Tuolla naisen logiikka palstalla oli sama kysely naisille, joten päätin että nyt kuullaan teitä. Pojat toivoisin rehellisiä vastauksia teiltä, ikä messiin sitten :-)
Seksikumppaneiden määrä?
32
215
Vastaukset
- yks jäbä
ikä 23 vuotta ja seksikumppaneiden määrä n. 26 kappaletta, saattaa että jää ujosti alle tai karvan yli muutamista ei selkeitä muistikuvia joten paha sanoa. Olin 4 vuoden parisuhteessa joten noin reilut puolet on sen jälkeen tapahtunut eli pari vuotta sit..
- 0_0
Oikea ja vasen. Ikä 30v.
- ArvaaKuka :)
mieli - kuvitusta :)
Yli 1.
- ,.,.,.,..,,.
no ihan hyvin, jatkakaaaaaa
..kerta esiinnyn täällä rekattuna ja omalla kuvallani, ni tarkkaa lukua en laita. =P
Yli 100 se taitaa kuitenkin olla.. *punastuu*
Niin ja ikähän oli 32v.modelli kirjoitti:
sulla toi määrä on ilmeisesti korvattu laadulla?
..tällöin noin on päässy käymään! ;)
- -Puskasta-
Seksikumppaneiden määrä?
= 9
- yhtäkään! naista en ole rakastanut -
nim. tunnevammainen (naisen suusta kuultua) puskasta - vili.
Yks vain, joo, tuo MMies.
Tammerkosken vili. - ..............
tämä on nyt se galluppi missä nämä näppäin homot ja luuserit valehtelevat eniten;DDDDDDDDDDDDDD
Lasketaanko ne suhteet myös mukaan missä mä oon pannu jonkun paksuks?
Lasketaanko kuminuket ja mielikuvitusvaimo mukaan?
T. Ratikkakuski, 39 v.- GallupN
Onko muka ollut muitakin kuin "rouva ratikka" ?
*senkin surkea valehtelija*
- Nalle27
Tällä hetkellä on 3 vakinaista. Jos koeajot lasketaan mukaan niin lukumäärä on ehkä noin 20-30 vuosittain,
- GallupN
on pojilla taas hauskat jutut, harmi että täällä pyörii 30 vuotiaita teinipoikia vain..
- GallupN
TheOne kirjoitti:
Eli rehellinen vastaus ei sitten kelvannut..?!
Kerro aluksi ihan rehellisesti, monenko Miehen kanssa sä olet ollut?
*runkkari* - GallupN
Richartti kirjoitti:
...mitään hauskaa. Vakava asia.
Ollut Papu_Sparrowin kanssa sängyssä?
*mikä on totuus?* GallupN kirjoitti:
Kerro aluksi ihan rehellisesti, monenko Miehen kanssa sä olet ollut?
*runkkari*..yhdenkään. Vai olik toi ehdotus?! X) Olen imarreltu, mutta taidan kyllä edelleen pysytellä naisissa. ;)
Vai oli toi mun luku jotenkin mahdoton sulatettava sulle?! Missä ihmeen landella sä oikeen elät?! tervetuloa 2000-luvulle. ;D- GallupN
TheOne kirjoitti:
Eli rehellinen vastaus ei sitten kelvannut..?!
tarkoitin kun suurin osa noista oli tuota barbara, mielikuvitus huutelua. Kiitos sinulle vastauksestasi :-)
Jollakin hauskaa täällä kirjoitella minun aloittamalla nickillä, nuo runkkari yms huudot eivät ole minun! GallupN kirjoitti:
tarkoitin kun suurin osa noista oli tuota barbara, mielikuvitus huutelua. Kiitos sinulle vastauksestasi :-)
Jollakin hauskaa täällä kirjoitella minun aloittamalla nickillä, nuo runkkari yms huudot eivät ole minun!...nou hätä. =)
GallupN kirjoitti:
Ollut Papu_Sparrowin kanssa sängyssä?
*mikä on totuus?*Emme ehtineet sängyyn asti vaan tyydytimme toisemme eteisen matolla.. Hyss...tästä ei sit puhuta muille.
Richartti kirjoitti:
Emme ehtineet sängyyn asti vaan tyydytimme toisemme eteisen matolla.. Hyss...tästä ei sit puhuta muille.
....LOL =D
TheOne kirjoitti:
..enempää tai vähempää kuin muillakaan kyssäreillä tällä palstalla.......
hölmöä kysyä kysymyksiä, joihin ei oikeasti halua saada vastauksia. Joskus tietämättömyys on parempi vaihtoehto, kuin tietäminen...
Genio.Mente kirjoitti:
hölmöä kysyä kysymyksiä, joihin ei oikeasti halua saada vastauksia. Joskus tietämättömyys on parempi vaihtoehto, kuin tietäminen...
..kyllä tuokin. Varsinkin käytännössä (siis livessä) näin on varsin usein. ;)
- trust_mii
on niitä yli x ja alle xx...
..et saa tietoa vaikka kuin tekis mieli..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129046Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883610- 202053
- 821270
- 271105
- 751090
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661082Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791065- 551033
- 66972