Mitä juuri nyt sinun tekisi mieli?
Typerä kyssäri 2
34
186
Vastaukset
Töissä oli poikkeuksellisen pitkä ja kiireinen päivä. Nyt kun pääsi kotiin ja sai syötyä, niin ei tee mieli muuta kuin istua ja rentoutua. Onneksi tähän on mahdollisuus.
modelli kirjoitti:
sanonut sinulle, ettei Neitsytpolulla saa jäykkärunkoisella 10:llä heittää "Uukkaria".
Mutta nykyisin ajan vain linjoilla 2 ja 5, joten ei ole tuota ongelmaa.
kyssäriin nro:3
- FiliaFerusFabulosus
yritän keksiä typerän kyssärin nro: 3
..uni! Mut vielä pitää yhet reenit tänään vetää ennen ku pääsee nukkuun.. =P
jalat kuumaan kylpyyn ja sen jälkeen lakata kynnet, jos jaksaa...
- FiliaFerusFabulosus
itse en ole vielä keksinyt mitä tekisi mieli... Päivällä teki mieli karkkia, mutta en sallinut sitä mielitekoa itselleni.
FiliaFerusFabulosus kirjoitti:
itse en ole vielä keksinyt mitä tekisi mieli... Päivällä teki mieli karkkia, mutta en sallinut sitä mielitekoa itselleni.
mä jo ehdin upottaa nää kaverit tänne...
Kohta tekee mieli jotain muuta : )- FiliaFerusFabulosus
Cinnamon.Girl kirjoitti:
mä jo ehdin upottaa nää kaverit tänne...
Kohta tekee mieli jotain muuta : )mitkä, kaverit?
Niin mitä sitten mielesi tekevi? FiliaFerusFabulosus kirjoitti:
mitkä, kaverit?
Niin mitä sitten mielesi tekevi?teriöt, jalat...kaverit.
No sitä, sävyähän mä tässä mietin...- FiliaFerusFabulosus
Cinnamon.Girl kirjoitti:
teriöt, jalat...kaverit.
No sitä, sävyähän mä tässä mietin...vai niin
..mielenrauhaa ja -tasapainoa, lisäksi ripaus kärsivällisyyttä ei olisi pahitteeksi.
On ollut niin pahuksen kiire, etten tiedä olenko menossa, vai tulossa.Halailla :)
ja tulkaa sitten vasta selittää mulle.
- tonou
Jos vetää nelosta menee taas rähinäksi.
- tonou
Täähän on Karhu!
Pakko päästä pihalle. - KEHÄ IV
eikä nelosta ole myyty missään vuosikymmeniin
- Mieliteko
Voisin hypätä sänkyyn rakkaani kanssa ;)
vittuilla suomi24:n miehen logiikka palstan ääliöille.
- Suomen kansa
peilin eteen vittuilemaan.
- Cipralex
Suomen kansa kirjoitti:
peilin eteen vittuilemaan.
telttailla, mut mun seuralainen taitaa mököttää...
- jhgju
No suoraansanottuna ja kysymykseesi vastaten: tällä hetkellä tekis mieli nauraa tyypille, jolla on noin teennäisen typerä, tekohieno, kieliopillisesti pöpi ja tampio nimimerkki. Oletko kentiies tavoitellut jotakin erikoisuuttakin tolla, mikä sitten lienetkin? Muutenkaan et näemmä mikään aatoksella loistaja ole, joskin useimmiten jätän nimimerkkisi jutut lukematta...
- eewarin iskä
Samainen eewari käy aina itkemässä kuinka asiallista keskustelijaa mollataan ja itse ei tee mitään muuta kuin sitä samaa :P
- nikkelirikko
lukeenu ku se selitti mix sill o maskuliinine muoto siit nimest. koska se femakkomuoto ol siit typerämp ja sil tul siit miel joku loota tai laatikko?
- jhgju
nikkelirikko kirjoitti:
lukeenu ku se selitti mix sill o maskuliinine muoto siit nimest. koska se femakkomuoto ol siit typerämp ja sil tul siit miel joku loota tai laatikko?
Mä sanoin, että mun _tekisi mieli nauraa_, mutta en sanonut, että nauraisin tai että halveksuisin ketjun aloittajaa henkilönä. Ymmärrän, että tossa kieliopissa ja sisällön tulkinnassa on teillä useilla vaikeuksia.:( Minulla ei ole mitään ketjun aloittajaa vastaan, mut eihän toi vaan ole ole se sama palstakiusaaja, joka kilahti ihan täysin - ilmeistä lukukyvyttömyyttään kai kylläkin- eräässäkin tissien kokoa koskeneessa tympeässä kanamaisessa ketjussa tällä keskusgtelupalstalla aikoinaan? Osoitti kyllä idiotisminsa sekin kiusaaja silloin täysin, skitsoamalla tyystin sekavia mulle saitille tyystin nimimerkkiä edes omaamattomalle...
jhgju kirjoitti:
Mä sanoin, että mun _tekisi mieli nauraa_, mutta en sanonut, että nauraisin tai että halveksuisin ketjun aloittajaa henkilönä. Ymmärrän, että tossa kieliopissa ja sisällön tulkinnassa on teillä useilla vaikeuksia.:( Minulla ei ole mitään ketjun aloittajaa vastaan, mut eihän toi vaan ole ole se sama palstakiusaaja, joka kilahti ihan täysin - ilmeistä lukukyvyttömyyttään kai kylläkin- eräässäkin tissien kokoa koskeneessa tympeässä kanamaisessa ketjussa tällä keskusgtelupalstalla aikoinaan? Osoitti kyllä idiotisminsa sekin kiusaaja silloin täysin, skitsoamalla tyystin sekavia mulle saitille tyystin nimimerkkiä edes omaamattomalle...
Minä uskon lujasti, että provosointointi ei ole ainut valehulluuden tyyli jonka hallitset ;)
- sotahulluprkl
pajupuskaan, joka pitäisi huomenna parturoida perkeleenmoisessa kankkusessa.
- au-liskot
ötököillä
- alfahunksi
taas haluisin viettää kuuman syntisen yön teiän äipän kaa
Kysymys (olisi parempi olla mielimättä mitään ja kysyminen aiheuttaa sitä) :)
Noh, kuitenkin juuri nyt tätä:
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Käsekuchen.JPG
Mutta kunnollista, eikä mitään muka- ja keinosellaista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864