Lueskelin tuossa viestiketjuja, esim siitä että milloin kannattaa aloittaa kiinteä. Ja sit joku oli kirjoittanut että ei ollut itse saanut antaa ensimmäisiä maistiasia lapselleen kiinteää., kun anoppi oli ehtinyt ensin. KYSYMYKSIÄ vilpittömästi, mutta vastaukset! Hohhoijaa!
MIKÄ IHME SIINÄ ON ETTÄ ---- ÄIDIT ----- HYÖKKÄÄ TOISTENSA KIMPPUUN KU JOTKUT ELÄIMET?!?!?!
Mikä hiton järki tässä palstalla edes on, kun ei voi yksinkertaisia ja vilpittömiä kysymyksiä esittää kun aina löytyy joku paskanjauhaja jonka pitää pilkata ja herjata?
Voisitte vähän miettiä tätä asiaa, ja jos ette osaa asiallisesti käyttäytyä niin sulkekaa se tietokone ja tehkää jotain hyödyllisempää.
mitä nautintoa se teille antaa että pääsette pätemään ja haukkumaan muita äitejä?
ENTÄ jos yrittäisit auttaa? Olisko se paljon pyydetty, että yrittäisit ystävällisesti neuvoa toimimaan oikein, etkä syyttäisi ja herjaisi?
Olet äiti tai Isä ( ja jos et ole, olet väärällä palstalla)
Varmasti tiedät miten ihmeellistä ja ihanaa on tulla vanhemmaksi omalle lapselleen.
Kun ensimmäinen lapsi on, ei ole kokemusta vielä hoitamisesta ja ruokkimisesta.
Ja varmasti jokainen vanhmepi tekee virheitä ja niistä voi oppia!
SIKSI TÄLLÄ PALSTALLA VOIS OLLA HYÖDYLLISEMPÄÄ NEUVOA KUIN HERJATA.
Äidit!
1
508
Vastaukset
- Mammaliina-77
Saman olen huomannut minäkin :(
Laitoin eräälle keskustelupalstalle vauva-aiheisen kysymyksen, niin muutama ystävällinen ja avulias äiti (kiitos heille) antoi vastauksen kysymykseen, mutta muut olivat sitten näitä herjaus- ja haukkumisviestejä, ja niitä tuli yllättävän paljon!
Sen olen tajunnut että jokainen äiti uskoo olevansa paras äiti, koska hänellä on tietyt normit joiden mukaan lastansa hoitaa ja kasvattaa, mutta mikseivät he ymmärrä ettei kaikki ajattele samalla tavalla! On varmaan yhtä monta mielipidettä asioista kuin on meitä äitejä :)
Ja jos joku, (kuten minä), erehtyy kysymään jotain sellaista jota he pitävät täysin vääränä, niin voi taivas sitä syyttelyä... Tuli tosi paha mieli!
Hieman ymmärtäväisyyttä kehiin mamit - kukin taaplaa tyylillään eikä ihan varmasti tee sillä vahinkoa lapselleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389