tämä on kertakaikkiaan kumma sivusto! täällä ei ole ikinään saanut kunnollista vastausta (no ei kaikki kuulu tähän toki)näinä vuosina. aina joku katsoo oikeudekseen suun soiton. kyselen mieluummin jälleen kerran jostain muualta.
kiitos asiallisesti vastanneille!
OUTO PAIKKA
33
477
Vastaukset
- nGhwhDJFPT
Missään en ole tavannut niin taitavia kysyjiä kuin täällä. He pystyvät tekemään kysymyksen kertomatta ainoatakaan tiedonmurusta.
- mummeli taas..
jos en huomaa heti kertoa kaikkea, niin voithan kysyä lisää, eikö niin!
- Antiseptinen Tummeli
mummeli taas.. kirjoitti:
jos en huomaa heti kertoa kaikkea, niin voithan kysyä lisää, eikö niin!
Miksi pitäisi, ei me olla kenenkään palvelijoita. Ehkä kysymme, ehkä emme.
näkee, ettet ole ainoa, joka noin ajattelee. Seriffin lähdön jälkeen homma meni villiksi.
Ensin häipyy kysyjät ja perään vastaajat. - xfgndtyujtgytgcytghm
ihan vaaan mummmelillle tiedoksi etttä *suun soiton* on yhdys sana
- 13
Samoin suosittelen kirjoittamaan kerta kaikkiaan erikseen.
- mummmeli taas
niin on suunsoitto, mutta onkohan suun soiton?.. voi olla. anteeksi.
- mummeli taas..
13 kirjoitti:
Samoin suosittelen kirjoittamaan kerta kaikkiaan erikseen.
kiitos tiedosta, koitan muistaa seur. kerralla. en ymmärtänyt, että täällä oikeinkirjoitus on niiiiiiin tärkeää, koska täällä saa rääpiä päin naamaakin. peräänkuulutan myös käytöstäpoja kaikilta. (huomasitko, kirjoitan myös usein pienellä alkukirjaimella näille tällaisille vastaaville palstoille). olen myös nähnyt monenlaisia paljon räikeämpiä kirjoitusvirheitä, kuin minä teen.
- Minäpä minä
vaan pilkunviilaajalle tietoksi:
yhdys sana kuuluu kirjoittaa yhteen > yhdyssana
:-) - Der Pensselitäti
mummmeli taas kirjoitti:
niin on suunsoitto, mutta onkohan suun soiton?.. voi olla. anteeksi.
etkö osaa suomea, trollaaja. Suunsoitto on laukoa typeryyksiä ja suun soitto on kun päristellään ja päästellään soitonomaisia äännähdyksiä. Vittu kun on typerä mummo trollaajana.
- HIH HII
Minäpä minä kirjoitti:
vaan pilkunviilaajalle tietoksi:
yhdys sana kuuluu kirjoittaa yhteen > yhdyssana
:-)SIITÄS SAITTE! HEH HEE..HOH HOO
mitä kiksejä saat trollaamisesta? ihan vaan mielenkiinnosta kysyin.
- mummeli taas
selittäisitkö tarkemmin. onko mielestäsi tiedon kysyminen trollausta? ole huoletta en kysy enää. minulla oli tietokoneongelma, johon ajattelin kysyä apua täältä. mutta täällä näyttääkin vallitsevan jonkinlainen mafia. tämä oli eka pitkään pitkään aikaan ja taatusti myös vika kerta kun enää koskaan kysyn täältä apua. "pitäkää koppanne", sanoi aikanaan koppakauppiaskin. (meni ilm. hiukan sekaisin kenen kopista oli kyse.
mummeli taas kirjoitti:
selittäisitkö tarkemmin. onko mielestäsi tiedon kysyminen trollausta? ole huoletta en kysy enää. minulla oli tietokoneongelma, johon ajattelin kysyä apua täältä. mutta täällä näyttääkin vallitsevan jonkinlainen mafia. tämä oli eka pitkään pitkään aikaan ja taatusti myös vika kerta kun enää koskaan kysyn täältä apua. "pitäkää koppanne", sanoi aikanaan koppakauppiaskin. (meni ilm. hiukan sekaisin kenen kopista oli kyse.
ku et ees kysyny mitään. ei tiedon kysyminen ole trollausta. sun juttus tuntuu olevan joten por favor vaan.
