Miten Saada Nopeasti SixPack

tembu

miten saan nopeasti sixpackin??
Tuleeko se 2-3 viikossa jos juoksen ja teen päivittäin vatsoja?

185

38808

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikku-A

      Riipumatta lähtötasosta: ei.

      • sikspäkki

      • 16v

        Miten kauan luulisit että mulla kestää saada näkyviin kunnon sixpack? pituutta 180cm, paino 74kg , makuu asennossa näkyy 4 pack todella hyvin, ja seisoessa kun jännitän niin jotenkin, olen treenannut 5 kertaa viikossa 10kg painon kanssa noin 100-150 vattalihasta päivässä, noin 2 viikkoa.


      • Anonyymi
        sikspäkki kirjoitti:

        Treenaa http://pleieri.blogspot.com/2013/05/sikspakki.html ohjeiden mukaisesti ja syö tämän lisäksi pelimiehen ruokavalion tyylisesti. Muista myös harjoitella tyhjällä vatsalla heti aamusta, jotta saat nopeammin kehon rasvaprosentin alas.

        Miten minä voisin saada oon 13 mutta en todellakaan halua tiputtaa rasvaa ollenkaan koska oon jo valmiiksi tosi laiha haluaisin kasvattaa lihasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten minä voisin saada oon 13 mutta en todellakaan halua tiputtaa rasvaa ollenkaan koska oon jo valmiiksi tosi laiha haluaisin kasvattaa lihasta

        Syö eka iha vitust ja sit rupeat treenaa


    • eight pack

      Puoli vuotta kovaa treeniä, muistaen samalla treenata sekä poikittaiset että suorat vatsalihakset. Ei saa jumiutua tekemään vain samaa liikettä. Ei ne toistojen määrät, vaan laadut! Ja ruokavalio kuntoon.

      • kertokaa.

        MIllä tasolla pitää rasvaprosentin olla, että vatsalihakset näkyvät?

        Miehillä?
        Naisilla?


      • -
        kertokaa. kirjoitti:

        MIllä tasolla pitää rasvaprosentin olla, että vatsalihakset näkyvät?

        Miehillä?
        Naisilla?

        Siinä 10% hujakoilla tai alle niin rupee näkymään.


      • Mies30v.
        - kirjoitti:

        Siinä 10% hujakoilla tai alle niin rupee näkymään.

        Itsellä on vähän laardia mahassa ja jenkkakahvatkin. Silti vatsalihaksen näkyy. Painoindeksi on vissiin joku 27 tai jotain. Kesäksi on pakko laihtua ainakin 7 kg niin sitten vasta rupeaa näkymään ilman jenkkakahvoja ja tätä maharadjaa.


      • 64kg/171,5cm
        Mies30v. kirjoitti:

        Itsellä on vähän laardia mahassa ja jenkkakahvatkin. Silti vatsalihaksen näkyy. Painoindeksi on vissiin joku 27 tai jotain. Kesäksi on pakko laihtua ainakin 7 kg niin sitten vasta rupeaa näkymään ilman jenkkakahvoja ja tätä maharadjaa.

        Mä oon 12,painodeksi 25(tai alempi) 171,5cm 64kg mull ei ihan sixpacki näy mut neljä pack on jo kasas. Mitä pitäis tehä et tulis sixpacki?!


      • Kehujaa

        Totta!!


      • Anonyymi
        kertokaa. kirjoitti:

        MIllä tasolla pitää rasvaprosentin olla, että vatsalihakset näkyvät?

        Miehillä?
        Naisilla?

        Arvoisin 1-13


    • arthur49

      SixPackin voit saada näkyviin, jos

      1) ruokavaliosi on kohdallaan (energiaa kulutusta vähemmän)
      2) hormonitoimintasi on optimaalinen (rasvaa palaa ja lihasta kasvaa)
      3) harjoittelusi on monipuolista (perusliikkeitä)
      4) vatsalihaksissasi on massaa (treeni lisäpainoilla 2-3 kertaa viikossa, ei joka päivä)
      5) kehosi rasvaprosentti on riittävän alhainen (miehellä reilusti alle 10 ja naisella reilusti alle 15).

      2-3 viikossa et saa sitä näkyviin, jos rasvaprosenttisi on nyt paljon yli noiden antamieni lukemien!

      t. arthur49

      http://kuntoguru.blogspot.com
      http://kuntoguru.com

      • 178cm/ 88kg 27v

        ei saakeli, ei ny noin laiha tartte olla että sixbäkki näkyy???? mulla on rasvaprosentti varmaan 20% ja ihan hyvin näkyy vatsalihakset, kuin voi olla mahdollista? alle kymmenen rasvaprosenttihan vastaa jo jotain kestävyys juoksijaa????


      • että silleen
        178cm/ 88kg 27v kirjoitti:

        ei saakeli, ei ny noin laiha tartte olla että sixbäkki näkyy???? mulla on rasvaprosentti varmaan 20% ja ihan hyvin näkyy vatsalihakset, kuin voi olla mahdollista? alle kymmenen rasvaprosenttihan vastaa jo jotain kestävyys juoksijaa????

        Bodaajilla, myös amatööreillä on rasvat peruskaudella noin 10% ja kilpaillessa noin 5%.


      • Ripa Reino
        että silleen kirjoitti:

        Bodaajilla, myös amatööreillä on rasvat peruskaudella noin 10% ja kilpaillessa noin 5%.

        Aamupainoni on 65 kiloa ja pituutta 180. Olen riutunut mies ja lihakset näkyy hyvin. Että silleen ei tarvi olla bodari että lihakset näkyisi :)


      • Pulska Petra
        Ripa Reino kirjoitti:

        Aamupainoni on 65 kiloa ja pituutta 180. Olen riutunut mies ja lihakset näkyy hyvin. Että silleen ei tarvi olla bodari että lihakset näkyisi :)

        Niin, ja olemme kaikki eri mallisia ja kellä mitkäki lihakset näkyy ja mitkä ei (vaikka yhtä vahvatki)
        Se, onko vatsalihasmuhkurat kivannäköset miehellä tai varsinkaan naisella, onkin jo toinen juttu.


      • wuups
        että silleen kirjoitti:

        Bodaajilla, myös amatööreillä on rasvat peruskaudella noin 10% ja kilpaillessa noin 5%.

        MIES-bodareilla on yksinumeroista lukua. Naisilla harvemmin.


      • läskiiiii
        178cm/ 88kg 27v kirjoitti:

        ei saakeli, ei ny noin laiha tartte olla että sixbäkki näkyy???? mulla on rasvaprosentti varmaan 20% ja ihan hyvin näkyy vatsalihakset, kuin voi olla mahdollista? alle kymmenen rasvaprosenttihan vastaa jo jotain kestävyys juoksijaa????

        ou kamoon mun rasva prosentti on varmaa 40 rossaa ja on manbuubit ja sillee mut mul on 6pack abs koska oon reenannu sitä vaa puol vutotta reilu 600 vatsaa päiväs


      • kkjhjjh
        Ripa Reino kirjoitti:

        Aamupainoni on 65 kiloa ja pituutta 180. Olen riutunut mies ja lihakset näkyy hyvin. Että silleen ei tarvi olla bodari että lihakset näkyisi :)

        Ei sulla mitään lihaksia ole...


      • Anonyymi
        178cm/ 88kg 27v kirjoitti:

        ei saakeli, ei ny noin laiha tartte olla että sixbäkki näkyy???? mulla on rasvaprosentti varmaan 20% ja ihan hyvin näkyy vatsalihakset, kuin voi olla mahdollista? alle kymmenen rasvaprosenttihan vastaa jo jotain kestävyys juoksijaa????

        Mulla taas 7 ja just ja just näkyy vähän


      • Anonyymi
        178cm/ 88kg 27v kirjoitti:

        ei saakeli, ei ny noin laiha tartte olla että sixbäkki näkyy???? mulla on rasvaprosentti varmaan 20% ja ihan hyvin näkyy vatsalihakset, kuin voi olla mahdollista? alle kymmenen rasvaprosenttihan vastaa jo jotain kestävyys juoksijaa????

        Mulla taas 7 ja just ja just näkyy vähän


    • aaan,

      tai teippaa kuvio vatt

      • Äiti 38v.

        Mun tyttö haluis six-packin ja se on 11v. Koulun terveystarkastus oli keväällä ja tytön painoprosentti oli -5. Onko hänellä mahiksia? Tyttöni on hyvin urheilullinen ja hänen isoveljensä (15v. on myös). KIITOS JOS VASTAATTE! mukavaa talvea!


