Kaunis vs Söpö

kaunistaisöpö

Omakohtaisista kokemuksista voin sanoa, että kauniin naisen on vaikeampi löytää kumppania kuin söpön naisen. Mies valitsee mieluummin mukavan ja söpön ns. tavanomaisen naisen kuin kauniin ja mukavan, joka kerää myös muiden miesten katseita. Eikö vain miehet olekin asia näin?

20

2061

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noona

söpö sitten kerää miesten katseita ihan yhtälailla, jos miehet kerran sellaisen haluavat?

• Totta. Kyse onkin siitä että tietty se pinnallinen kaunotar on koppava koska voi valita kenet tahansa. Ja koska se on silleen epävarma ja ailahtelevainen kumppanina niin se on taatusti hutsahtava ja lähtee viimeistään ensimmäisen Alfa-körilään matkaan ja jättää miehen soheltamaan itkua yksin ja murrettuna.

Miesten defensiivisessä yhteenlaskussa kaunis nainen = sydänsuruja.

"pelkästään söpöä" mies puolestaan pystyy puolustamaan reviirillään koska se Alfaperkele tulee ja hakee kaunottaren koska alfat on sellaisia.

Siksipä miehen tarviikin olla joko täysi hyperpalli-alfa tai vaihtoehtoisesti kaiken järjenjuoksunsa viinaan ja huumeisiin hukannut rokkitähti tahi muu renttu joka ei enää mieti turhia styylatakseen kauniiden naisten kanssa.

Ja näin tämäkin mysteeri on ratkaistu.

;-D

• trust_mii

tää kuuluis naisten logiikkapalstalle??

• täs vissiin kysyttiin miesten logiikkaa tässä asiassa. Mulle ei ole oikein koskaan selvinnyt mikä ero on söpöllä ja kauniilla. Onkohan niistä jotkut määritelmät olemassa?

• TARKKOJA:::.!!1%#?+
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

täs vissiin kysyttiin miesten logiikkaa tässä asiassa. Mulle ei ole oikein koskaan selvinnyt mikä ero on söpöllä ja kauniilla. Onkohan niistä jotkut määritelmät olemassa?

.

ollaan niin söpö ei välttämättä ole missikaunis

Eikä ehkä tarvitse olla

.

• TARKKOJA:::.!!1%#?+ kirjoitti:

.

ollaan niin söpö ei välttämättä ole missikaunis

Eikä ehkä tarvitse olla

.

Nyt nukkumaan, kun asia tuli selväks :D

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

täs vissiin kysyttiin miesten logiikkaa tässä asiassa. Mulle ei ole oikein koskaan selvinnyt mikä ero on söpöllä ja kauniilla. Onkohan niistä jotkut määritelmät olemassa?

vaan sanontoja? Eiköhän monesti ole molempia...

• En minä valitse ainakaan noin ulkonäön perusteella. Onhan se plussaa, jos nainen on kivan näköinen, mutta tosiaan aika moni on.

• kaunistaisöpö
      • noin tarkka se raja. En huomannu kyllä ite, missä menee.

• kjieh kjieh

noi. Anna on kauniimpi kuin Kristiina, joka ei ole edes söpö.

• Ingenöör

Brask on kaunis*1 söpö*1.

Abreu on söpö*2 kaunis*1

Jenni Vartiainen Kaunis*3, ei söpö.

Mette Mannonen Kaunis*2 Söpö*5 (Metteä käytetään söpöysmittarina, skaala on nano-Mettestä kilo-Metteen.)

Kirsten Dunst olisi söpö*3, kauneus sivuroolissa.

• jfgös
        kjieh kjieh kirjoitti:

noi. Anna on kauniimpi kuin Kristiina, joka ei ole edes söpö.

Anna Abreu ei ole kaunis, koska hänen kasvonsa ovat todella lapsenomaiset, pyöreät ja söpöt.

Kyllä Kristiina on noista ehdottomasti se kaunis.

• trust_mii
        jfgös kirjoitti:

Anna Abreu ei ole kaunis, koska hänen kasvonsa ovat todella lapsenomaiset, pyöreät ja söpöt.

Kyllä Kristiina on noista ehdottomasti se kaunis.

Kristiina ole mun mielestä kovinkaan kaunis.

• Minusta tuo väitteesi kuuluu useimmiten itseään kauniinapitävien naisten suusta, jotka eivät oikeasti ole kauniita.

Minusta kaunis on sellainen, jolla on klassisen kauniit ja symmetriset piirteet, virheetön iho jne... Söpö on silmäämiellyttävä, mutta kasvoissa voi olla epätäydellisyyttä paljonkin. Kauniista tulee mieleen etäisyys ja viileys, söpöydestä lämpö ja läheisyys.

Noin muuten minusta miehen täytyy olla melkoinen luuseri, ettei se kelpuuttaisi parhaimmannäköistä tarjolla olevaa, jos puhutaan pelkästä ulkonäöstä. Tosin luonne vaikuttaa olemukseen ja sitä kautta ulkonäköön, minkä takia kauniit, mutta koppavat daamit kelpaavat vain panopuuksi.

• on ulkonäköä, söpöys on luonnetta.

• mies 36v

Mieluummin söpönen kuin parhaimmilleen puunattu ja maalattu missi.

• ,..,.,.,,..,,

mut kyl joo söpö vetoaa mun tunteisiin paremmin, etenkin jos se antaa mun kivesten olla

• BlueNightSatin

mies vois vaan valita kivan ja omaan silmään mukavan näköisen naisen? Kuka muu sen kauniin ja söpön muka määrittelee, kun jokainen mies oman makunsa mukaan? Ei meistä yksikään voi mennä toiselle sanomaan, että hei mä oon kaunis ja mukava, mutta sä valitsit ton tavanomaisen ja söpön. Koska jokasella miehellä on omat mieltymyksensä. Yksi tykkää tommosesta ja toinen tämmösestä. Makuja on niin hurjan monia. :)

Entäpäs sitten vaikka nainen kerääkin muiden misten katseita, koristeeksiko joku nainen haluaa? Emmä ainakaan halua olla kenekään koristeena, vaan ihan ihmisenä hyväksytty ja haluttu. Taivahan tosi, että ihmiset kerää katseita niin miehet kun naisetkin, syystä ja toisesta. Kaikkia joku aina katselee.

• BlueNightSatin

kaikkia aina joku muukin katselee, kun vain se oma mussukka. Mutta katseesta ei kulu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      7768
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3732
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1876
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1180
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1033
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      28
      983
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      827
    8. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      782
    9. Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa

1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄
      Ikävä
      60
      749
    10. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      740
    Aihe