- mummeli vaan
harrastelijakirurgi kirjoitti:
ku et ees kysyny mitään. ei tiedon kysyminen ole trollausta. sun juttus tuntuu olevan joten por favor vaan.
kysyin selvästi, apua siihen, kuinka saisin ladattua uudet ajurit edesmenneen ajurin tilalle. ja kerroin oman arvioni tilanteesta, jolloin kyseinen ajuri olisi livahtanut koneeltani ja sain hirveän herjaryöpyn niskaani!!! joten por favor vaan itsellesikin.
- mummeli taaaas
mummeli vaan kirjoitti:
kysyin selvästi, apua siihen, kuinka saisin ladattua uudet ajurit edesmenneen ajurin tilalle. ja kerroin oman arvioni tilanteesta, jolloin kyseinen ajuri olisi livahtanut koneeltani ja sain hirveän herjaryöpyn niskaani!!! joten por favor vaan itsellesikin.
ilmeisesti minut on nyt sekoitettu johonkin toiseen. joten hyvää yötä kaikkille. etenkin niille, jotka jaksavat vastata tyhmiinkin kysymyksiin asiallisesti ;)
mummeli vaan kirjoitti:
ainakaan tämän ketjun alussa kysynyt mitään.
lueskelin tuo ketjun mitä varmaan tarkoitat ja sait asiallisia vastauksia esim dr xyz:lta kunnes paljastuit. joten por favoria vaan.- mummeli taas
harrastelijakirurgi kirjoitti:
ainakaan tämän ketjun alussa kysynyt mitään.
lueskelin tuo ketjun mitä varmaan tarkoitat ja sait asiallisia vastauksia esim dr xyz:lta kunnes paljastuit. joten por favoria vaan.tri sykerö ei vastannut kertaakaan asiallisesti! ehkä sinusta, mutta ei mielestäni. ja kyssärin heitin heti aluksi. tämä ei johda mihinkään joten ..kiitos ja näkemiin.. on todellakin m parempaa tekemistä..
hyvää yätä sano mummo ku silimä puhkes! - Rauhaisaa-unta
mummeli taas kirjoitti:
tri sykerö ei vastannut kertaakaan asiallisesti! ehkä sinusta, mutta ei mielestäni. ja kyssärin heitin heti aluksi. tämä ei johda mihinkään joten ..kiitos ja näkemiin.. on todellakin m parempaa tekemistä..
hyvää yätä sano mummo ku silimä puhkes!Mennä nukkumaan, sillä alkoi se kalja jo vaikuttamaan kirjoituksen laatuunkin ............
- mummeli taas
Rauhaisaa-unta kirjoitti:
Mennä nukkumaan, sillä alkoi se kalja jo vaikuttamaan kirjoituksen laatuunkin ............
olen apsolutisti! enkä polta.
- eiiiiiiiiihhhhhhhhhh
mummeli taas kirjoitti:
olen apsolutisti! enkä polta.
Kahdessa tapauksessa, nimittäin jos sulla itellä on tai jos joku tarjoo.
mummeli taaaas kirjoitti:
ilmeisesti minut on nyt sekoitettu johonkin toiseen. joten hyvää yötä kaikkille. etenkin niille, jotka jaksavat vastata tyhmiinkin kysymyksiin asiallisesti ;)
Jos ei viitsi rekkautua, on ihan oma syy jos tulee sekoitetuksi toiseen.