      • hei haloo
        Äiti 38v. kirjoitti:

        Mun tyttö haluis six-packin ja se on 11v. Koulun terveystarkastus oli keväällä ja tytön painoprosentti oli -5. Onko hänellä mahiksia? Tyttöni on hyvin urheilullinen ja hänen isoveljensä (15v. on myös). KIITOS JOS VASTAATTE! mukavaa talvea!

        Aivan sairasta. Toivotko tytöllesi myös syömishäiriötä ja itsevarmuuskomplekseja?


    • SemiHevi

      Tällä tasolla mennään täällä Fitness-palstalla.

      • Dr.Pilipali

        Hei tää on Suomi24.Tän sivuston taso on kokonaisuudessaan melko alhainen.


      • 180/110
        Dr.Pilipali kirjoitti:

        Hei tää on Suomi24.Tän sivuston taso on kokonaisuudessaan melko alhainen.

        Itse olen nuoresta lähtien tehnyt vatsoja useita kertoja viikossa eri päivinä taistelulaji harjoituksissa, nuoresta asti on ollut sixpack. Vatsalihakset näkyvät nykyään jopa pitkän offikauden (rasvat 20%) jälkeen selvästi. Viimeiset viitisen vuotta salitreenissä raskailla lisäpainoilla silleesti että toistot 6-15, sarjoja pari kolme. 1-2krt/vkossa riittää hyvin tuomaan lihasta vatsaan. Failureen joka kerta. Tekniikka on tärkeä. Eli positiivinen vaihe vatsaa jännittäen räjähtävästi ja negatiivinen vaihe hitaasti edelleen vatsaa jännittäen. Koko liikerata käyttöön, salilla näkee tehtävän 5cm nytkytyksiä, joista ei ole mitään hyötyä. Ei myöskään satojen toistojen sarjoista, toki välillä voi ottaa vaihteluksi, mutta suurin osa ajasta lisäpainoilla ja progressiivisesti ylöspäin painojen kanssa. Salitreenissä maastavedossa, kyykyssä yms rasittuu jo muutenkin vatsalihakset hyvin. Omasta mielestä tärkeämpää on saada voimaa vatsaan, että jaksaa kannatella isoja rautoja liikkeissä.Sixpack kyllä tulee ajan kanssa. Toisilla helpommin kuin toisilla. Diettaamalla turhat fläbät pois keväällä niin kesällä mammat käy kuumina.. ;)


      • joppa1234567
        180/110 kirjoitti:

        Itse olen nuoresta lähtien tehnyt vatsoja useita kertoja viikossa eri päivinä taistelulaji harjoituksissa, nuoresta asti on ollut sixpack. Vatsalihakset näkyvät nykyään jopa pitkän offikauden (rasvat 20%) jälkeen selvästi. Viimeiset viitisen vuotta salitreenissä raskailla lisäpainoilla silleesti että toistot 6-15, sarjoja pari kolme. 1-2krt/vkossa riittää hyvin tuomaan lihasta vatsaan. Failureen joka kerta. Tekniikka on tärkeä. Eli positiivinen vaihe vatsaa jännittäen räjähtävästi ja negatiivinen vaihe hitaasti edelleen vatsaa jännittäen. Koko liikerata käyttöön, salilla näkee tehtävän 5cm nytkytyksiä, joista ei ole mitään hyötyä. Ei myöskään satojen toistojen sarjoista, toki välillä voi ottaa vaihteluksi, mutta suurin osa ajasta lisäpainoilla ja progressiivisesti ylöspäin painojen kanssa. Salitreenissä maastavedossa, kyykyssä yms rasittuu jo muutenkin vatsalihakset hyvin. Omasta mielestä tärkeämpää on saada voimaa vatsaan, että jaksaa kannatella isoja rautoja liikkeissä.Sixpack kyllä tulee ajan kanssa. Toisilla helpommin kuin toisilla. Diettaamalla turhat fläbät pois keväällä niin kesällä mammat käy kuumina.. ;)

        tuo painoindeksi silti hieman epätarkka jos olet kunnossa oleva urheilia esim. itse olen ihan sm-tason urheilia ja kavereitani on myös siellä ja rasvaa voin sanoa ettei yhtäään! silti painoindeksi näyttää 26-30 ja kellään ei todellakaan ole yhtään rasvaa sen voin vannoa! ja kotona itselläni vaaka mikä kuulemma näyttää rasvaprosentin ja näyttää itsellänikin 19% ja parilla kaverilla jopa 23% mistä tuo johtuu vaikka ihraa ei ole nimeksikään?


      • Hempp@
        joppa1234567 kirjoitti:

        tuo painoindeksi silti hieman epätarkka jos olet kunnossa oleva urheilia esim. itse olen ihan sm-tason urheilia ja kavereitani on myös siellä ja rasvaa voin sanoa ettei yhtäään! silti painoindeksi näyttää 26-30 ja kellään ei todellakaan ole yhtään rasvaa sen voin vannoa! ja kotona itselläni vaaka mikä kuulemma näyttää rasvaprosentin ja näyttää itsellänikin 19% ja parilla kaverilla jopa 23% mistä tuo johtuu vaikka ihraa ei ole nimeksikään?

        Ottakaa painoindeksistä huomioon se, että se on ensinnäkin kehitetty 1800-luvulla, ja toisaalta se on vain suuntaa-antava ja toimii perusjanttereilla, ei enää tietyllä tasolla esim. SM-tason urheilijoilla eikä myöskään lihavuuden / laihuuden arviointiin lapsille, vanhuksille, lyhytkasvuisille tai POIKKEUKSELLISEN LIHAKSIKKAILLE.


    • ninskaazZ

      paljon vatsarutistuksia, mielellään joka päivä, toistot niin monta kun menee ja niin monta kertaa että yhteensä vähintään sata toistoa päivässä

      • ...

        Älä enää koskaan kirjoita tälle palstalle, ok?


    • kommentti....

      Nyt on aikaa kulunut reilu puoli vuotta?

      Muistitko treenata? Onko vatsalihakset hallussa?

    • vartin kestää

      Juoksemalla lähikauppaan ja takaisin, niin silloin sixpackin saaminen kestää vartin...
      Pari.kolme vuotta ei taida riittää oikeaan sixpackkiin...

    • killekalle57

      Mulle tuli vattalihakset näkyviin kun urheilulajien harjotuksissa tehtiin niitä eri liikkeitä (selkiä, vatsoja,punnerruksia jne.) ja itse iltaisin tein monesti vatsoja ja normaalia liikuntaa ilman mitään dieettejä vaan ihan perusterveellisellä ruokavaliolla noudatin. Mutta ei kannata jumiutua tekemään pelkkiä vatsoja ihan creisinä vaa treenata monipuolisesti eri lihaksia ja venyttely on kans tärkeetä. En ole mikään bodarihirmu vaan yritän pysyä vain hyvässä peruskunnossa.

    • LOOLLED

      LOL :D

    • Olen 16
      175 pitkä
      Paino 70 kiloo

      Miten saisin nopeasti sixpackin? Jenkka kahvoja löytyy.

      • Pekka

        Painoa alemmas itsellä 175cm ja 59kg ja hyvin näkyy


      • loimaan barbaari

        ite käyn salil 4 kertaa viikos ja treenaan vatsoi about 7 kertaa 20 sarjan. vatsoi voi reenata monellaki taval. ylä, ala, ja kyljet. välipäiviiki täytyy pitää et lihakset saa lepoo. kun teet liikkeitä, koita pitää lihas kokoajan jännityksessä. tee mahdollisimman pitkiä sarjoja ni se polttaa mahdollisimman paljon. muista myös käyttää paljon proteiinipitosia tuotteite :D mul näkyy iha hyvi näillä vinkeillä :D


    • Lollis

      Mä oon kolmetoist ja mul o six packi :) juoksen 4 kertaa viikos 4-5 kilsaa ja urheile ja joka ilta ja aamu 20 vatsa lihasta

      • okkkei

        vatsalihasta yhteen ;)


      • Ei näy?

        Mää oon 14 mul on jäkistreenit 5 viikolla ja viikonloppusi pelit mutta ei vaa näy vinkkejä?


    • läski(kö)?

      kertokaa ihmiset pitäskö mun ruveta laihduttamaan ? haluun rehellisen vastauksen ! oon 13 vuotias tyttö ja painan 40-42 kg ja olen n.155-158cm pitkä. olenko liian lihava? vastatkaa nopeasti ! :o

      • Kokemusta on

        Et ole yhtään liian lihava. Sinulla on ikäiseksesi juuri sopiva määrä painoa. Jos joku on sanonut sinun olevan liian pyöreä, niin hän on ollut väärässä.


