Olenko ihan järjiltäni jos haluan jättää miehen sen takia että hänellä on ilmeisesti pieni penis? Olemme seurustelleet vasta vähän aikaa eikä seksiä ole vielä ollut. Mies on tyydyttänyt minut kyllä monin eri tavoin mutta itselleen hän ei ole halunnut "tehtävän mitään". Hänelle riittää kuulemma minun nautinto? Eli mietin onko "siellä" jokin vikana kun hän ei halua minun tekevän mitään? Hänen kiihottumisen perusteella se on aika pieni koska ei ole mitenkään kummemin tuntunut housujen läpi.... Mies on kaikinpuolin aivan ihana ja juuri minulle sopiva mutta voiko tästä tulla kompastuskivi jatkoa ajatellen? Eli seksi voi olla huonoa tai olematonta koon takia tai hänen haluttomuuden, mutta kuitenkin minä saan tyydytyksen muilla keinoin häneltä??? hmmm..... Neuvoja pliis!!!
"Sen koko" syy jättämiseen
61
4449
Vastaukset
- Hyvästi Bimbo
Siis jätät miehen, koska arvelet hänellä olevan pienen. Älä edes kokeile onko. Päästä hänet kärsimyksistä ja säästä itseltäsi, olet aivoton. Olet jo menettänyt hänet laittamalla kyssärin tänne.
- MkakaduuM
jotainhan siellä on vialla. Onko sitten todellakin pieni tai toimimaton tai jotain muuta.
Ei kai siinä muu auta, kun hienovaraisesti alkaa kyselemään. Tai sitten yrität saada miehen esim. suihkuun/saunaan, jossa voit asiaa tarkastella.
Se jotain muuta voi olla ihan mitä vaan, eli eiköhän asia kannata tarkistaa, ennenkun jättämistä suunnittelee. - 6669
Jätä vaan suoraan ennen kun se mies kerkiää rakastua sinuun pahemmin,turhaan särjet toisen sydäntä.Kun kummiskin sen jätät jos seksi on tärkein asia tässä maailmassa ja ukolla on pikkunen heppi. Tee palvelus miehelle ja jätä se heti että toinen ei kerkeä rakastua korviaan myötä ja särje sydäntään sen takia sitten. Terveisin saman asian takia jätetty mies.. ja särjetty sydän pahasti.
PS. Onnea ison melan etsintään.- Mie vaa kysyn
En etsi mitään isoa melaa kunhan olisi edes normaali mutta pahasti näyttää siltä että jotain häikkä siellä on koska seksiä ei ole ollut eikä edes viitettä sinnepäin....
Hän on jo minuun rakastunut enkä haluis aiheuttaa mielipahaa eli en tiedä miten asiasta kysyä koska on herkkä mies kyseessä..... Noloa tää on. Hitsi..... - Nainen.
Mie vaa kysyn kirjoitti:
En etsi mitään isoa melaa kunhan olisi edes normaali mutta pahasti näyttää siltä että jotain häikkä siellä on koska seksiä ei ole ollut eikä edes viitettä sinnepäin....
Hän on jo minuun rakastunut enkä haluis aiheuttaa mielipahaa eli en tiedä miten asiasta kysyä koska on herkkä mies kyseessä..... Noloa tää on. Hitsi.....Jos sä haluat vaan munaa niin mee jakamaan kylille. Mitä sä kunnon miestä kiusaat. Suurempi ongelma sulla on korvien välissä BIMBO.
- Mie vaan kysyn
Nainen. kirjoitti:
Jos sä haluat vaan munaa niin mee jakamaan kylille. Mitä sä kunnon miestä kiusaat. Suurempi ongelma sulla on korvien välissä BIMBO.
Taisi olla väärä paikka kysellä mielipiteitä koska täällä näyttää olevan liikkeellä vain ihmisiä jotka eivät oikeasti halua auttaa vaan ainostaan haukkua.
Seksi on kuitenkin suhteessa iso asia ja jos sitä ei ole on elämä aika tyhjää? Minusta se kuuluu normaaliin parisuhteeseen ja olen yllättynyt et täällä teilataan heti jos kyselee apuja asian tiimoilta. - 987612
Mie vaan kysyn kirjoitti:
Taisi olla väärä paikka kysellä mielipiteitä koska täällä näyttää olevan liikkeellä vain ihmisiä jotka eivät oikeasti halua auttaa vaan ainostaan haukkua.
Seksi on kuitenkin suhteessa iso asia ja jos sitä ei ole on elämä aika tyhjää? Minusta se kuuluu normaaliin parisuhteeseen ja olen yllättynyt et täällä teilataan heti jos kyselee apuja asian tiimoilta.Ihan asiallinen kysymys. Itse olin suhteessa miehen kanssa, jolla todellakin oli pieni penis. Erektio ei todellakaan hänelläkään tuntunut housujen läpi, eikä sitä katsoen huomannut. Ajattelinkin usein,että hän ei ole koskaan kiihoittunut läheisyydestäni tms. Sitten kun muutaman kuukauden jälkeen ensimmäistä kertaa päädyimme sänkyyn, niin ymmärsin miksi en ikinä erektiota huomannut. Penis oli täydessä mitassaan erittäin pieni. Selvennykseksi nyt jo kaikille kyselijöille voin sanoa, että noin hieman siskonmakkaraa pidempi ja paksumpi.
Minä olin kovin rakastunut mieheen ja ajattelin, että tämäpä ei haittaa yhtään. Ja pidin tätä penistä oikeastaan söpönä. Ja olihan sitä kiva imeskellä ja pitää suussaan, kun oli niin näppärän kokoinen.