Mieleisempiä vastauksia saattaisit saada tietotekniikkafoorumeilta, ja kaikkein mieleisimpiä vaikkapa soittamalla noihin muutama euro per minuutti -tukipalveluihin. Niillä on aina aikaa, ja ne lypsää sulta tietoja systeemeistäsi ihan mielellään ja täysin kiireettä...- MUMMELI TUMMELI
RepeRuutikallo kirjoitti:
Jos ei viitsi rekkautua, on ihan oma syy jos tulee sekoitetuksi toiseen.
Mieleisempiä vastauksia saattaisit saada tietotekniikkafoorumeilta, ja kaikkein mieleisimpiä vaikkapa soittamalla noihin muutama euro per minuutti -tukipalveluihin. Niillä on aina aikaa, ja ne lypsää sulta tietoja systeemeistäsi ihan mielellään ja täysin kiireettä...eipä tee mieli rekkautua näin lapselliselle saitille.. sorry. ja sille äskeiselle, joka sanoi, että ette ole kenenkään palvelioita..en niin hetkeäkään kuvitellutkaan..silloin olisin, repe, soittanut noihin 'maksullisiin' palveluihin. enkä hakenut mitään mieleistäni vastausta, vaan yleensä vastauksia/vastausta kysymykseeni. jotkut yrittivät vastata minulle (n.60v) tyhmälle mummelille. kiitos heille. mutten voi sille mitään, jos konrolpaneelissa videosovittimen kohdalla windows ilmoittaa, ettei löydä sitä koneelta, eikä netistä päivitettyä versiota. silloin menee sormi suuhun. enkä aina uskalla ladata kaikkea mitä netistä saa. eikä tämänikäinen ihminen lähde enää tänne trolleilemaan.. joten ystävälisenä tietona: edelleen vastaanotan asian tiimoilta neuvoja!
(anteeksi pienet alkukirjaimet. olen hyvin tietoinen, että niiden kuuluu olla isoja) - hei hei
eiiiiiiiiihhhhhhhhhh kirjoitti:
Kahdessa tapauksessa, nimittäin jos sulla itellä on tai jos joku tarjoo.
niikö sinä teet?
- Der Pensselitäti
mummeli taas kirjoitti:
Oletko saanut tahtosi aina perille tuolla typerällä passiivis-aggressiivisellä käytökselläsi? Eikö vanhemmilta herunut huomiota? Älä pura sitä muihin ihmisiin. Trollaaja!!!
- isosetä
Der Pensselitäti kirjoitti:
Oletko saanut tahtosi aina perille tuolla typerällä passiivis-aggressiivisellä käytökselläsi? Eikö vanhemmilta herunut huomiota? Älä pura sitä muihin ihmisiin. Trollaaja!!!
mistäs sinä liityit trollaajiin?
lue ensin mummon uusi pidempi kirjoitus ennenkuin alat ketään haukkumaan!! - mummeli taas
Der Pensselitäti kirjoitti:
siis nyt vasta tämä vanha mummeli tajuaa tämän saitin toiminnan.. jos et kirjaudu, ei vastauksia! olisinhan minä kirjautunut, jos tuon olisin tiennyt. mutta en enää. ei 60v enää trollaa. (en ole varma ymmärränkö edes sanan merkityksen). eli, jos et kirjaudu..jostain aina ilmestyy uusia ja uusia antitrollaajia.
hyvä niin, jos on tosi kyseessä, mutta .. ei minun paikka.
hyvää jatkoa valitsemallanne tiellä. antitrollaajat. MUMMELI TUMMELI kirjoitti:
eipä tee mieli rekkautua näin lapselliselle saitille.. sorry. ja sille äskeiselle, joka sanoi, että ette ole kenenkään palvelioita..en niin hetkeäkään kuvitellutkaan..silloin olisin, repe, soittanut noihin 'maksullisiin' palveluihin. enkä hakenut mitään mieleistäni vastausta, vaan yleensä vastauksia/vastausta kysymykseeni. jotkut yrittivät vastata minulle (n.60v) tyhmälle mummelille. kiitos heille. mutten voi sille mitään, jos konrolpaneelissa videosovittimen kohdalla windows ilmoittaa, ettei löydä sitä koneelta, eikä netistä päivitettyä versiota. silloin menee sormi suuhun. enkä aina uskalla ladata kaikkea mitä netistä saa. eikä tämänikäinen ihminen lähde enää tänne trolleilemaan.. joten ystävälisenä tietona: edelleen vastaanotan asian tiimoilta neuvoja!