      • 13boy
        Kokemusta on kirjoitti:

        Et ole yhtään liian lihava. Sinulla on ikäiseksesi juuri sopiva määrä painoa. Jos joku on sanonut sinun olevan liian pyöreä, niin hän on ollut väärässä.

        Oon 12v 165 pitkä ja 50-53 painava miten saisin sixpaxkin näkyilee


      • boy13

        Ai lihava vai....? et todellakaan ite oon 13 163cm 44kg sixpack on ja 7% alipainoo!!!!!!!!!!


    • Jdifjdidjdkfkfk

      moi.mulla näkyy vatsa lihaksetboon 12 vuotias poika ja olen 168 senttiä pitkä ja painan 41 kiloa olenkohan vielä liian lihava?niin ja olen ollut kohta kuukauden dietillä

      • Normaali

        Oon ite just täyttäny 13 olen suunnilleen sun pitune ( 169 cm) ja olen urheilullinen ja vatsalihakset näkyy vaikka painan 52 kg joten ei sulla oo syytä huoleen


    • chicken

      chicken techno

    • lihava

      oonko lihava kun oon 11 v ja oon 156cm pitkä ja painan 55kiloo oon ollu koulujen välisis kisois ja urheilen jonkun verran

      • heti sitte

        todellaki, dieetille siitä.


    • pulimasa

      Heti sitte puhut asiaa mä oon myös 11v poika ja mul on sixpack oon 145senttiipitkä ja painan 35kg:)

      • Haloytytyf

        Kaikilla meillä näkyy kuusivatsalihasta jos on sellasia kuivankesänoravia. Oikeat vatsalihakset tulevat ulospäin ja näkyvät hyvin.


      • reenaaja1
        Haloytytyf kirjoitti:

        Kaikilla meillä näkyy kuusivatsalihasta jos on sellasia kuivankesänoravia. Oikeat vatsalihakset tulevat ulospäin ja näkyvät hyvin.

        Hahha, kuusi vatsalihasta :D Tainnu ihmisen anatomia olla vähän hakusessa! :D


    • Snyykkovi

      Ei herrajumala onko tääl muita kun 12v poikia jokka painaa 40kg? Menkää hoitoo jos ei nii pienenäkää vatsalihakset tunnu tai näy. SYÖKÄÄ IHMISET

    • motherfuck

      hahahaha oon 15 wee ja näkyy vatsalihakset ja painan 63-64 kg (= . trololololololol

    • hemuli.,

      olen hemuli ja haluan keksin.

    • Ohikulkija1234

      Tuohon pituus ja painoon haluaisin kommentoida, vaikka olisi kaksi saman pituista ja painoista, ni minun mielipide on että ne vartalot voivat olla ihan erin tyyppiset siltin.
      Toisella voi tulla pituutta esim... pitkästä kaulasta ja jaloista.

      Jos joku on 165 ja 55 painoa ni voi olla ihan passeli vartaloltaan ja sitten toinen vältämäti ei.
      Toi on vaan sitten mun mielipide :)

    • Oho oho

      Ite oon 13v n.165 pitkä painan 49kg ja käsistä löytyy habaa mutt sixpackkia en saanu pidettyy ku va sen 2kk kesällä ku oli aikaa reenata :(

    • mira420

      hei ! olen 16 vuotias tyttö joka havittelee sixpackkiä. olen 155 pitkä ja painan 45 kiloa, niin mitä minun pitää tehdä ? haluaisiko joku kertoa?(:

    • painosta vitut,lihas

      hahhah 14vuotias 169cm paino 67kg treenaan joka päivä 2kerta50 vatsaa päivässä ja kyllä sen pyykkilaudan saa sillä pysymään...

    • Kunhan sanoin

      Lopettakaa nyt pennut tuo naurettava six-packin palvominen. Se 50-kiloinen riukuteini ei ole yhtään sen urheilullisemman tai komeamman näköinen vaikka kuihduttaisi itseänsä niin että vatsalihakset erottuvat.

      Ja tytöille: Suurimmalle osalle miehistä naisen six-pack ei ole mikään wautsiwau-juttu. Nainen on luonnostaan erilainen kuin mies. Kyllä niillä malleillakin on yleensä ihan naisellinen vatsa, eikä mikään kuihdutettu six-pack.

      • lihasvv

        Ja miesten ihailu ei olekaan kaikilla se syy saada vatsalihaksia. Itselläni liikunta on sellaista, että vatsalihaksia tulee pakosti käytettyä ja sixpack näkyy. Tärkeintä minulle on hyvässä kunnossa oleva keskivartalo, ei sen ulkonäkö.


    • infoksi vaan

      huomatkaa tytöt ja pojat, että lihakset lähtevät vasta kunnolla kasvamaan murrosiän jälkeen tai vähän aikasemmin ! ei syytä huoleeen ! kannattaa harrastaa monipuolista liikuntaa niiin hyvä tulee ! (:

      • xdlol

        Moi oon 13v poika 156/60 "pömppövatsasta" löytyy josta haluaisin eroon/vaihtaa lihaksiin. Mitään vinkkejä ku 20 punnerrusta ja vatsalihasta aamuin illoin ei tunnu pudottavan yhtään painoo vaikka syön aamupalaksi mandariinin vatsojen jälkeen, kouluruoan ja jonkinnäköisen iltapalan.


      • Anonyymi

        Seppo on bi


      • Anonyymi
        xdlol kirjoitti:

        Moi oon 13v poika 156/60 "pömppövatsasta" löytyy josta haluaisin eroon/vaihtaa lihaksiin. Mitään vinkkejä ku 20 punnerrusta ja vatsalihasta aamuin illoin ei tunnu pudottavan yhtään painoo vaikka syön aamupalaksi mandariinin vatsojen jälkeen, kouluruoan ja jonkinnäköisen iltapalan.

        Syö ihminen nyt jotain ihmisen pitäisi syödä hyvin viisi kertaa päivässä ja sinä syöt kolme kertaa päivässä


    • sikspäk

      sinun ikäiselläsi niitä vatsalihaksia hieman hankalampi hommata kuin yli täysi-ikäisellä, mutta kovempia sarjoja, ja lisäät vaikkapa parin viikon välein( miltä itseltäsi tuntuu) 5-10 vatsalihasta lisää. Jos haluat vatsan pois, ehdottaisin yleisliikuntaa, rasva palaisi parhaiten.:)

      • xdlool.

        Esim millaista " yleisliikuntaa"?


    • plösö

      Mä haluisin olla hyvässä kunnossa, mutta pidän myös syömisestä..oon 17 paino 68kg ja pituus 166. Kyllä mä itekki tiiän et oon muutaman kilon ylipainonen, mut se harmittaa tosi paljon ku vanhemmat, mummi ja isosisko haukkuu muo iha päin naamaa läskiksi...

      • 13 v tyyppi

        Oon vieläkin 60 kiloo vaikka oon tehny punnerruksia ja vasoja. Joka päivä 80 ja kahden kilon painoilla sata nostoo kymmenen kyykkyä neljän kilon painoilla neljä viikkoa. Mitä mun pitää tehdä et pääsen pömppiksestä eroon?


      • 15v poika
        13 v tyyppi kirjoitti:

        Oon vieläkin 60 kiloo vaikka oon tehny punnerruksia ja vasoja. Joka päivä 80 ja kahden kilon painoilla sata nostoo kymmenen kyykkyä neljän kilon painoilla neljä viikkoa. Mitä mun pitää tehdä et pääsen pömppiksestä eroon?

        Hei nyt herätys. Noi sun painos ei auta yhtään mitään, ite voin antaa vähän suuntaa: oon 15v, käyny salil vähä reilu vuode ja sarja kyykkyy teen n.80kg painoilla ja vatsoi 10kg lisäpainoil nii et ei nois sun "lisäpainot" mitää auta.. Ite painan 60kg kans ja oon 177cm


      • samanikäinen
        13 v tyyppi kirjoitti:

        Oon vieläkin 60 kiloo vaikka oon tehny punnerruksia ja vasoja. Joka päivä 80 ja kahden kilon painoilla sata nostoo kymmenen kyykkyä neljän kilon painoilla neljä viikkoa. Mitä mun pitää tehdä et pääsen pömppiksestä eroon?

