millä ihmeellä selviää festareista vhh:lla.Siellähän on pelkkää valkosta riisiä ja perunaa vaihtoehtoina.Apua!!Olen vasta aloittanut niin en vielä osaa kauhean luovasti soveltaa.Onko huimaus normaalia alussa?
festarit
6
729
Vastaukset
- muten vain
sinusta en tiedä, mutta itse ottaisin ilmakuivattua meetvurstia pötkön, oltermnni juustoa,muutaman kurkun,hapankaalia. ja runsaasti vettä, sitä varmaan saa lisää paikan päältä, metukan tilalla olisi hyvä vaihtoehto kuivattu poronliha jos maku ei ole esteenä.samoin jos ei tykkää oltermannista voi ottaa edamin tilalle.
korostan vielä että minä ottaisin nämä mukaan, tosin ei kai pikkunen hairahdus hiilareihin koko venettä kaada. jos muistaa festareiden jälkeen palata tiukasti voin kerman ja oikean lihan pariin,hyviä festareita vaan.- garp
..söisin lihaa..aargh!Kylmät pavutkaan ei varsinaisesti houkuttele ja tofukaan ei oikein helteessä säily..hmmm..
- ei oikein lihatta...
garp kirjoitti:
..söisin lihaa..aargh!Kylmät pavutkaan ei varsinaisesti houkuttele ja tofukaan ei oikein helteessä säily..hmmm..
ei oikein lihatta onnistu VHH - no jos kala ja kana ja munat menee niin sitten kyllä.
Tonnikalaa, tomaattia, kurkkua, sardiineja, keitettyjä munia - helppo pakata mukaan "kokoaisina" ja pilkoa tarpeen mukaan salaatiksi kulhoon. Ei tarvii kylmäsäilytystä. - .....
Neulamuikkuja on myynnissä kaikilla festareilla ja niihin ei tule muita lisäkkeitä kuin valkosipulikastiketta. Parasta vhh-mättöä.
- jauhotettu
..... kirjoitti:
Neulamuikkuja on myynnissä kaikilla festareilla ja niihin ei tule muita lisäkkeitä kuin valkosipulikastiketta. Parasta vhh-mättöä.
ne muikut on kuorrutettu VEHNÄJAUHOLLA ja soosissa on SOKERIA
- ei piknikillä
Me on keskitytty juomapuoleen. Ehtii syödä myöhemminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1084817Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744131502- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk14976tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11958Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64921
- 64876