Mutta täytyy sanoa, että ei se juuri miltään tuntunut. Ihan ensimmäisillä työnnöillä kyllä, mutta kun itse olit kovin kiihoittunut ja märkä, niin ei etenkään lähetyssaarnaajassa aina huomannut edes, onko se penis siellä vai ei. Takaapäin saikin paljon paremman tuntuman. Ja epäilijöille tiedoksi, mies jankkasi aina, että puristaa ihanasti, olin kuulemma tiukka, mutta minä en kyllä huomannut puristavani yhtään mitään.
Mies sitten yritti kompensoida tätä kokoaan klitoriksen hankaamisella lantiollaan. Periaatteessa ihan hyvä juttu, mutta pidemmän päälle aiheutti minulle toistuvia virtsatietulehduksia. Ja siinävaiheessa tuli usein mieleen, että mieluusti ottaisin ennemmin suuseksiä tai sormet peliin, kuin tolkutonta lantiolla jyystämistä.
Asioista keskusteltiin, enkä ikinä maininnut miehen varustetasosta mitään. Yritin kertoa millaisesta kosketuksesta pidän ja että liika hankaaminen aiheuttaa vain ongelmia etc. mutta miehellä oli joku ihme käsitys siitä, että naisen on saatava yhdynnässä ja nimenomaan niin, että mies tuottaa orgasmin ja ennenkaikkea sillä kikkelillään.
Joskus yritin sitten ottaa yhdyntään omat sormet avuksi, mutta sehän ei miehelle sopinut lainkaan. Puski sormeni pois ja aloitti aina tämän lantiolla hinkuttamisen.
Ajan mittaan seksistä tuli ongelma ja molemmat turhauduimme. Erosimme muutaman vuoden yritettyämme , mutta näin jälkikäteen eron syynä ei todellakaan ollut miehen pieni penis, vaan sen mukanaan tuomat itsetunto-ongelmat ja tämä pakkomielle sen suhteen, että miehen on peniksellään ja hinkuttamisella saada nauttimaan. - Mie vaan kysyn
987612 kirjoitti:
Ihan asiallinen kysymys. Itse olin suhteessa miehen kanssa, jolla todellakin oli pieni penis. Erektio ei todellakaan hänelläkään tuntunut housujen läpi, eikä sitä katsoen huomannut. Ajattelinkin usein,että hän ei ole koskaan kiihoittunut läheisyydestäni tms. Sitten kun muutaman kuukauden jälkeen ensimmäistä kertaa päädyimme sänkyyn, niin ymmärsin miksi en ikinä erektiota huomannut. Penis oli täydessä mitassaan erittäin pieni. Selvennykseksi nyt jo kaikille kyselijöille voin sanoa, että noin hieman siskonmakkaraa pidempi ja paksumpi.
Minä olin kovin rakastunut mieheen ja ajattelin, että tämäpä ei haittaa yhtään. Ja pidin tätä penistä oikeastaan söpönä. Ja olihan sitä kiva imeskellä ja pitää suussaan, kun oli niin näppärän kokoinen.
Mutta täytyy sanoa, että ei se juuri miltään tuntunut. Ihan ensimmäisillä työnnöillä kyllä, mutta kun itse olit kovin kiihoittunut ja märkä, niin ei etenkään lähetyssaarnaajassa aina huomannut edes, onko se penis siellä vai ei. Takaapäin saikin paljon paremman tuntuman. Ja epäilijöille tiedoksi, mies jankkasi aina, että puristaa ihanasti, olin kuulemma tiukka, mutta minä en kyllä huomannut puristavani yhtään mitään.
Mies sitten yritti kompensoida tätä kokoaan klitoriksen hankaamisella lantiollaan. Periaatteessa ihan hyvä juttu, mutta pidemmän päälle aiheutti minulle toistuvia virtsatietulehduksia. Ja siinävaiheessa tuli usein mieleen, että mieluusti ottaisin ennemmin suuseksiä tai sormet peliin, kuin tolkutonta lantiolla jyystämistä.
Asioista keskusteltiin, enkä ikinä maininnut miehen varustetasosta mitään. Yritin kertoa millaisesta kosketuksesta pidän ja että liika hankaaminen aiheuttaa vain ongelmia etc. mutta miehellä oli joku ihme käsitys siitä, että naisen on saatava yhdynnässä ja nimenomaan niin, että mies tuottaa orgasmin ja ennenkaikkea sillä kikkelillään.
Joskus yritin sitten ottaa yhdyntään omat sormet avuksi, mutta sehän ei miehelle sopinut lainkaan. Puski sormeni pois ja aloitti aina tämän lantiolla hinkuttamisen.
Ajan mittaan seksistä tuli ongelma ja molemmat turhauduimme. Erosimme muutaman vuoden yritettyämme , mutta näin jälkikäteen eron syynä ei todellakaan ollut miehen pieni penis, vaan sen mukanaan tuomat itsetunto-ongelmat ja tämä pakkomielle sen suhteen, että miehen on peniksellään ja hinkuttamisella saada nauttimaan.Kiitos asiallisesta vastauksesta! Näitä juuri kaipasinkin. Minun mies on kyllä aika avoin kaikelle ja olemme puhuneet jo seksivälineistäkin eli saahan sieltäkin jotain välineitä joilla pituus ja paksuus kasvaa yms. Eli uskoisin että hän ei laita asiassa hanttiin ollenkaan niin välineiden kuin sormien suhteen. Toivon niin koska muuten kyseessä ihana mies. Eli mennään varovasti eteenpäin ja koitetaan päästä tämän ongelman yli.....?