        Missäs se muu liikunta? Se paino ei tipu jos et käy esim. Juoksemassa noitten punnerrusten ja muiden lisäks. Lisäks sun pitää syödä monipuolisesti ja terveellisesti, eli muuttaa monta asiaa. Ja olis aika hyvä, jos pitäisit joku päivä "palautuspäivän", jolloin lihakset saavat kaipaamaansa levähdystaukoa. On myös hyvä muistaa, ettei se paino noin vain katoa. Täytyy olla mm. Tavoite, aikaa ja kärsivällisyyttä. Mutta onnea nyt yrittämiseesi ja älä pistä itseäsi liian koville ja mieti mitä teet , koska esimerkiksi vatsat vahvistavat itse vatsalihasta, eivät pienennä vartalosi kokoa (;


    • HelppoHeikkinen

      Näyttelijät hankkii kuuspakkauksen maalaamalla sen mahaansa. Tai siis oikeastaan joku muuhan sen sinne meikkaa. Ja jos siitä haluaa eroon, niin homma käy käden käänteessä vain pesemällä kuvio pois.

    • haistakaa paska

      13 v 180 pitkä painan 55 kiloo 8 pack

    • Mies seiM

      31 v, 81 kg, 174 cm

      Melkein sixpäck, mutta ei ihan, mutta melkein. Töytynee käydä lenkillä ja jättää sipsit syöttä. Sit varmaan on sixpack tai ainakin melkein.

      Toisaalta, jos kävis vaan mäkissä ja jois kaljaa... Ei, valitsen sixpackin ja kana- ja lohifileen.

    • Jööööö

      Mul on koko tynnyri ;)

    • ssgg19

      Mun frendit väittää et mul ois anorexia ku painan 38kg ja oon noin 160cm pitkä.
      En tajuu, ruoka ei vaa kiinnosta. Se ei tarkota anorexiaa. En kerro ikää ;)

    • Apua kaipaava tyttö

      Oonko lihava ku painan jotai 42kg, oon 13v ja oon N.160pitkä? Ja olis kiva saada sixpäck, mut se ei oikee onnistu vaikka juoksen aina välil
      , tanssin, ratsastan ja teen lihaksia esim nyt mä teen 2x50 vatsalihast päivässä joka päiä sillee et eka 50 lasi vettä ja sitte uudet 50. Ja syön jotai 3 terveellistä ruokaa päivässä. Kiitos jos vastaatte

      • kymppi

        Vosit painaa jopa enemmän ja silti olla "laiha" ja hyvässä kunnossa :)


      • Apua kaipaava tyttö
        kymppi kirjoitti:

        Vosit painaa jopa enemmän ja silti olla "laiha" ja hyvässä kunnossa :)

        Kiitos :)


      • facepalm1

        Juot 50 lasi vettä ja sen jälkeen toiset 50. Onnee vaan sullekki


      • :,D
        facepalm1 kirjoitti:

        Juot 50 lasi vettä ja sen jälkeen toiset 50. Onnee vaan sullekki

        päivän naurut :,D


      • tytön tyllerö

        Mul on oikeestaan sama juttu paitsi toi että en yritä laihdutta haluun myös ton sixpäck:in oon 14 vuotias painan 42 kiloo ja alipainoa on 17% ääk oon ollu alipainonen ihan syntymästälähtien . Sori jos tuli kirjotusvirheitä oon kännyllä bussissa xD


    • vatsalihakset <3

      Täytän 13 ja näkyy 4 vatsalihasta vatsan yläosasta, oon noin 150cm pitkä ja painan 39. nyt oon alkanu syömää enemmän ja terveellisempää ruokaa. Miten saisin ala vatsasta lihakset näkymään? Ja muille vinkki lepo on tärkeetä lihaksien kasvussa. :)

      • sgrhdtgf

        Mitäköhän poppakonsteja olet tänne tullut hakemaan? Kyllä se nyt vaan on niin että teet vatsalihaksia mahdollisimman monipuolisesti. Itse sain tämän suurta puheen aihetta nostattavan sixpackin 6 kk reenaamisella ne ylimmät vatsalihakset nyt näkyvät aika hyvin koska siinä kohataa on yleensä vähemmän rasvaa kuin hieman alempana vatsaa joten tuosta on vielä pitkä matka siihen oikeaan sixpackiin.

        Ja vielä sen verran että youtube on täynnä treeni videoita eli on turha selitellä ettei itse ole löytänyt ohjeita


      • Näin se hoituu

        Tee alavatsan lihaksiin vaikuttavia liikkeitä paljon tai ainakin enemmän kuin ylävatsaan vaikuttavia


    • juoppo-rauno

      Tänään ostin sixpackin Alepasta. Se oli aika nopea toimitus, kun kauppaan ei ole pitkä matka.

    • totaa

      saisko noin kolmessa kuukaudessa sixpackin jos tekee jotai 100 vatsalihasta päivässä??

    • AmisPoju

      Täällä tuntuu olevan sen verran tyhmää porukkaa et teen tämän selväksi, jos haluat kasvattaa lihaksia tässä tapauksessa saada "sixpack" näkyviin vastaus on yksinkertainen (itsellä toimi 2 kuukaudessa): Käy salilla noin 3-4 kertaa viikossa, kaikilla kerroilla vatsalihas laitteella sopivilla painoilla noin 3-4 sarjaa noin 10-15 toistoa, jos jaksat tehdä yli 15 kertaa niin suurenna painoja, koska rasitat vain lihaksesi kun nytkytät liian pienellä painoilla sama pätee myös jos on liikaa painoja... Tee liikkeet loppuun asti ja mahdollisemman puhtaasti, huijaat vain itseäsi jos teet epäpuhtaita, Lopeta sarja vasta kun et jaksa tehdä enään yhtään liikettä, sarjan jälkeen ravistele lihaksia ja pidä noin 15 sekunnin tauko ennen toista sarjaa, ja sitten lenkillä olisi hyvä käydä noin kerran kaksi viikossa, ja sitten ruokavalioon: Yritä syödä päivässä 2 grammaa proteiinia yhtä painokiloa kohti, syö paljon raejuustoa, tonnikalaa, rahkaa juo maitoa ja hyvä vaihtoehto on nuo proteiini jauheet ne on aina kiva sekoittaa rahkan/maidon sekaan, syö noin 3 tunnin välein joku pieni välipala koska jos jätät syömättä keho rupeaa keräämään rasvaa koska ei saa riittävästi ravinteita ja jotta saisit kunnon motivaation tähän kuntosali/lenkkeily harrastukseen pyydä vaikka isä, äiti, sisko, veli tai joku kaverisi mukaan salille.. Pelkkien vatsalihasten liikeitten tekeminen ei tuo sixpäckkiä tuo on todettu niin monta kertaa ja kun tuloksia ei näy monet lopettavat treenamisen kokonaan P.S olen 17 vuotias poika itselläni oli kaljamaha koska kaveriporukan kanssa ryypiskeltiin kaikki viikonloput mutta isäni sai minut käymään kerran salilla ja siitä sitten se lähti, hän muovasi minulle kuntotreenin ja ruokavalion ja tästä voin olla kiitollinen hänelle loppu elämän :) ja ei muuta kuin onnea "sixpäckin" metsästykseen! :D

    • TooFastForYou

      olen 200m suomen nopein 13v poika ja käyn 2 viikossa salilla, teen joka toinen pv 300 vatsaa 50 toiston sarjoissa. Lihasta alkanut kerääntyä jo 1 kuukauden aikana hyvin ja sixpack suurenee koko ajan;) olen 170 pitkä ja painoa 71kg

    • power-boy98

      oon 14vee poika 168 pitkä ja 51 kiloo... käyn salil kolme kertaa viikossa ja pelaan säbää kaksi kertaa viikossa, six pack alkanu näkyy jo, ps. penkist nousee 30 kiloo!

      • Onpas täällä nuoria.

        Olet aika hoikka. Syöthän terveellisesti, tarpeeksi hyviä rasvoja (esim. lohta, pähkinöitä), proteiineja ja vihanneksia! Unohda sixpackit ja kehonmuokkaukset ja nauti siitä ajasta, kun vielä olet noin nuori ja saat pelata ja touhuta kavereiden kanssa kaikkea kivaa. Kun kasvat mieheksi, alkaa kehosi erittää lisää testosteronia ja silloin tulee lihaksia ja voimaakin helpommin, kun vaan liikkuu.

        Terveisin eräs nainen :)


      • poika 15v

        Penkist nousee 30kiloo,ootko ylpee? :D oon 15v ja käyn salil 2krt viikos himas välil jtn penkkii ja sellast... Pelaan pesäpalloo ja voin sanoo et penkist nousee 75kg ja painan 60kg... Et herätkää nyt junnut!


      • ksfkkqkq
        poika 15v kirjoitti:

        Penkist nousee 30kiloo,ootko ylpee? :D oon 15v ja käyn salil 2krt viikos himas välil jtn penkkii ja sellast... Pelaan pesäpalloo ja voin sanoo et penkist nousee 75kg ja painan 60kg... Et herätkää nyt junnut!

        Haha! 13 tyttö, tosi kyhyt vhn alipainonen vatsalihakset näkyy ja penkist nousee 80kg! :D


      • 12456888$

        Oon 15 v, käyn 3 kertaa salilla/viikko. Teen vatsoja kotona ja kahtena päivänä salilla. Ei näy sixpack, mutta en anna periks. Miten sixpackin sais nopeasti näkymään?
        PS:Penkistä nousee 60 kg.


    • fitti70
    • 82Nainen

      Itselläni rasvaprosentti 18,5%, bmi 20 ja olen siis nainen. Harrastan juoksemista, uintia ja muutakin kestävyysurheilua vähän vaihtelevasti. Lisäksi käyn silloin tällöin salilla ja kotona treenaan vatsoja muutaman kerran viikossa vaihdellen liikkeitä.
      Minulla erottuu ylävatsan lihakset melko selvästi mutta alavatsalla ei VIELÄ.
      Ruokavalioni on kunnossa, siis riittävästi protskuu, hyviä rasvoja, kasviksia ja hiilareita niukemmin, mutta kuitenkkin riittävästi, koska pitkät juoksulenkit sitä vaatii.. Mutta katson mistä saan hiilarit, siis kasviksista, ruisleivästä, jne...
      Herkkuja koitan välttää, mutta ihan nolla linjalla en ole, saatan siis kylässä joskus (en aina) ottaa vähän jotain kahvin kanssa.
      Taisin eksyä hieman aiheesta, mutta siis riittävästi monipuolista liikuntaa, vatsalihastreeniä ja ruokavalio kuntoon, niin eiköhän tuloksia ala syntyä..

      • hallooo.

        82nainen, ainoa järkevä tääl joka syö!
        oikeasti mikä näitä teinejä vaivaa jotka ajattelee että ei syömällä ja alipainoisena saa vatsat. Pitää syödä että saa lihaksia! vatsat ovat lihaksia jotka tarvii myös ruokaa kasvakseen.. oikeanlaista ravintoa. prodee ja vähän hyvii hiilareita, joka 3 tuntia. joka ikinen päivä koko elämän ajan. se on elämän tapa sillä saa pysyviä tuloksia,siihen pitää sitoutuu.
        hauskaa kun jotkut 11-13 vuotiaan miettii tollasia vatsalihas asioita kun ei vielä ole edes murrosikä alkanut. koska lapsen kropassa ei kuulu olla vatsoja ihan vielä..
        suosittelen bodailun alottamista 16vuotiaana,minimissä! koska kroppa muuttuu vielä pitkään aikaan, mutta siihen asti voi tehdä muuta liikuntaa!
        jos alatte miettii liikaa nyt millasia lihaksia teillä ennen teini ikää on niin ei mene hyvin! Ihan ammattifitness urheilijana sanon.


    • HeSSulo

      Punnerrukset ja vatsat ei laihduta vaan kehittää lihasta. Jotta lihas näkyisi, ei saisi päällä olla ihrakerrosta joka lähtee monipuolisella liikunalla ja lenkkeilemällä.

    • ääh

      moi oon 11v tyttö ja painan 34 ja oon pitkä 146,5 ja haluaisin sixbackin onko se mahdollista !? :D ja onko nuo normaalit painot tän kokoselle ihmiselle kertokaa olkaa kilttejä ! , ja ihan pikkasen mulla näkyy vatsalihasten rajoja.

      • Vastaus äskeiseen

        Kyllä, olet anorektikko. Et nähtävästi syö tarpeeksi. Sinun ikäisellä ei vielä edes tarvitsisi kyseistä "sixpackkia" olla. Kasva muutamia vuosia, ja ala sitten vasta miettimään asiaa.


      • joo'oh
        Vastaus äskeiseen kirjoitti:

        Kyllä, olet anorektikko. Et nähtävästi syö tarpeeksi. Sinun ikäisellä ei vielä edes tarvitsisi kyseistä "sixpackkia" olla. Kasva muutamia vuosia, ja ala sitten vasta miettimään asiaa.

        Ei tarkota että ois anorektikko jos on alipainonen. Toisiin ne kilot ei vaan tartu vaikka söis kuinka! Itselläni sama juttu ja minua ei tasan voi sanoa anorektikoksi, koska silloin ei halua syödä jos on anorektia. :) Herätkää!


    • POJU

      Vittu ei oo anorektikko jos on 11v ja 34kg ite oon 11v ja 32kg

      • Fuck duck

        Kyl ton sixpäkin saa kolmessa minuutissa käyt kylä kaupassa ostamassa ni siin sul sixpack xD no joo oon 180 painan joku 65kg ja kyl nuo vatsa lihakset on aika sexyt :) ps oon tehny vatsoi vittu 250 päiväs


      • sdfhnd

        Huimat 2kiloo eroo! OMG! mut siis ANOREKTIKKO ja ALIPAINOINEN EI OLE SAMA ASIA! herätkäää nyt vittu. Anorektia on sairaus, jossa ei halua syödä tai jotenkin vaan tuntuu epämiellyttävältä syödä tai jotain sinnepäin mutta jos on alipainoinen ei tarkoita että olisi anorektikko. Ja ei ei 11v ja 34 ole. Itse olin tuon ikäisenä 25kiloa ja vasta 13vuotiaana painoin tuon 34kiloa :) se riippuu myös pituudesta. Että järkee on lupa käyttää u know. :D


      • itämaan tietäjä

        Riippuu vittu pituudesta ja lihasten määrästä!!!


      • tietää asiantuntijana

        Riippuu vittu pituudesta ja lihasten määrästä


    • Dat-ass19

      Hey!
      Oon tällanen aloitteleva saliharjottelija. Oliskohan mitään neuvoa mitä ruokavaliota kannattaa noudattaa jos haluaa pienentää rasvaprosenttia? Ps; onko mun saliohjelma teholtaan "oikea" että tulee tarpeeksi lepoa lihaksille jne?

      Treenin jälkeen juon proteenipirtelöä.

      Mun saliohjelma olisi tämmöinen:
      Maanantai: Plyo-tunti (30min intervalliharjoittelua painojen kanssa)
      Tiistai: Kuntosalilla 20min crostrainer, 1h selkä&rinta (jossa jokaisessa toistoja n.15 ja 3 sarjaa)
      Keskiviikko: Vatsalihasharjoittelua eri laitteilla, myös ns. "manuaalilla", 20min crostrainer
      Torstai: Jalat&pohkeet 1h salilla (n.15-20 toistoa ja 3 sarjaa), 20 min kuntopyörä
      Perjantai: Olkapäät, ojentajat&hauis salilla (max toistot ja sarjoja 4) 20 min kuntopyörä
      Lauantai: Bodyvive-tunti
      Sunnuntai: Lepopäivä

      Helppiä tänks!

    • salihirmu97

      Itte oon 15v poika... Sixpäckkii en vie oo miettiny kun nostelen vaan penkkii ja painoi.... Puolitoista kuukautta reenannut ja tänään sain nouseen 50kg penkist ekan kerran... Ennen sain nousee 40kg.... Ruokavalioo oon kattonu... Kohta alan reenaa vatsalihaksia....

    • nippe8-

      Täälä nyt näkyy olevan kaikennäkösiä pojuja kyselemässä. Rasvaprosentti 16.5% ja treenannut aktiivisesti reilut 2v näkyy kyllä tuo "sixpack" mutta en tajua näitä ketä sanovat että alle 10 pitäisi olla. Sitten nämä jätkät lakkaavat syömästä ja luulevat olevansa hyvässä kunnossa kun näkyy "sixpack". Kukaan yli 18v ei täälä tälläisiä kysele niin nuoret hei syökää hyvin ja käykää parikertaa viikossa vaikka punttisalilla ja lenkillä. eivät ne tytöt siihen vatsaan ihastu (;

    • Penikka97

      3-4 kertaa viikossa salilla muuta liikuntaa. n183/88 eli "sääntöjen" mukaan olen ylipainoinen, mutta eipä pahemmin ole mistä ottaa pois ja näkyy päkki! Ja syön todella paljon, mutta myös kyllä kulutan... Säälittäviä nämä jotka tulee tänne kyselemään "olenko läski" ei sitä kukaan voi sanoa pituutesi ja painosi perusteella jos ei sitten ole ihan selvää että olet lihava!! silloin tiedät sen kyllä itsekkin.

