Keivitsa ja kolari tulevat viemään työntekijät

54321......

Kittilän kaivokselta tulevaisuudessa... valitettavaa mutta totta!

17

2085

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jon bon jovi

Ei se auta ko Aknikon lähteä Leville lissää hissipoikia rekrytoimaan.

• emolohi nousee

Onko niitä paljo?

Olen seurannut 4v. nyt tuota kaivosta ja on siellä yks päällikkö kyllä ylitse muiden... tai ei se päälikkö ole vieläkään mutta antaa ymmärtää että kuka käskee ja kuka tekee mitäkin... huhhuh... kai tästä on lähettävä etelän työmaille takasi jos eivät saa miestä kuriin.

• öljymies
        emolohi nousee kirjoitti:

Onko niitä paljo?

Olen seurannut 4v. nyt tuota kaivosta ja on siellä yks päällikkö kyllä ylitse muiden... tai ei se päälikkö ole vieläkään mutta antaa ymmärtää että kuka käskee ja kuka tekee mitäkin... huhhuh... kai tästä on lähettävä etelän työmaille takasi jos eivät saa miestä kuriin.

olen samaa mietä kyseisetä. olin tasan 4 viikkoo nord mekanikin palveluksessa
        rakentamassa rikastamoan puolta ja mulle riitti.

• maltte

höpöttäkö! avolouhos ei palkan kans pärjää.....

• oulan poika ulle

ja Agnico alas. Agnico muuten ihan paska työnantaja, ei rahalla voi saada kaikkea, valitettavasti

• asdffasasdfdfad
        oulan poika ulle kirjoitti:

ja Agnico alas. Agnico muuten ihan paska työnantaja, ei rahalla voi saada kaikkea, valitettavasti

Pitääkö siellä tehhä palkkansa eteen töitäkin, eikä vaan kahvistella ja korttia läiskiä vai mistä se popo puristaa?

• Keivitsa

Kittiläss tai olla edess lopun alku, väki alkaa olla pikkuhiljaa lopen kyllästynyttä puheiten mukaan Eli moni kakku päältä kaunis

• urtti

vain sellaiset ruikuttaa jotka ei viihdy missään paiassa hyvää ja parasta vaan haetaan ja kaikesta urputetaan. Olen nähny näitä ennenkin jatkuvasti naristaan palkoista ym.ei ymmärretä et työn mukaan palkka tulee ja lisät sen työjäljen mukaan.Itse ainakin Agnicoon tyytyväinen työnantajana.

• vierestä seurannut
        urtti kirjoitti:

vain sellaiset ruikuttaa jotka ei viihdy missään paiassa hyvää ja parasta vaan haetaan ja kaikesta urputetaan. Olen nähny näitä ennenkin jatkuvasti naristaan palkoista ym.ei ymmärretä et työn mukaan palkka tulee ja lisät sen työjäljen mukaan.Itse ainakin Agnicoon tyytyväinen työnantajana.

mikään kaivos lapissa ei pysty samoihin palkkoihin kuin agnico. Rikastamolla joka jeppe pääsee vuosiansioissa yli 50 000 euroa ilman ylitöitä. eikä työpäiviäkään ole kuukaudessa kuin 12. aika helppoa rahaa, vai mitä

• Seuraappa tarkemmin
        vierestä seurannut kirjoitti:

mikään kaivos lapissa ei pysty samoihin palkkoihin kuin agnico. Rikastamolla joka jeppe pääsee vuosiansioissa yli 50 000 euroa ilman ylitöitä. eikä työpäiviäkään ole kuukaudessa kuin 12. aika helppoa rahaa, vai mitä

Soppiipa tämänki häiskän lähtiä kokkeileen mitä se työ on ku kerta nuin hyvin tiijät!! Meijän perheeseen ei ainakaan perselihaksilla palakka tule lompakkoon vaikka Agnicolla onki joku!

• Tietolaari

Kuulin että tuovat puolasta ja virosta kuskeja töihin kittilän kulta kaivokselle. Sama on kohta talvivaarassa kun eivät meinaa saada kuljettajia töihin talvivaaraakaan. Palkka yksi syy on niin huono.

• Eiku töihin

Jonossa on tulossa irtisanottuja paperimiehiä töihin. Jo sieltä saa lähteä muuallekin, jos mieli tekee. Eikä se monesti ruoho ole vihreämpää aidan takanakaan. Voi olla, että kaivokselle on palkattu liian paljon sellaisia työntekijöitä, jotka eivät ole tottuneet ympärivuotiseen työhön.

• KooKoo21

Tai ylipäätään tekeen töitä..

• Kaivokselanmölli
        KooKoo21 kirjoitti:

Tai ylipäätään tekeen töitä..

Joooooo.

Ja sitte vielä keivitsa ja kolari vie kaikki kittiläiset naiset sekä levinki ja hissipojat?eix ni?

• tYöon

Tuskin vie Kevitsa työmiehet, eihän siellä ole edes missä asua.

• kuikli

Joo, kolmiosta peritään tonnin vuokraa. Jääpi työmiehet tulematta.

• kevitsa12

Asuntojen hinnat on nousseet kovasti pyssykylässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2974
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2862
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2558
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2188
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe