaa. Mikä olisi helpompaa kuin kellistää joku vili? Sehän itkis onnesta ja ruikkais kintuilleen ennenku pääsis pukille edes.
Mutta ei semmosta järinää näille. Huvit täällä ja ilot muualla ;)
- BlueNightSatin
emmoset miehetkin on, jotka alentaa muita ja ylentää ittensä. Perseestä koko remmi sanon minä :)
- l..v
no sä oletkin tunnetusti kova perspanojen perään.
l..v kirjoitti:
Siitä ihan johonki muualle.
- BlueNightSatin
l..v kirjoitti:
en itseasiassa ole...mua ei vois vähempää perseeseen sahaaminen kiinnostaa. Sori..kysy seuraavaa, jos sitä kiinnostas. :)
On hyviä tekstejä, on nojoo tekstejä ja on tosi paskoja tekstejä. Nää on ne mihin pystyy sekä miehet että naiset.
Sitten on kura by MMies ja vili. Siihen pystyy vain MMies ja vili.
Mitä jos kaikki mahdoton olisikin mahdollista?
Hohhoijaa.- Pietan hammaskeiju
Jos naiset haukkuisivat miehiä samoin sanoin, kuin täällä, se olisi naurettavaa ja menisi vitsinä. Mutta jos naiset kertoisivat miehistä totuuden, niinkuin puhuvat keskenään.. niin yhdenkään miehen elin ei enää toimisi heterohommissa.
Mies (kukas muu) kysyi kerran naiseltaan: Oliko se hyvän kokoinen? Nainen vastasi: Oli se. Pienestäkin se täyttyy ja suurempikin sinne mahtuu.. En jaksa jatkaa nyt tuosta, mutta seuraava kysymys kumminkin oli jotain, et tuntuks se hyvätä.
Itse olen aina ollut sitä mieltä, ettei yhden korren takia kannata puimakonetta käynnistää.
Niin ja tä :D- Pietan hammaskeiju
Öitä!
- Pietan hkeiju
buddy-love kirjoitti:
Öitä.
Nuku hyvin.Pietalta.
osa noista on naisten kirjoittamaa. MMies ja vili ovat myös naisten käytössä.
- Musta tästä
vain näkee, miten miehet ajattelee naisista.
- viIi.
Hähä! :D
- au-liskot
että mutsinmanaus on vaarallista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864