    • Järkyttävän kova six

      Mun ohjelma on tällainen, kun tätä noudattaa niin sixpack on taattu. Jos alkaa nollista, niin vie noin kaksi vuotta mutta tulos on järkyttävän hyvä!! Ohjelma on "2 1" jakoinen:

      Viikko1

      Ma: kyykky 5x5, penkki 5x5, leuat (lisäpainolla) 5x5, ojentajat tangolla (ranskalainen) 5x5, pystypunnerrus käsipainoilla istuen 5x5, hauiskääntö tangolla 5x5, pohkeet istuen 5x10, ja lopuksi vatsoja noin 15 min lyhyillä palautuksilla esim rutistuslaitteessa, jalkojennostoja, rutistuksia, taljassa tms. Pääasia että tuntuu vatsassa ja toistoja noin 10-20 eli lisäpainoja saa käyttää mutta liikkeet pitää pysyä puhtaana eikä mitään rouhtomisia. Keskitt vatsan lihaksiin. Palautumisaika tuntuman mukaan, mutta mahd. lyhyt, ei kuitenkaan alle 1,5 min ( paitsi vatsoissa saa vetää liikkeet vaikka putkeen jos siltä tuntuu)

      Ti: lepoa ja kevyttä aerobista ( hyöty?)liikuntaa.

      Ke: sama kuin ma mutta 4x10 toistoilla ja kyykyn tilalla askelkyykky, ojentajaliike on dippi, pystypunnerrus seisten, hauiskääntö käsipainoilla ja penkin tilalla vinopena sekä pohjeet seisten.

      To: lepoa ja kevyttä aerobista liikuntaa

      Pe: maastaveto 5x5, muuten sama kuin ma tai ke, paitsi leukojen tilalle ylätalja myötäotteella ja alatalja, lisäksi joku liike takaolkapäille sekä vipunostoja eteen ja sivulle. Toistot oman tuntuman mukaan mutta painoa aina sen verran että tuntuu.

      Viikko 2:

      Ma: rinta-olka-ojentaja reeni, liikkeet oman mieltymyksen mukaan. Toistoina 5x5. Lisäksi kyykky 5x5 ja pohkeet 5x10. Vatsoja 20 min edellisen viikon ohjeen mukaan.

      Ti: selkä-hauis reeni, liikket oman maun mukaan. Suosittelen leukoja lisäpainoilla, hauiskääntöä tangolla ja maastavetoa.

      Ke: ultimate-vatsalihaspäivä. Kunnon vatsatreeni, oman majn mukaan. Suosittelen pilateskurssille menoa, siellä pitäisi oppia tunnistamaan omat vatsalihaksensa.

      To; sama kuin ma, mutta toistoina 4x10.

      Pe: sama kuin ti, mutta toistoina 4x10. Muista vatsatreeni.


      Viikonloppuisin jotain mailapelejä, uintia, kevyttä lenkkeilyä, pyöräilyä tms.
      Syödä pitää usein ja terveellisesti. Heti reenin jälkee puoli litraa valion plusmaitoa tai palautusjuoma. Välipaloilla maitorahkaa tai raejuustoa jotta saa proteiinia. Reilusti salaattia ja öljypitoista salaatinkastiketta. Kaikki "roskaruoka" minimiin. Katppauspelleilyn voi unohtaa, mutta yletöntä perunan tms hiilarin mädsytystä kannattaa välttää. Alkoholinkäyttö minimiin. Viljatuotteet aina täysjyvää. Kananfilettä, vähärasvaista jauhelihaa, kalaa!!!, possun filettä, riistaa, ym. Hyvälaatuista lihaa kannattaa suosia. Kalorit mielummin sopivasti plussalla, mutta ei liikaa! . Kerran kuussa voi pitää viikon miinuskaloreilla.

      Taukoja pitää pitää jos tuntuu pahalta. Kipeänä ei koskaan reenata. Jos olet flunssAssa, aloita reenaaminen parannutyuasi kevyesti. Älä luovuta, sillä parissa vuodessa sinusta tulee järkyttävän hyvän näköinen.

      Jos massaa kertyy ja maha pömpöttää, niin dieettaa esim. Pakkotoisto.com :ista löytyvien ohjeiden mukaisesti noin 3 kuukautta.

      • Mnä vaan

        Hei. olen 12v poika 147cm pitkä ja painan 48-50kg. Pitäisikö minun laihduttaa, että saisin komean sixpackin ja mimmoista treeniä pitäisi alkaa harrastaa? kunto on pysynyt suht koht hyvänä penkiltä nousee 25kg juosta jaksan n. 2km.


      • poika 15v
        Mnä vaan kirjoitti:

        Hei. olen 12v poika 147cm pitkä ja painan 48-50kg. Pitäisikö minun laihduttaa, että saisin komean sixpackin ja mimmoista treeniä pitäisi alkaa harrastaa? kunto on pysynyt suht koht hyvänä penkiltä nousee 25kg juosta jaksan n. 2km.

        Mitä sä teet sixpackillä?? Kasva ensin ja mieti sitte tollasii.. Ite oon 177cm ja painoo 60 kg,penkist nousee 75 ja on sixpack... Onhan se ihan kiva mut siihe tarvii reenii.. Ja se et tekee vaa vatsoi selkii ja punnerruksii(ihansama kuinka paljon) nii ei niil saa sixpackkii vaa pitää käydä myös lenkil ja salil esim tekee kyykkyy ja sit terveellinen ruokavalio kans pitää muistaa esim paljon raejuustoo rahkaa ja maitoo ja sitte noudata lautasmallii..


      • Hemulibond007
        poika 15v kirjoitti:

        Mitä sä teet sixpackillä?? Kasva ensin ja mieti sitte tollasii.. Ite oon 177cm ja painoo 60 kg,penkist nousee 75 ja on sixpack... Onhan se ihan kiva mut siihe tarvii reenii.. Ja se et tekee vaa vatsoi selkii ja punnerruksii(ihansama kuinka paljon) nii ei niil saa sixpackkii vaa pitää käydä myös lenkil ja salil esim tekee kyykkyy ja sit terveellinen ruokavalio kans pitää muistaa esim paljon raejuustoo rahkaa ja maitoo ja sitte noudata lautasmallii..

        Lopeta nyt jos sillä penkkituleksellasi leijuminen! On ihan normaalia nostaa tuon verran jos muuten liikut noissa mitoissa. Eikä sixpackin saamiseen tarvitse mitään juoksulöenkkejä, paitsi jos olet lihava ja pitää pudottaa painoa.


      • hulluoiskohanhän

        Melko riukusääritreenit.


    • Himotreenaaja

      Onko jollain jotain hyviä neuvoja liikkeiden suhteen (treeni ohjelmaa) joson 172cm pitkä ja painan 49kg haluisin sixpackin! :-)

      • herätys

        Oot alipainoinen. Ite oon 177 ja painan 60kg ja on tuo sixpack.. Teet vaa paljon vatsoja ja käyt lenkillä.


    • vndfde

      Sixpackin saa parhaiten, kun tekee 7 kertaa viikossa vatsaliikettä 100 kertaa aamuisin ja iltaisin.

      • Aku Ankka

        Paska puhetta, mutta uskon t. Aku Ankka


    • Opettajanne
    • epätoivoinen

      Oon 15v tyttö painan 46kg ja oon 155 pitkä haluaisin sixpacin esille. Teen neljä kertaa viikossa 80 vatsaa nostelen puntteja ja teen punnerruksia silti minusta tuntuu että mulla on pömppömaha. nyt jotain treeni ohjeita. haluan tuloksia.