- 987612
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Näitä juuri kaipasinkin. Minun mies on kyllä aika avoin kaikelle ja olemme puhuneet jo seksivälineistäkin eli saahan sieltäkin jotain välineitä joilla pituus ja paksuus kasvaa yms. Eli uskoisin että hän ei laita asiassa hanttiin ollenkaan niin välineiden kuin sormien suhteen. Toivon niin koska muuten kyseessä ihana mies. Eli mennään varovasti eteenpäin ja koitetaan päästä tämän ongelman yli.....?
nyt on kyllä todettava, että ei se pippeli todellakaan kasva minkäänlaisilla välineillä tai vehkeillä. Jos kasvaisi, ei olisi olemassa pieni pippelisiä miehiä. Et kai todella ole miehellesi sanonut, että sillä on liian pieni penis ? Sen sijaan lisämaustetta voitte todellakin saada näistä leluista . Ja se on jo paljon se , että miehesi on avoin ja ymmärtäväinen naisen tarpeille.
Mutta muistathan, että toisen kokoa ei pidä ikinä lähteä ääneen arvostelemaan. Sille kun ei mitään mahda. - Itse pilaat
Kiitos asiallisesta vastauksesta! Näitä juuri kaipasinkin. Minun mies on kyllä aika avoin kaikelle ja olemme puhuneet jo seksivälineistäkin eli saahan sieltäkin jotain välineitä joilla pituus ja paksuus kasvaa yms. Eli uskoisin että hän ei laita asiassa hanttiin ollenkaan niin välineiden kuin sormien suhteen. Toivon niin koska muuten kyseessä ihana mies. Eli mennään varovasti eteenpäin ja koitetaan päästä tämän ongelman yli.....?
Sinähän siitä teet ongelman. Asia ei välttämättä ole miehelle ongelma.
- bcnhdjhdjvbhsjl
Itse pilaat kirjoitti:
Sinähän siitä teet ongelman. Asia ei välttämättä ole miehelle ongelma.
Ai ei vai. Minkähän vuoksi ne huosut on sitten pysyneet niin tiukasti jalassa vaikka seksiäkin on jo harrastettu?
- Tiedän.
bcnhdjhdjvbhsjl kirjoitti:
Ai ei vai. Minkähän vuoksi ne huosut on sitten pysyneet niin tiukasti jalassa vaikka seksiäkin on jo harrastettu?
On niitä muitakin syitä. Teidän suhde ei vaan toimi.
- Mie vaan kysyn
Tiedän. kirjoitti:
On niitä muitakin syitä. Teidän suhde ei vaan toimi.
Niin tarkoitinkin juuri niitä leluja käyttää eikä kasvattaa sen kokoa jollain pumpulla. Onhan siellä kaikenlaisia leluja ja "tunneleita" peniksen päälle. En ole tietenkään koosta sanonut koska en ole sitä edes nähnyt. En ole sydämetön ihminen sentään! Tuntenut vaan että pieni on ja huoli siitä on vaan omassa päässäni.
Mutta ehkä sen sitten paremmin tietää kun on pari kertaa sekstailtu tuntuuko vai ei ja mitä asialle tehdään. - ananas-otus
Mie vaa kysyn kirjoitti:
Hän on jo minuun rakastunut enkä haluis aiheuttaa mielipahaa eli en tiedä miten asiasta kysyä koska on herkkä mies kyseessä..... Noloa tää on. Hitsi.....Musta vähän tuntuu, että olet tehnyt kärpsestä härkäsen mielessäsi. Se on joko kyllä tai ei!! Joko olet sen kanssa tai et, ei mitään siltä väliltä. Tykkäätkö oikeasti miehestä?
Kyllä sitä voi nauttia muutenkin seksistä kuin sillä itse jyystämisellä. Jos olet tottunut isompaan vehkeeseen/ haluat sellaisen, niin miksi sitten et sellaista hommaa?
Omalla miehelläni on "pieni", mutta niin on minullakin tiukka. Miehen pienuudesta ei ole minulle haittaa, sillä hänellä on monta muuta ominaisuutta mistä hänessä välitän.
Ehkä hän ei halua kiiruhtaa seksin kanssa, vaan haluaa edetä rauhassa. Kaikki eivät halua suinpäin sänkyyn, ihan vaan sen takia että haluaa varmistaa toisen olevan itselleen sopiva.
Tämä suhteen kompastuskivi on sinun päätettävissä, että millä asenteella sen otat. Jos päätät jatkaa miehen kanssa siitä huolimatta, niin toivotan onnea teille.
Älä jatka suhdetta liian kauan. Se vasta aiheuttaakin mielipahaa, jos annat pakit "liian myöhään". - Huooooh....
Niin tarkoitinkin juuri niitä leluja käyttää eikä kasvattaa sen kokoa jollain pumpulla. Onhan siellä kaikenlaisia leluja ja "tunneleita" peniksen päälle. En ole tietenkään koosta sanonut koska en ole sitä edes nähnyt. En ole sydämetön ihminen sentään! Tuntenut vaan että pieni on ja huoli siitä on vaan omassa päässäni.
Mutta ehkä sen sitten paremmin tietää kun on pari kertaa sekstailtu tuntuuko vai ei ja mitä asialle tehdään.Vähän sitä samaa sontaa kuin, että: "Jätänkö tyttöystäväni kun sillä on liian pienet tissit ?"
Mitä vittua... "tunneleita".... mieti nyt itekki, oot iahan pöljä.... et voi olla tosissas.
Et ehkä sydämetön, mutta auttamattoman tyhmä. - jeah jeah
kyllähän tuo tietenkin vähemmillä eväillä varustettuja miehiä riepoo, mutta no can do.
ihan samalla tavalla meikäläinen, keskimittaisella pelillä varustettuna, dumppaan liian löysät naiset. jos seksi ei tunnu missään, niin laitan kyllä oma-aloitteisesti naisen tielle, sillä minä kyllä pidän tiukemmista lyyleistä. olen kokeillut löysäpilluisen kanssa seurustelua ja kyllähän se seksi oli melko tylsää ja suorastaan surkeata.
ja jos ei tunnu missään, niin ei suhteestakaan pitemmän päälle mitään tule.