(anteeksi pienet alkukirjaimet. olen hyvin tietoinen, että niiden kuuluu olla isoja)aika ristiriitainen ihminen: arvelet että sinut sekoitetaan johonkin toiseen, mutta et voi tehdä sitä minuutin kestävää askaretta joka eliminoisi tuon mahdollisuuden. Sen sijaan painat capslockin päälle ja keksit taas uuden, hieman entisistäsi poikkeavan nimimerkin, koska jostain minulle käsittämättömästä syystä et mitenkään voi kirjoittaa jokaista viestiäsi samalla nimimerkillä.
Tiedämme kaikki että tämä palsta on lapsellinen, sitähän ei voi mitenkään olla huomaamatta, joten ei se varmasti ollut sinullekaan mikään yllätys.mummeli taas kirjoitti:
siis nyt vasta tämä vanha mummeli tajuaa tämän saitin toiminnan.. jos et kirjaudu, ei vastauksia! olisinhan minä kirjautunut, jos tuon olisin tiennyt. mutta en enää. ei 60v enää trollaa. (en ole varma ymmärränkö edes sanan merkityksen). eli, jos et kirjaudu..jostain aina ilmestyy uusia ja uusia antitrollaajia.
hyvä niin, jos on tosi kyseessä, mutta .. ei minun paikka.
hyvää jatkoa valitsemallanne tiellä. antitrollaajat.ei ole nykymaailmassa alkuunkaan niin vanha, että kannattaisi oikein vanhuuttaan korostaa. Tietysti ihminen voi "ruveta vanhaksi" jo nuorempanakin, mutta en pitäisi sitä viisaana taktiikkana. Nykyään moni 65-vuotias ymmärtää tietotekniikasta paljon enemmän kuin useat 25-vuotiaat. Kyse on asenteesta ja harrastuksesta paljon enemmän kuin iästä.
- mummeli taas
ei ole nykymaailmassa alkuunkaan niin vanha, että kannattaisi oikein vanhuuttaan korostaa. Tietysti ihminen voi "ruveta vanhaksi" jo nuorempanakin, mutta en pitäisi sitä viisaana taktiikkana. Nykyään moni 65-vuotias ymmärtää tietotekniikasta paljon enemmän kuin useat 25-vuotiaat. Kyse on asenteesta ja harrastuksesta paljon enemmän kuin iästä.
kiitos repe kauniista sanoistasi!
- kyllläääää
ei ole nykymaailmassa alkuunkaan niin vanha, että kannattaisi oikein vanhuuttaan korostaa. Tietysti ihminen voi "ruveta vanhaksi" jo nuorempanakin, mutta en pitäisi sitä viisaana taktiikkana. Nykyään moni 65-vuotias ymmärtää tietotekniikasta paljon enemmän kuin useat 25-vuotiaat. Kyse on asenteesta ja harrastuksesta paljon enemmän kuin iästä.
Eiköhän vaan tehdä uusi suomen ennätys tästä viestiketjusta.....
- kannatetaan
kyllläääää kirjoitti:
Eiköhän vaan tehdä uusi suomen ennätys tästä viestiketjusta.....
:P
- sdfghkjhgf
Mutta niillä ei ole mitenkään rennompi meno, koska nörtit nyt ovat sosiaalisesti rajoittuneita kenopäitä.
Turha se on urputtaa ettei kysyjä osaa kertoa heti kaikkea tarvittavaa, koska jos osaa niin ilman vastausta jää -ei tunnu oikealta purkaa ahdistustaan jämäkkään kysyjään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945