    • gyighugjgujgyuo

      Hei oon 14 w ja paino n.70-75 pituus n.160cm miten saan painoo pois kun oon noin paljon? teen juoskulenkkejä usein ja harrastan ratsastusta säännöllisesti. vastatkaa pliis

    • ou gaad

      hei haloo ihmiset ! teijän täytyy polttaa sitä rasvaa?!? ihan yksinkertaista, ruokavalio kuntoon, vatsalihaksia ja juoksulenkkejä. useimmiten ihmisten ongelmina on yksinkertaisesti se, että syövät sen takaisin minkä liikkuvat. jos juokset iltalenkin ja sen jälkeen syö vaikka hampurilaisen tai pullaa ym. se oli silloin yhtä tyhjän kanssa. kun tulette lenkiltä juokaa paljon, sillä vesi vie nopeasti nälän pois. nyt vain otatte itteänne niskasta kiinni ja alatte treenaamaan!

    • Asdfghjklöä

      Tääl on 11-14 vuotiaita kysymässä sixbackii...

    • fitnessgirl_

      oon 16v tyttö, 161 pituutta ja painoo on n.60kg. sixpacki löytyy vaikka en paina sitä ihanne 40 kiloo. että näi..!

      • Vaikee saada sixpack

        Ok mä oon 13 v poika ja pituutta n : 160 painoo 56kg ja teen sillee päiväs 100-200 vatsaa ja käyn useesti lenkillä ja se ärsyttää ku mul on sellaset "äijän tissit" ei sellaset läskit pehmeet vaa iha normit ja mul on isot hartiat ja ku pidän t-paitaa vaik koulus nii näytän niide hartioiden takii läskilt ja siks en kehtaa useesti pitää t paitaa pääl vaa kuuman hupparit laitan päälle ja sit se et mun jalat hikoilee aika paljon ja se on paskaa ja vaik treenaan vatsoi joka pv nii ei tuu mitää


      • Pinjah

        Mut sehä o et lihasmassa painaa enemmä ku läski mitä siin ihanne 40kg:ssa kuitenki on niill ei oo lihaksii paljoo


    • six anorektikko

      Hei niitä vatsalihaksia ei saa näkymään ihan noin vaaan.Ite oon ja13 ja paainan 39 kg eikä vatsalihakset näy.Ja oon 156cm

      • Pinjah

        No tartteet ehkä sitä lihasmassaa sinne ni vois näkyykki


    • MAAILMAN PARAS NEUVO
    • pertti.89

      Mikä rasvaprosentti pitää muuten olla että six pack näkyy riitääkö 12 tai 13? Vastatkaa nopeasti!:)

    • Normaali

      Mä oon 12-v tyttö, 168cm ja 49kg. Mulla on aika pyykilauta maha mut sixpackii ei oo mut en kyl sitä mitenkää treenaakkaa muuta ku treeneissä 3 kertaa viikossa jotain iha perus juttuja tehään ja joskus koton lihaskunto liikkeitä teen.

    • hihihi

      nytvittu.
      oon 15 v tyttö ja olen pitkä 170. painan 15 kiloo. OONKO LIHAVA YHYY?!

    • 15v swimeri :)

      moro :D ei se sixpackki näy jos tekee pelkkii normi vatsoi ja niinku tuolla alussa sanottii nii ei ne määrät vaan se laatu :) ja nii itel on jo sixpackki :D ja penkki 112kg :) ja uimari oon ja treenaan sen 8 kertaa altaalla 6 kuivareenit :) :) ja ikää se 15v :) mut nii jos haluaa 6 packin nii pyri pitää rasva rosentti alhaal ja reeniii vaa nii khyl se alkaa kurkkaa se 6 packki :D

      • Sixpakk

        Miten saan nopeesti sixpackin ?? Kertokaa!!


    • somebody16273411284

      Miten helvetissä kellään voi olla alle 40kg paino jos on yli 155-> pitkä ja tyyliin yli 12 vuotta ja luulla olevansa yli painoinen??? :DDD Ite painoin alle 40 viimeks ykkös luokalla. (joo yli painoinen olin 8-11v) ,mutta nyt oon taas laihtunut ja kohta six pack näkyy;)!!! "neljä" osaa kuudesta jo näkyvillä ja harrastan paljon urheiluu hiihtoo, jäkistä yms. ihan kilpailu tasolla. Nyt alkanut enemmän harrastaa kuntopiiriä ja salilla käyntii tänä vuonna. Pituutta 176, ikää 14 ja 60kg.

      • poikkkaa

        Ite oon 13v mut täytän ihan Pia ja oon 165cm ja 65kg eli oonko ylipainoinen. Olen vahvin luokallani 55kg nousee penkist


      • Haba poika
        poikkkaa kirjoitti:

        Ite oon 13v mut täytän ihan Pia ja oon 165cm ja 65kg eli oonko ylipainoinen. Olen vahvin luokallani 55kg nousee penkist

        Mä täytin 14 kaks päivää sitte sixpäkki näkyy 171cm pitkä 71 kg 80 kg penkistä trenannu 7vuotiasta asti :)


      • lyhyt kikk
        Haba poika kirjoitti:

        Mä täytin 14 kaks päivää sitte sixpäkki näkyy 171cm pitkä 71 kg 80 kg penkistä trenannu 7vuotiasta asti :)

        Miks mä oon 14 ja mun pituus on vaa 153cm :(


    • four pack

      moi:) oon 14v poika ja oon 183cm pitkä ja four pack näkyy kunnol ja on näkyny sixpaccici . harrastan potku nyrkkeilyy harkat 4 kertaa viikos ja käyn punttaril 3-4kertaa viikos. mitä mieltä ootte. monet sanoo et oon liian nuori sellasee mut mä rakastan treenamist.

    • vieras5

      Kun on kyse kehonmuokkauksesta, kannattaa aina olla varma siitä mitä tekee eikä lukea netistä kaiken. Jos et tiedä mitä tehdä tai haluut hyvii vinkkejä nii ota vaikka pt pariks viikoks. Ei maksa paljon ja ne asiantuntijan ohjeet ja vinkit maksaa itsensä aina takas. Meillä kaikilla on ne vatsalihakset siellä rasvakerroksen alla, eli rasvaa pois nii tulee näkyviin. Se on sitten toinen asia miten se tehdään terveellisesti ja turvallisesti.

    • ososodoofodsjjwkso

      ENSINNÄKIN ÄLKÄÄ ALIARVIOIKO NUORTA.


      1. olen 14-vuotias
      2. fyysisesti ikäisiäni edellä
      3. ikä on numero, kerrankin voisitte antaa nuoren kertoa myös omista treeneistään!

      painan 42kg 165cm pitkä, mulla on muotoi ja painan vähän koska olen sairastanut anoreksian ja toivun hurjaa kyytiä.
      sikspäkki löytyy ihan perustreenien pohjalta, jotka oon tehny nyt n. 3kk ja tuloksia näkyy suunnattomasti!

    • Tyhmät...

      Luoja teiän "oonko mä ylipainoinen?" Kanssa...
      ite oon 13, 54.1 kg ja 170cm pitkä ja tiedän ite et en oo ylipainoinen... oon joa alipainoinen vaikka eniten lihaksia luokaltani

    • don'tworrypeople

      juuuh, mä oon 13 v tyttö, painan 62 kg ja oon 168 senttii pitkä. painan paljon mut oon kuitenki iha semilaiha. six-pack näkyy hiukan, ja oon muutenki lihaksikas, joten suurin osa mun painosta on sitä lihasta. joten ihmiset lihas painaa enemmän ku läski!

      • Joo iha heti hei

        Pannaaks? Oon 14 ;)


    • AlphonsoNebesnik
    • Bodaaja
    • kallennaama

      no turha toivo läski....

    • Itellä helppo

      itellä sixpack 184pitkä 67kg painoo poika 14 kohta 15 ja rasvaprosentti 7%

    • Rampe666

      Sain sixpackin tosi nopeesti kun kävelin tohon lähimpään markettiin, nappasin kylmästä sen koffin kuuspäkin ja maksoin kassalle noin 8 euroa :)

    • PORVARIPENSKA

      ei se sixpack pelkästään vatsalihaksia "runttaamalla" synny,kropan yleiskunto,terveelinen ruokavalio,lepo ja oikeanlainen treeni ovat kaiken A ja O.
      henkilökohtaisesti kaikki alkoi siitä kun eräänä aamuna satuin vilkaisemaan peiliin ja tajusin,että Näin ei voi jatkua,ryypiskely kavereiden kanssa ja ainoa liikunta oli juoksukaljat...personaltrainerin avustuksella ja ohjauksella (vaikka itse sanonkin) olen elämäni kunnossa...rasvaprosentit ja painoindeksit hevon helvettiin...ikää 16v pituutta:183cm ja painoa 79kg penkistä nousee reilusti oma paino ja se kaikkien ihailema sixpack näkyy,seuraavaksi suunnitelmissa bodaaminen...mutta kaikki aikanaan:)Ei mulla muuta

    • weqeeqw

      Tota aloittaja onko toi vitsi. Vähän sama kuin kysyisin, voiko vaikkapa oikeustieteen tohtoriksi lukea 2-3 viikossa

    • Jusseiko
    • Kimmo25

      Oon 11
      140cm
      37painoo miten sais

    • 12v

      Mun luokalla on tyttö jolla on sixpack (luonnostaan) ja on luonnostaan TOSI LAIHA! Se on tyytyväinen kroppaansa mutta silti sanoo välillä että mun pitäis vähän saada rasvaa ja ei niiku älyy että on muita ketkä haluais laihtuu. oon 12 vuotta täytän 13 vuotta (55kg) eli menossa seiskalle syksyllä ja kesä on kohta JA HALUUN SIXPACKIN. Miten saan nopeesti sixpackin kuinka kauan menee ja miten paljon pitää syöda ja mitä ruokaa vai pitääkö jättää syömättä kokonaa?! En pääse its vielä salille eli jotain kotitreeni vinkkejä.