äläkä sinä huoli, kyllähän maailmaan mahtuu tiukkapilluisiakin naisia, toki se tarkottaa että pitää etsiä kahta kovemmin. suosittelisin myös tiukkaa linjaa tuon suhteen, eli jos sekstatessa nainen ei tunnu keskimääräistä pienemmältä, kylmästi vaan jättää itse ennenkuin joutuu jätetyksi. se olisi kummiskin vain ajan tuhlaamista.
PS jos nainen tarvitsee keskimääräistä isommin varustetun miehen, sillä on löysä ja lastensaanin jälkeen vielä löysempi, joten ei se todellakaan ole pelkästään miehen vehkeistä kiinni - -mies-
ananas-otus kirjoitti:
Musta vähän tuntuu, että olet tehnyt kärpsestä härkäsen mielessäsi. Se on joko kyllä tai ei!! Joko olet sen kanssa tai et, ei mitään siltä väliltä. Tykkäätkö oikeasti miehestä?
Kyllä sitä voi nauttia muutenkin seksistä kuin sillä itse jyystämisellä. Jos olet tottunut isompaan vehkeeseen/ haluat sellaisen, niin miksi sitten et sellaista hommaa?
Omalla miehelläni on "pieni", mutta niin on minullakin tiukka. Miehen pienuudesta ei ole minulle haittaa, sillä hänellä on monta muuta ominaisuutta mistä hänessä välitän.
Ehkä hän ei halua kiiruhtaa seksin kanssa, vaan haluaa edetä rauhassa. Kaikki eivät halua suinpäin sänkyyn, ihan vaan sen takia että haluaa varmistaa toisen olevan itselleen sopiva.
Tämä suhteen kompastuskivi on sinun päätettävissä, että millä asenteella sen otat. Jos päätät jatkaa miehen kanssa siitä huolimatta, niin toivotan onnea teille.
Älä jatka suhdetta liian kauan. Se vasta aiheuttaakin mielipahaa, jos annat pakit "liian myöhään".HALOO!!!
AP on _seurustellut_ miehen kanssa, eivätkä he ole vielä päässeet edes yhdyntään! Se kertoo kyllä heti alkuunsa ongelmasta, joka liittyy tavalla tai toisella miehen seksuaalisuuteen. Mikä taas ei lupaa hyvää.
Itse kyllä jättäisin heti tyttöystävän, joka ei antaisi. Ei sitä ekoilla treffeillä tarvi hypätä sänkyyn, mutta minusta suhde jossa ei edes sekstailla ei ole kyllä mikään kunnon suhde, vaan jotain muuta. - Elämä opettaa.
jeah jeah kirjoitti:
kyllähän tuo tietenkin vähemmillä eväillä varustettuja miehiä riepoo, mutta no can do.
ihan samalla tavalla meikäläinen, keskimittaisella pelillä varustettuna, dumppaan liian löysät naiset. jos seksi ei tunnu missään, niin laitan kyllä oma-aloitteisesti naisen tielle, sillä minä kyllä pidän tiukemmista lyyleistä. olen kokeillut löysäpilluisen kanssa seurustelua ja kyllähän se seksi oli melko tylsää ja suorastaan surkeata.
ja jos ei tunnu missään, niin ei suhteestakaan pitemmän päälle mitään tule.
äläkä sinä huoli, kyllähän maailmaan mahtuu tiukkapilluisiakin naisia, toki se tarkottaa että pitää etsiä kahta kovemmin. suosittelisin myös tiukkaa linjaa tuon suhteen, eli jos sekstatessa nainen ei tunnu keskimääräistä pienemmältä, kylmästi vaan jättää itse ennenkuin joutuu jätetyksi. se olisi kummiskin vain ajan tuhlaamista.
PS jos nainen tarvitsee keskimääräistä isommin varustetun miehen, sillä on löysä ja lastensaanin jälkeen vielä löysempi, joten ei se todellakaan ole pelkästään miehen vehkeistä kiinniKokematon pikkupoika selittää...
ei välttämättä ole lastensaannin jälkeen löysä, kokeiltu on, yllätys yllätys tiukempi oli.
Tiukkuus on kiihotustilasta kiinnni ja lihasten kunnosta, siis emättimen lihaksista, sillä niitäkin voi treenata. - edellinen vastaa
Elämä opettaa. kirjoitti:
Kokematon pikkupoika selittää...
ei välttämättä ole lastensaannin jälkeen löysä, kokeiltu on, yllätys yllätys tiukempi oli.
Tiukkuus on kiihotustilasta kiinnni ja lihasten kunnosta, siis emättimen lihaksista, sillä niitäkin voi treenata.seli seli.
useimmilla naisilla nyt vaan ne lihakset pääsee lössähtämään raskauden aikana treenin puutteessa.
"Tiukkuus on kiihotustilasta kiinnni ja lihasten kunnosta, sillä niitäkin voi treenata"
älä nyt jauha paskaa. mies kun ei voi koolleen mitään, joten se on _aina_ naisen vika, jos ei tunnu missään? ei oo treenannu tarpeeksi...?
kyllä se on niin, että tiukkuus ei ole pelkästään treenaamisesta kiinni. - Pimppis.
edellinen vastaa kirjoitti:
seli seli.
useimmilla naisilla nyt vaan ne lihakset pääsee lössähtämään raskauden aikana treenin puutteessa.
"Tiukkuus on kiihotustilasta kiinnni ja lihasten kunnosta, sillä niitäkin voi treenata"
älä nyt jauha paskaa. mies kun ei voi koolleen mitään, joten se on _aina_ naisen vika, jos ei tunnu missään? ei oo treenannu tarpeeksi...?
kyllä se on niin, että tiukkuus ei ole pelkästään treenaamisesta kiinni.Muiden naisten värkkejä kopeloinut, mutta omani on ollut aina tiukka ja lapsen synnytyksen jälkeen vielä tiukampi.
