On suurimmaksi osaksi tuo pesistreeneissä käynti. Jälkikasvun salibandyjoukkue (kilpatasoinen C-nuorten) lähti kesäharjoittelussaan yhtenä iltana paikallisen pesisseuran treeneihin mukaan. Ei siellä paljon tapahdu enkä tiedä mitkä ominaisuudet kehittyy. Muussa kesätreenissä juoksevat, tekevät koordinaatiota, käyvät salilla eli joskus aika rankkaakin. Niin kuin kuuluu olla, onhan porukka kuitenkin ihan tasokas sarjassaan. Mieluummin olisin toivonut, että vaikka futista olis ollut pesäpallon tilalla. Siinä kehittyisi kunto, tasapaino, pelisilmä...Ei ne siellä pesäpallossa pelkästään pelaa, ensin on treeniäkin, mutta kun katselin niin aika vähän siinä liikuntaa sai. Muuten ei minulla ole mitään pesistä vastaan, hauskahan sitä on pelailla. Jännä sinänsä kun säbän pelaajia ei pidetä oikein kunnon urheilijoina, ne on monen mielstä laiskoja eikä viitsi treenata kunhan höntsäävät. Mutta tuolla pesiksessä osoittautuikin, että salibandyn pelaajat on tottuneet paljon kovempaan treeniin.
Valitettavasti seisoskelua
ottovillee
1
361
Vastaukset
- moro!
Jos olet menny jonkun ei-niin-tasokkaan seuran harjoituksiin, en ihmettele.. Itse tiedän kuitenkin kokemuksella että salibändyn pelaajat eivät nyt kyllä mitenkään fysiikkahirmuja ole.. Kävisit katsomaan monia eri kunnon reenejä äläkä arvostele lajia yksien takia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 643870
- 663652
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1093495SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p642871- 732706
- 562241
Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.531504Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?411155Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171142Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.1271138