    • Kimmo25

      Ite oon laihtunu 2kg kun vain punnertaa tekee vatsaa niin kauan että lihakset ei jaksa:)

    • kok96918595206

      perse ylös penkilt NYT . lopeta konel istuminen ja kyseleminen ja lähe lenkille heti syö alle 2500 kalorii päiväs käy lenkillä 3-5 x viikos puolen tunnin ajan ja joka viikko yritä parantaa sun ajas nii kuukaudes sul pitäis olla sixpäkit jos oot suunille 180 cm ja painaat alle 75 kiloo

    • Tässä on laadukasta:
      st-personaltraining.webnode.fi/

    • rocky_

      Jos nyt alatte kovasti treenaamaan niin on mahdollista saada jonkinlainen sixpack kesäksi,parempi olisi kasipack.

      Mutta harvaltahan se oikeasti onnistuu,tässä pitää olla kokonaisuus.
      Jos on ikää jo aikuisen verran niin jouluruuat on jo jätettävä välistä,noilla saa muuten entistä pahempaan kuntoon itsensä.

      Treenimäärän on oltava melkoinen kuitenkin,ja karkit heitettävä mäelle samoin kaljan kittaaminen,voimaharjoittelua niin että rasitusta tulee kaikkialle,paljon liikettä ja lyhyitä lenkkejä nopeatempoisesti,ei mitään 10 km vaan enintään 5km.

      Vatsaa kohdistuvaa paljon,myös hengitystä treenattava niin että vatsaa puristetaan kasaan hengittämällä.

      Jos ei ole treeni salia käytössä niin on pakko tehdä sovelluksia.

      Kyseessähän on nyt rasvan poltto lähinnä,lihas ei kerkiä enään juurikaan kasvuun niin että se oikeasti on kunnon vatsalihas ja näyttävä.

    • Anonyymi

      Kuten kaikki muutkin fitnessihmiset: clenbuterolilla.

    • Anonyymi

      Eli jos haluaa 6packin pitää laihduttaa? Ja tehdä vatsoja jne. Syödä terveellisesti? Olen siis 14v 167cm pitkä painan 55.5kg. Ja nainen/tyttö yritän saada 6packin, onko mahdollisuuksia?

      • Anonyymi

        Se että 14v tyttö tai vaikka vähän vanhempi naisenikään ehtinyt yrittää saada hyvän ja selkeän sixpackin esille vaatii todella paljon töitä ja etenkin naisella kehon rasvaprosentti täytyy laskea niin alas että kuukautiset häiriintyvät ja voivat jäädä pois tai loppua kokonaan.
        Kuntoile säännöllisesti, syö kohtuudella terveellisesti, tähtää koko kehon terveyteen/voimaan jne. Unohda epärealistiset kehoimagotavoitteet (sixpack on ihan turha terveyden kannalta miehellä ja naisella).


    • Anonyymi

      Mikä ruokavalio on hyvä saada sixpack

    • Anonyymi

      Mikä olisi hyvä määrä varsoja päivässä

    • Anonyymi

      ,kau suis kakam ixöwm kxksm amam qwerty uiopå äölkjhg asdfgh ka mxmxm o ks jnz kaaaa kzksmi yqhqh mmmønN ia ushsn amamam 😃😄

      • Anonyymi

        Jakma isi ldl sosiwk w ososkekk lalmamak. Akakskkmpapala lala lakanenen meme mxmx wh ld skks😱🔥😍


    • Anonyymi

      Pablo

    • Anonyymi

      Pablo

    • Anonyymi

      ok

    • Anonyymi

      Ite olen 11v 147 pituus ja painan 38,5 kiloa olenko lihava komentoikaa👍

    • Anonyymi

      Ikä 11 pituus 147 ja paino 38 painoindeksi 17,88 rasvaprosentti 7,34 olenko lihava ja miten saada six pack näkyviin neljä päck näkyy makoilessani

    • Anonyymi

      1000 vatsaa päivässä ja 100 punnerrusta

    • Anonyymi

      Itellä on sillee että teen sekalaisesti mutta pidän kunnosta huolta kummiski kävelyä sun muuta.

    • Anonyymi

      Sama ylhäältä btw oon 17vuotias amis ikää vastaava mies jo.

    • Anonyymi

      Moro

    • Anonyymi

      Pitää saada rasvaprosentti alas. Pienillä miinuskaloreilla syödä niin kauan että palat näkyy. Ei siihen ole oikotietä.

    • Anonyymi

      saattaa toimiakin

    • Anonyymi

      Toimi sain sixpackin

    • Anonyymi

      Auttakaa minua):

    • Anonyymi

      Hei anteeksi mutta te ala-aste ja yläaste teinit ootte oikeesti ihan sairasta porukkaa :(. Miks nykyään tuo pituuksien ja painojen vertailu on noin karseeta, tajuutteko mitä teette omalle nuoruudelle???!! Se menee pilalle jos miettii sitä ulkonäköö ja painoo kokoajan, HERÄTKÄÄ!!

      Mä oon 40v nainen ja mun kolme kaveria on kuollut anoreksiaan. Kaksi kuoli yläasteen lopussa ja kolmas 18vuotiaana sairastettuaan 4-5 vuotta. Mulla on teini-ikäinen urheilullinen tyttö ja onneks, onneks ei todellakaan mieti mitään turhanpäiväistä p#skaa vaan todella nauttii liikunnasta, monipuolisesti ja syö hyvin ja Paljon! Oon kyllä puhunut näistä asioista hänelle järkee, nää ulkonäkö asiat mitä voipi tulla vastaan tossa teininä ja nykyään myös pienempänä :(

      Sen verran auktoriteettia mulla on näihin ulkonäköasioihin että kilpailin fitness-lajeissa 13 vuotta ja siihen on aika monet kisat mahtunut! Kansallisella tasolla kultamitaleihin saakka. Oon aina syönyt hyvin ja säännöllisesti, ruuassa pitää olla hiilareita, rasvaa, protskua, kasviksia tms ja Makua!! En edes urheilu - uralla ollut turhantarkka ja aina pääsin kuntoon, hyvällä meiningillä. Salilla 4 kertaa viikossa ja muutama kävelylenkki päälle. Mulla on vatsalihakset isot koska ne on vahvat ja ne näkyy edelleen vaikka nykyään oonkin tavallinen kuntoilija. Vatsalihasten koko ja malli vaikuttaa niiden näkymiseen oikeesti paljon. Kropassani ei muutenkaan oo "ylimääräistä", perus siisti kunto ja oon 161cm lyhyt ja painan 62kg.
      Olin myös 12-vuotiaana saman kokonen, 161cm ja 62kg enkä todellakaan ollu mistään kohti lihava.
      Syökää hyvin junnut nauttikaa elämästä, liikkukaa sopivasti! <3 onnellisuus ei tule vatsalihaksista tai painosta vaan ihan jostain muusta!
      Muuten sit myöhemmin harmittaa kun nuoruus meni hukkaan.
      Niin ja penkistä nousee yli 100kg, sen verran paljon että hävettää. :D

    • Anonyymi

      Miten saada sixpack

    • Anonyymi

      Kauanko kestää saada sixpack oon 9v sixpack näkyy pienesti jos jännitän seisoessa?Sixpack näkyy kun makaan ja jännitän

    • Anonyymi

      Auttaako tää käyn joka päivä hölkkä lenkillä 30 punnerrusta ja 100 vatsalihasta

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe