Vain 5 minuuttia

Ekspansiivisesti

Myös Sinä voit pallotella 5 minuuttia sen jälkeen, kun olet astunut ensimmäistä kertaa kentälle!
Lue lisää: http://www.saaretennis.ee/

Ekspansiivinen tennis on uusi tapa oppia tennistä tavalla, jota voi soveltaa myös golf-kentällä. Tenniskurssimme heinäkuussa Viron Saarenmaalla - kaikki tennisvalmennus ei ole samanlaista!

Älä anna huipputenniksen ja tennisselostajien häiritä harkintaasi. Tennistä on pelattu monenlaisilla välineillä, erilaisilla kentillä ja säännöillä. Palloa on lyöty monilla erilaisilla tavoilla.

Monet tennislegendoista tunnetaan siitä, että he ovat keksineet uusia tapoja lyödä palloa. Valmentajiensa varoituksista huolimatta he ovat jatkaneet pallon lyömistä kehittämällään tavalla ja ovat nousseet huipulle.

2

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tennispro

      Maksathan oppimisesta etkä vain opetuksesta?

      Yleensä ajatellaan, että pelin oppimisen hitaus ja hankalauus johtuu itsestä tai opettajasta, valmentajasta.

      Mutta entäpä, jos selitys löytyykin valmennusmenetelmistä?

      Tule Kuressaareen Saarenmaalle ja koe liikunnallinen loma!
      http://www.saaretennis.ee/

    • Tennistä aikuisille

      Useimmat pelaajat oppivat perinteisessä tennisopetuksessa sen, että tärkeintä pelissä ja yksilöllisyydessä on se, miltä lyönti näyttää.

      He oppivat tämän sillä hetkellä, kun tennisopettaja näyttää heille lyöntimallin. Näin lapselle ja aikuiselle syvästi yksilöllinen ja henkilökohtainen kokemus pelistä alkaa väistyä ja tilalle astuvat ulkoiset mallit, ulkoinen opettajavalmentajalta saatava palaute ja oma kokemus ulkoisena liikkeenä omassa kehossa.

      Kokonaisvaltaisesti yksilöllisessä aikuisvalmennuksessa pelaaja ei opi vain sitä, miltä lyönnit voivat näyttää vaan ennen kaikkea sen, mitä hän itse aistii peli- ja lyöntisuorituksessa, kun pallo lentää hänen haluamallaan tavalla.

      Tällöin on tärkeää myös se, miten määrittelemme ja käsitämme "lyöntisuorituksen", sillä lyönneillä on merkitystä vain pelissä.

      Lyöntikeskeinen ajattelu aiheuttaa paljon ongelmia ja irtoamista pelin virrasta, joka tiivistyy edestakaisin lyötävään palloon "huippusuorituskokemuksen" ytimessä. Flow, virta ja huippusuorituskokemus - rakkaalla lapsella on monta nimeä ja jokainen voi kokea ne omalla tavallaan jo ensimmäisellä pelikerralla.

      Saare Tenniksen valmennus on aina yksilöllistä, sillä pelaaja kehittää omaa peliään ja lyöntejään omaan peli- ja lyöntikokemukseensa tutustuen.

      Tule heinäkuussa kursseillemme ja aloita tenniksen oppiminen http://www.saaretennis.ee/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe