JUOKSUMUSAA

Rokki Juoksija

Harvoin mulla musaa on lenkil mut nyt otin mp:n messiin. Pistin soimaan kaikki kipaleet, mitkä alkaa K-kirjaimella.
Mulla oli lenkillä vanhat Adistar Cushion lenkkarit. Ne torniolaisen firman juoksutrikoot, Dobsomin poolotyylinen pitkäjihainen paita (lähin lenkille vasta klo 20.00) sitte oli jotku vanhat pierunruskettamat lyhyet kalsarit ja valkoset Pirkka sukat. Ei siis mikään kovin trendikäs näky mutta näillä mennää. Sit viä Adidakse juomavyö, mihin saa pieniä juomapulloja ja Sonyn ämppärin.
Kauko Röyhkä: Kanavaan hukkunut
Jukka Poika: katkera totuus
Curtis Mayfield: keep on pushing
Aulikki Oksanen: Kenen joukossa seisot
Kaseva: Kevät
Jukka Poika feat Raappana: Kiitollisuutta
Roberta Flack: Killing me softly
Kauko Röyhkä: Kotikaupunkini
Kaseva: kun maailma elää
Kauko Röyhkä: Kuollut osa
Jukka Poika:Kylmästä lämpimään
Dave Lindholm: Kävellään

Sit oliski jo menty jo L-kirjaimeen ja The Delfonicsiin: La la means i love you mut se oiski ollu ihan eri tarina.
Ei mitää menomusaa. Jukka Poika ja Kake tais olla eniten esillä. Mut kyl hyvä ja menevä musa varmaan siivittää monen juoksua. Ku oikeen esim maratonilla rakentaa jonku soittolistan iha kilometri kilometriltä ja sit iha lopuks viä The Queenin We are the champions!

Mitä mieltä ollaan?

11

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Musa&Urheilu

lenkkimusiikkilista.
      Cockney Rebel: Make me smile
      Loiri: Hetken tie on kevyt
      Steely Dan: Do it again
      Seals and Crofts: Summer Breeze
      Albert hammond: It never rains in Southern California
      Elmore James: Dusta my broom
      Hanoi Rocks: Day late dollar short
      JJ Cale: They call me the breeze
      Clarence Carter: Sixty minute man

• aaaaaaaaaaaaaaaa-aaa

Peer Günt: Backseat

tai

The Police: Mother

Jompi kumpi toistolle juoksufiiliksestä riippuen.

• Tsööööz
        aaaaaaaaaaaaaaaa-aaa kirjoitti:

Peer Günt: Backseat

tai

The Police: Mother

Jompi kumpi toistolle juoksufiiliksestä riippuen.

On rautaa!!!
        http://www.youtube.com/watch?v=QSMuP5VG_U0

Toimii lenkillä sillo ku haluaa puskea oikee tehokkaan setin.

• 25
        Tsööööz kirjoitti:

On rautaa!!!
        http://www.youtube.com/watch?v=QSMuP5VG_U0

Toimii lenkillä sillo ku haluaa puskea oikee tehokkaan setin.

Jaakko Teppo: Jälkitauti - Kaikki levytykset 1980-86. Rattoisaa lenkkimusaa. Tällasesta ei varmaan osaa nauttia sellaset, jotka hakee sitä oikeaa sykettä ja biittiä. Mutta minä en tarvitse juoksuun mitään metronomin tikitystä, jotta juoksu kulkee.
        Hienoa kuplettityylistä musiikkia, jossa kyykytetyn kansan puhemies latelee totuuksia Helesingin herroista.

• mörrimöykkyukko

MM. BLOODBATH, DEICIDE, CANNIBAL CORPSE, HYPOCRISY...noita kun nautiskelee niin ei lenkkivauhtikaan pääse koskaan tippumaan yli 4.30 min/km.

• Straight Pervert

Mike Monroen punk-henkinen älppäri.
        Eddie and the Hot Rodsin Do anything you wanna do. Pelle teki siitä Lähetään kiitämään. Dave Lindholmin Puhelinlasku on mun Telephone bill is all mine. ja muutama muu upee slovari.

Monroe on jees kunnossa. Tehtiin Hanoin 12 Shots sessioiden yhteydessä. Hienoo juoksu musaa ainakin mulle.

• Straight Pervert kirjoitti:

Mike Monroen punk-henkinen älppäri.
        Eddie and the Hot Rodsin Do anything you wanna do. Pelle teki siitä Lähetään kiitämään. Dave Lindholmin Puhelinlasku on mun Telephone bill is all mine. ja muutama muu upee slovari.

Monroe on jees kunnossa. Tehtiin Hanoin 12 Shots sessioiden yhteydessä. Hienoo juoksu musaa ainakin mulle.

Eiköhän tähän saataisi vaikka kuinka paljon musiikkia, riippuen musa mauista.
        Apulanta, yup, viikate, nightwish (tarja), kotiteollisuus.

• The Donkie
        sfinski80 kirjoitti:

Eiköhän tähän saataisi vaikka kuinka paljon musiikkia, riippuen musa mauista.
        Apulanta, yup, viikate, nightwish (tarja), kotiteollisuus.

mun poppikoneessa pelittää nykyisin Ylen podcastit. Eilen kuuntelin lenkil 10 vuoden sykkeen jakson Ruisrockista. Kerti jotai vajaan tunnin. hyviä juttuja Remulta, Davelta, Lido Saloselta ja muilta tyypeiltä.
        tulee lenkit käytettyy paremmi hyödyks ku kuuntelee jotai tommosta.
        kerra mul oli jonkun Oiva Norosen rentoutus cd koneessa. Oli meinaan aika unettava lenkki :))

• ENERGYDRINK

Radiorock vaan päälle kännykästä ja napit korville p******e..
      Kyllä lähtee.

• Musa Diggari

lässähdys tämä U2. Tylsää virsijollotusta on tämän Vara Jeesuksen l. Bonon määkiminen. Mutta 2x50 000 ei kai ole väärässä;))
        Kyllä jengi on niin kusetettua ton musiikin suhteen. Mutta kuunnelkoot. mitä tykkäävät. Mutta mulle kiitos ei.

• U Thant
        Musa Diggari kirjoitti:

lässähdys tämä U2. Tylsää virsijollotusta on tämän Vara Jeesuksen l. Bonon määkiminen. Mutta 2x50 000 ei kai ole väärässä;))
        Kyllä jengi on niin kusetettua ton musiikin suhteen. Mutta kuunnelkoot. mitä tykkäävät. Mutta mulle kiitos ei.

Sama täällä. Ei iske yhtään U2:n tyylinen stadion-rock. On niin keskivertoshabluunalla väsättyä musaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3990
    2. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      196
      3275
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      3006
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      76
      2657
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      379
      2398
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      181
      2072
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      78
      1595
    8. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      36
      1576
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1408
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1392
    Aihe