Synnytyssairaalassa fysioterapeutti piti luennon siitä, että emätinkuulilla ja muilla harjoituksilla aletaan paikkojen parannuttua niitä jumppaamaan. Kokeilimme tietysti mieheni kanssa yhdyntää ja pelkäsin, että nyt se on sitten löystynyt, mutta olikin parempi.
Treenin puutteessa? Se jos synnyttää alakautta niin voi repiä välilihankin auki, yleensä se ommellaan kuitenkin kiinni takaisin. Ja jos ei ommella niin voi olla lortto.
En tiedä mikä on pieni. Emme ole koskaan mitanneet sitä, sillä se on sivuseikka. Ja jos sormeakin tiukasti puristaa niin ei kovin löysä ole. - keinonsa kullakin
987612 kirjoitti:
Ihan asiallinen kysymys. Itse olin suhteessa miehen kanssa, jolla todellakin oli pieni penis. Erektio ei todellakaan hänelläkään tuntunut housujen läpi, eikä sitä katsoen huomannut. Ajattelinkin usein,että hän ei ole koskaan kiihoittunut läheisyydestäni tms. Sitten kun muutaman kuukauden jälkeen ensimmäistä kertaa päädyimme sänkyyn, niin ymmärsin miksi en ikinä erektiota huomannut. Penis oli täydessä mitassaan erittäin pieni. Selvennykseksi nyt jo kaikille kyselijöille voin sanoa, että noin hieman siskonmakkaraa pidempi ja paksumpi.
Ajan mittaan seksistä tuli ongelma ja molemmat turhauduimme. Erosimme muutaman vuoden yritettyämme , mutta näin jälkikäteen eron syynä ei todellakaan ollut miehen pieni penis, vaan sen mukanaan tuomat itsetunto-ongelmat ja tämä pakkomielle sen suhteen, että miehen on peniksellään ja hinkuttamisella saada nauttimaan.ei tod. ole pakko harrastaa perinteisiä keinoja naisen organsmin antamiseen tai että antaa edes ensin käsin ja vasta sitten posautttaa itse
"pakkomielle sen suhteen, että miehen on peniksellään ja hinkuttamisella saada nauttimaan" - bisneskasvatusta
Mutta ehkä sen sitten paremmin tietää kun on pari kertaa sekstailtu tuntuuko vai ei ja mitä asialle tehdään.ei mitään kasvattamisia, kelpaa jos kelpaa, ellei unohda koko juttu
- tyttönen:)
Hänellä saattaa olla esim. joku sukupuolitauti tai hän epäilee että hänellä on, joten oo vaan ylpee ettette oo ollu viel yhdessä, ettet oo tarttuna itseäsi..
- Yök.
Sukupuolitauti tarttuu myös suuseksissä.
- Mie vaan kysyn
Yök. kirjoitti:
Sukupuolitauti tarttuu myös suuseksissä.
Tässä on nyt ihan hukattu asian ydin ja alettu vaan haukkumaan minua ja ajatuksiani. Ei oikein kivaa :(
Tuntuu että täällä on liikkeellä vain ihmisiä jotka eivät seksistä juurikaan välitä koska heidän mielestään voi elää elämänsä miehen kanssa jolla ei ole munaa ollenkaan???? Ja mitään apuvälineitä tai leluja ei saisi käyttää....??? Miksihän niitä sitten myydään? :) Eikä kyse ole siitä että onko mulla pienet tissit ja miehellä pieni muna vaan että fyysisesti hän ei pysty seksiin oletettavasti ollenkaan. Ei minua ajatusmaailmassani haittaa ollenkaan hänen pienuus vaan konkreettisesti se etten saa nautintoa yhdynnästä saati orgasmia. Koska muutenkin se on vaikeaa minulle niin nyt mahdollisuudet siihen ovat olemattomat :(
Ja ihan oikeasti minä kyllä miehestä välitän enkä haluaisi luopua koska olen vuosikausia ollut sinkkuna. Mutta pelkään vain itseäni että etsin sen seksin sitten muualta jos en häneltä sitä saa....? Enkä haluaisi satuttaa häntä. Tää on tosi vaikea tilanne vaikka täällä minusta onkin tehty kylmäsydäminen tyhmä vosu niin oikeasti en sitä ole. Jos olisin, olisin jättänyt hänet heti mutta en ole niin tehnyt. - öhöhhö
Tässä on nyt ihan hukattu asian ydin ja alettu vaan haukkumaan minua ja ajatuksiani. Ei oikein kivaa :(
Tuntuu että täällä on liikkeellä vain ihmisiä jotka eivät seksistä juurikaan välitä koska heidän mielestään voi elää elämänsä miehen kanssa jolla ei ole munaa ollenkaan???? Ja mitään apuvälineitä tai leluja ei saisi käyttää....??? Miksihän niitä sitten myydään? :) Eikä kyse ole siitä että onko mulla pienet tissit ja miehellä pieni muna vaan että fyysisesti hän ei pysty seksiin oletettavasti ollenkaan. Ei minua ajatusmaailmassani haittaa ollenkaan hänen pienuus vaan konkreettisesti se etten saa nautintoa yhdynnästä saati orgasmia. Koska muutenkin se on vaikeaa minulle niin nyt mahdollisuudet siihen ovat olemattomat :(
Ja ihan oikeasti minä kyllä miehestä välitän enkä haluaisi luopua koska olen vuosikausia ollut sinkkuna. Mutta pelkään vain itseäni että etsin sen seksin sitten muualta jos en häneltä sitä saa....? Enkä haluaisi satuttaa häntä. Tää on tosi vaikea tilanne vaikka täällä minusta onkin tehty kylmäsydäminen tyhmä vosu niin oikeasti en sitä ole. Jos olisin, olisin jättänyt hänet heti mutta en ole niin tehnyt.Alkaa kuulosta joko todella tyhmältä vosulta tai sitten joltain provolta tämä.
Eli esität asian niin että pelkäät itseäsi ja etsiväsi seksiä muualta muttet halua satuttaa miestä josta välität mutta voit hankkia leluja kun miehellä ei ole munaa ollenkaan tietäen tämän ilman että olette harrastaneet seksiä?
Suhteellisen omituista tekstiä johon en usko pätkääkään.
Kuulostaisi siinä 15-vuotiaan pojan kirjoittamalta tekstiltä kun huomaa että oma pippeli on keskitasoa ja nyt on pakko kirjoittaa joku hassu juttu miten jollakin toisella on pienempi. - asdasddas
öhöhhö kirjoitti:
Alkaa kuulosta joko todella tyhmältä vosulta tai sitten joltain provolta tämä.
Eli esität asian niin että pelkäät itseäsi ja etsiväsi seksiä muualta muttet halua satuttaa miestä josta välität mutta voit hankkia leluja kun miehellä ei ole munaa ollenkaan tietäen tämän ilman että olette harrastaneet seksiä?
Suhteellisen omituista tekstiä johon en usko pätkääkään.
Kuulostaisi siinä 15-vuotiaan pojan kirjoittamalta tekstiltä kun huomaa että oma pippeli on keskitasoa ja nyt on pakko kirjoittaa joku hassu juttu miten jollakin toisella on pienempi.tyhmää.
oletko aivan tossisas sitä mieltä, että suhteessa ei ole minkäänlaista ongelmaa, vaikkei siinä harrasteta seksiä? minusta se on aivan helvetin suuri ongelma, sillä nimenomaan suhteen alussa pitäisi kiihkon olla korkeimmillaan. jos se jo nyt tökkii, mikä on tilanne 2 v kuluttua, 5 v, 10 v ?
"kun miehellä ei ole munaa ollenkaan tietäen tämän ilman että olette harrastaneet seksiä? "
1. jos se ei tunnu ollenkaan housujen läpi, niin kyllä siellä jotain "vikaa" ihan pakostakin on. syystä tai toisesta joko koko tai kyky puuttuu.
2. koska seksi puuttuu kokonaan, se on aika helvetin suuri ongelma. emme elä 1800-lukua.
lisäksi kun ilmeisesti AP tietää olevansa pettäjätyyppiä, joten hänen ei todellakaan kannata alkaa seurustelemaan miehen kanssa, josta tietää heti että tulisi pettämään.
"Kuulostaisi siinä 15-vuotiaan pojan kirjoittamalta tekstiltä kun huomaa että oma pippeli on keskitasoa ja nyt on pakko kirjoittaa joku hassu juttu miten jollakin toisella on pienempi. "
oletko koskaan ollut parisuhteessa jossa seksi tökkii? ymmärrätkö että se on oikea ongelma? - öhöhhö
asdasddas kirjoitti:
tyhmää.
oletko aivan tossisas sitä mieltä, että suhteessa ei ole minkäänlaista ongelmaa, vaikkei siinä harrasteta seksiä? minusta se on aivan helvetin suuri ongelma, sillä nimenomaan suhteen alussa pitäisi kiihkon olla korkeimmillaan. jos se jo nyt tökkii, mikä on tilanne 2 v kuluttua, 5 v, 10 v ?
"kun miehellä ei ole munaa ollenkaan tietäen tämän ilman että olette harrastaneet seksiä? "
1. jos se ei tunnu ollenkaan housujen läpi, niin kyllä siellä jotain "vikaa" ihan pakostakin on. syystä tai toisesta joko koko tai kyky puuttuu.
2. koska seksi puuttuu kokonaan, se on aika helvetin suuri ongelma. emme elä 1800-lukua.
lisäksi kun ilmeisesti AP tietää olevansa pettäjätyyppiä, joten hänen ei todellakaan kannata alkaa seurustelemaan miehen kanssa, josta tietää heti että tulisi pettämään.
"Kuulostaisi siinä 15-vuotiaan pojan kirjoittamalta tekstiltä kun huomaa että oma pippeli on keskitasoa ja nyt on pakko kirjoittaa joku hassu juttu miten jollakin toisella on pienempi. "
oletko koskaan ollut parisuhteessa jossa seksi tökkii? ymmärrätkö että se on oikea ongelma?En ole ollut kyllä parisuhteessa jossa seksi tökkii ennen kuin sitä edes on harrastettu. :D
Tai mietitään että jos se just nyt ei tunnu housujen läpi että minkä kokoinen se on tai onko toinen kiihottunut.
Puhumattakaan siitä 5 tai 10 vuoden päähän.
Aivan ihme tekstiä. Mutta nähtävästi sä olet sen verran terävä että näet moisia asioita ennustajan kyvyilläsi jo kun näet miehen ekaa kertaa. - edellinenkirjoittaja
öhöhhö kirjoitti:
En ole ollut kyllä parisuhteessa jossa seksi tökkii ennen kuin sitä edes on harrastettu. :D
Tai mietitään että jos se just nyt ei tunnu housujen läpi että minkä kokoinen se on tai onko toinen kiihottunut.
Puhumattakaan siitä 5 tai 10 vuoden päähän.
Aivan ihme tekstiä. Mutta nähtävästi sä olet sen verran terävä että näet moisia asioita ennustajan kyvyilläsi jo kun näet miehen ekaa kertaa."En ole ollut kyllä parisuhteessa jossa seksi tökkii ennen kuin sitä edes on harrastettu. :D "
Joo no miä olen ollut semmoisess suhteessa, jossa nainen pihtasi heti alusta asti, eikä se kyllä muuttunut suhteen aikana yhtään mihinkään. Kyllä se joskus suihin otti, mutta ei meinannut antaa ei sitten millään. Puutteessa sai olla koko suhteen ajan ja se oli kyllä yksi syy suhteen lopettamiseen.
"Tai mietitään että jos se just nyt ei tunnu housujen läpi että minkä kokoinen se on tai onko toinen kiihottunut. "
Täytyy myöntää että omat vehkeet tuntuu ja näkyy housujen läpi, vaikka onkin ihan keskimittainen.
"Aivan ihme tekstiä. Mutta nähtävästi sä olet sen verran terävä että näet moisia asioita ennustajan kyvyilläsi jo kun näet miehen ekaa kertaa. "
En arvioi muita miehiä, koska olen itse mies. Mutta juuri sen takia tiedän miten sukukalleudet toimivat ja kuinka ne näkyvät tai tuntuvat naista vasten, vaikka olisi vaatteet päällä. Jos ne eivät tunnu, joko miehellä ei seiso, peniksen koko on todella pieni tai naisen vatsan/lantion seutu on täysin tunnoton.
Lisäksi tässä säikeessä ei olla puhutt ensisilmäyksestä, vaan AP on jo SEURUSTELLUT miehen kanssa, sekä ovat harrastaneet seksiä (tai eivät ole, jos ajatellaan clintonilaisittain seksiä pelkkänä yhdyntänä), mutta mies ei halua yhdyntää.
Sehän on päivänselvä ongelma ja jos ei ole muusta kiinni, niin vähintäänkin seksuaaliset näkemykset poikkeavat toisistaan niin paljon, että ongelmia on luvassa. Jos toinen haluaa yhdyntää ja toinen ei, niin miten voit väittää ettei tässä ole mitään ongelmaa?? - öhöhhö
edellinenkirjoittaja kirjoitti:
"En ole ollut kyllä parisuhteessa jossa seksi tökkii ennen kuin sitä edes on harrastettu. :D "
Joo no miä olen ollut semmoisess suhteessa, jossa nainen pihtasi heti alusta asti, eikä se kyllä muuttunut suhteen aikana yhtään mihinkään. Kyllä se joskus suihin otti, mutta ei meinannut antaa ei sitten millään. Puutteessa sai olla koko suhteen ajan ja se oli kyllä yksi syy suhteen lopettamiseen.
"Tai mietitään että jos se just nyt ei tunnu housujen läpi että minkä kokoinen se on tai onko toinen kiihottunut. "
Täytyy myöntää että omat vehkeet tuntuu ja näkyy housujen läpi, vaikka onkin ihan keskimittainen.
"Aivan ihme tekstiä. Mutta nähtävästi sä olet sen verran terävä että näet moisia asioita ennustajan kyvyilläsi jo kun näet miehen ekaa kertaa. "
En arvioi muita miehiä, koska olen itse mies. Mutta juuri sen takia tiedän miten sukukalleudet toimivat ja kuinka ne näkyvät tai tuntuvat naista vasten, vaikka olisi vaatteet päällä. Jos ne eivät tunnu, joko miehellä ei seiso, peniksen koko on todella pieni tai naisen vatsan/lantion seutu on täysin tunnoton.
Lisäksi tässä säikeessä ei olla puhutt ensisilmäyksestä, vaan AP on jo SEURUSTELLUT miehen kanssa, sekä ovat harrastaneet seksiä (tai eivät ole, jos ajatellaan clintonilaisittain seksiä pelkkänä yhdyntänä), mutta mies ei halua yhdyntää.
Sehän on päivänselvä ongelma ja jos ei ole muusta kiinni, niin vähintäänkin seksuaaliset näkemykset poikkeavat toisistaan niin paljon, että ongelmia on luvassa. Jos toinen haluaa yhdyntää ja toinen ei, niin miten voit väittää ettei tässä ole mitään ongelmaa??Minun on hyvin vaikea ymmärtää että mikä se ongelma oikein on jos seksiä ei ole harrastettu ellei seksin harrastamattomuus ole se ongelma?
Jos oletetaan nyt että miehellä ei seiso vaatteet päällä niin onko se ongelma?
Jos oletetaan että miehellä on pieni niin kysymys kuuluu, miten pieni?
En ymmärrä miten tästä saadaan ongelma ellei nimenomaan liitetä eri asioita yhteen ja mietitä skenaarioita missä kaikki toteutuvat.
Seuraava askel kai on otaksua että mies varmaan on homo tai ehkä se on mieheksi pukeutunut nainen kun HERRAN JUMALA SEN PENIS EI TUNTUNUT LANTIOTANI VASTEN!
Oikeasti, keskustelu on kuin 15-vuotiaiden. - essdfsfsdfsdf
öhöhhö kirjoitti:
Minun on hyvin vaikea ymmärtää että mikä se ongelma oikein on jos seksiä ei ole harrastettu ellei seksin harrastamattomuus ole se ongelma?
Jos oletetaan nyt että miehellä ei seiso vaatteet päällä niin onko se ongelma?
Jos oletetaan että miehellä on pieni niin kysymys kuuluu, miten pieni?
En ymmärrä miten tästä saadaan ongelma ellei nimenomaan liitetä eri asioita yhteen ja mietitä skenaarioita missä kaikki toteutuvat.
Seuraava askel kai on otaksua että mies varmaan on homo tai ehkä se on mieheksi pukeutunut nainen kun HERRAN JUMALA SEN PENIS EI TUNTUNUT LANTIOTANI VASTEN!
Oikeasti, keskustelu on kuin 15-vuotiaiden.vaikeeta taitaa olla toi ymmärtäminen??
"mikä se ongelma oikein on jos seksiä ei ole harrastettu ellei seksin harrastamattomuus ole se ongelma? "
jep, no ensinnäkin kyllä se on ongelma. parisuhde ilman seksiä ei ole suhde ollenkaan.
