Heippa!
Tavoitteena olisi perustaa tyttöbändi 12-15 vuotiaille tytöille. Hakusessa on nyt rumpali, basisti/taustalaulaja ja kitaristi/taustalaulaja. Minä itse olisin laulaja/viulisti ja kosketinsoittaja/nokkahuilisti (miten se nyt sanotaan) bändissä onkin jo;)
Musiikkityylinä toimii Indicavaikutteinen rockmusiikki. Kappaleet olisi tarkoitus tehdä englanniksi, ja laulajana minä myös sävellän ja sanoitan biisit. Soittimista sen verran, että jokaisella jäsenellä tulisi olla soittimet joita soittaa, ja soittimesta täytyy olla hieman kokemusta - täytyy siis osata esim. virittää oma soitin jne.
Haen jäseniä Lahden alueelta, mieluiten Mukkulasta. Jäsenien ainoat vaatimukset ovat yllä mainittujen "soitinsääntöjen" lisäksi nämä:
- jäsenten täytyy olla halukkaita bänditoimintaan, levyjen tekoon ja ehkä mahdollisiin kiertueisiin
- musiikille täytyy löytää aikaa; jos joku jäsenistä pääsee vain noin kerran kuukaudessa harjoittelemaan, kannattaa unohtaa tämä bändi
- jäsenten täytyy olla yhteistyöhaluisia ja tulla toimeen toisten bändiläisten kanssa
Tavoitteena on myös bändin ulkopuolinen ystävyys, eli olisi hyvä, jos voisimme viettää aikaa muutenkin kuin treenatessa ja soitellessa keikoilla;)
Jos kiinnostuit, laita sähköpostia tähän osoitteeseen: [email protected]
Tyttöbändi
Ronsuliini
2
358
Vastaukset
- Ronsuliini
Emme tarvitse enää bändiin jäseniä.
- mömmöilijä
eikös nuo vaatimukset sun muut ole jo ihan päivän selviä? heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389