Miten saisin kiinteytettyä peppua ilman, että reidet kasvavat? Peppu on suhteellisen pieni verrattuna reisiini. Olen 50kg joten reisien koko johtunee lihaksista, koska pyöräiltyäni nyt vähän aikaa ne tuntuvat suurentuneen taas hieman...
Peppu ilman reisiä
5
234
Vastaukset
- jompikumpikummatkin
ja vasen polvi on jostain syystä kipeä ja lääkäri sanoi, että mitään raskaita harjoituksia ei voi tehdä eli jokin liike, joka ei rasittaisi polvea(en voi juostakaan).
- Ei mahdollista
Tulee reisiä treenattua joka tapauksessa. Sille ei voi mitään. Pyöräily kasvattaa reisien lihaksia aika paljon.
Paras vaihtoehto voisi olla vesijuoksu. Oletko kokeillut?
Voi hyvinkin johtua lihaksista, sen kyllä itse huomaat.
Kuulostaa kuitenkin hassulta tuo lause... Lihakset painaa paljon...ehkä kirjoitit noin vahingossa(?). - 66-v
Useita vaihtoehtoja mutta kaikissa kylläkin kuormittuu takareisi.
Alatalja, lenkki nilkan taakse ja takapotkuja.
Useamman tyyppisiä vekottimia pakaroille ja takareisille.
Yhden jalan ja molemmille samanaikaisesti
Yksinkertaisin lienee reisipenkki makuulla vatsallaan.
Myös päinmakuu yläkroppa jollakin tasolla, nillkapainoilla raajojen taakse ylös nostija.
Hieman kun ajattelee kuormitustilannetta niin vaihtoehtoja löytyy.
Etureisi huilaa mutta takareisi ja usein myös selkä kuormittuvat. - Odota niin
kauan, että polvesi tulee kuntoon. Sen jälkeen tee yhden jalan maastavetoa.
Sillähän saa yksilöytyä kohdan mikä jumppaa itsekseen. Kasvattaa kyllä lihasta juuri sillä alueella mitä treenaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315926- 393892
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122798
- 292252
- 122217
- 1621916
- 191572
- 1051372
- 251283