"Jos oletetaan nyt että miehellä ei seiso vaatteet päällä niin onko se ongelma?"
kyllä.
"Jos oletetaan että miehellä on pieni niin kysymys kuuluu, miten pieni?"
jep, tämäkin on ongelma, jos AP arvostaa kokoa.
"En ymmärrä miten tästä saadaan ongelma ellei nimenomaan liitetä eri asioita yhteen ja mietitä skenaarioita missä kaikki toteutuvat. "
onko sulla itselläsi pieni muna vai miksi kieltäydyt ymmärtämästä ongelmaa? jokainen noista asioista on ongelma jo aivan yksinään.
"Seuraava askel kai on otaksua että mies varmaan on homo tai ehkä se on mieheksi pukeutunut nainen kun HERRAN JUMALA SEN PENIS EI TUNTUNUT LANTIOTANI VASTEN! "
älä nyt viitsi väittää etteikö siinä olisi aiheta epäillä, jos SEURUSTELLAAN EIKÄ HARRASTETA SEKSIÄ??
MITÄ JRÄKEÄ MOISESSA SUHTEEN IRVIKUVASSA ON??
iehellä ei seiso, se on liian pieni tai miehessä on jotain muuta vikaa. jokatapauksessa seksi tulee tökkimään koska mies EI HALUA SITÄ!!!!
"Oikeasti, keskustelu on kuin 15-vuotiaiden."
oikeasti, sinä se tässä kiellät kaiken ja ilmeisesti sen takia että sulla on jotain ongelmia seksin suhteen. muuten et puolustaisi niin raivokkaasti syystä tai toisesta halutonta/kyvytöntä miestä.
- mies28v
Okei, eli voi olla sellainenki juttu joka itselle käy joskus harvoin, eli jos olen todella ihastunut johonkin naiseen, niin en saa alapäässä välttämättä heti tapahtuun yhtään mitään ja saattaa jopa siitä tolkuttomasta jännityksestä mennä ihan katkaravuksi lepoasennossa, vaikka olisin miten kiihottunut muuten. Olen aina harrastanu yhden illanjuttuja juuri siitä syystä etten päästä tunteitani millään tapaa valloilleen vaan ajattelen pelkästään panona jonka voi heittää pois eikä siitä kuule enään mitään. Mut odotappas kun olen tutustunut naiseen ensin ja hän alkaa tuntea minut sekä minä hänet, pelitysvaikeuksia alkaa ilmenemään. Kerran tai pari on käynyt jopa niin että olin todella ihastunut luonteeseen, ulkonäköön jne. Kokeiltiin varmaan jotain 5krt seksiä. Ei tapahtunu siis yhtään mitään, vaik olin hurmiossani. Jännitti niin perkeleesti se et nyt mut tunnetaan. Tiedän, tää on omituista, mut totta. Baari panot ym ei ikinä tuota ongelmia vaik olisin sammumispisteessä. Niin ja se et kun mitään en saanu tapahtuun alakerrassa joka meni aina jopa katkaravuks seksiä harrastaessa. Oli mun pakko laittaa se alkava suhde poikki. kavereita ollaan vielä. ja katkaravusta sen verran et silti mitta tulee ihan normin pituiseksi (17cm). Olen saanu tuolla värkillä tähän mennessä naisia tyydytettyä. Niin ettei se kaikesta huolimatta ole ihan pienimmästä päästä. Tiedä häntä..
- rr
munaisten höpinöitä sanon minä, sen on oltava pitkä ja paksu, kaikki muu on selittelyä.....
- miten toimia?
miehen itsekin. Voi, että meillä synkkasi ja oltiin ihastuneita ja sitten, kun tuli aika mennä jo sänkyynkin, niin eipä tapahtunut mitään. Siis se elin ja pussitkin olivat aivan "kuolleet".. Tää mies oli kans tosi harmistunut ja itse en tiennyt kuinka paljon voi lohdutella ja vakuutella, ettei mene överiksi tai jopa ihan säälittelyn puolelle. Kolme seuraavaa kertaa sama juttu ja sitten mies vaan jäädytti suhteen kertakaikkiaan.
Kysyisin sinulta mies28v,(ja muutkin) että miten voisit kuvitella tuosta pääseväsi yli seuraavalla kertaa? Kai haluat joskus ihan tunnetta mukaan, muutakin kuin himoa ja panoa vaan...? Miten naisen siinä olisi paras? Kädellä vaan yrittää vai peräti suihin? Itsellä tämä mies pakeni kättäni ja teki selväksi, että siihen ei saa koskea. Pitäisikö seksi jättää vähäksi aikaa pois vallan vai miten....?
Kysyn vaan, koska luulenpa että samanlainen tilanne on jo odottamassa? Mies on niin innoissaan minusta, mutta jotenkin vetäytyy kuitenkin... - öhöhhö
miten toimia? kirjoitti:
miehen itsekin. Voi, että meillä synkkasi ja oltiin ihastuneita ja sitten, kun tuli aika mennä jo sänkyynkin, niin eipä tapahtunut mitään. Siis se elin ja pussitkin olivat aivan "kuolleet".. Tää mies oli kans tosi harmistunut ja itse en tiennyt kuinka paljon voi lohdutella ja vakuutella, ettei mene överiksi tai jopa ihan säälittelyn puolelle. Kolme seuraavaa kertaa sama juttu ja sitten mies vaan jäädytti suhteen kertakaikkiaan.
Kysyisin sinulta mies28v,(ja muutkin) että miten voisit kuvitella tuosta pääseväsi yli seuraavalla kertaa? Kai haluat joskus ihan tunnetta mukaan, muutakin kuin himoa ja panoa vaan...? Miten naisen siinä olisi paras? Kädellä vaan yrittää vai peräti suihin? Itsellä tämä mies pakeni kättäni ja teki selväksi, että siihen ei saa koskea. Pitäisikö seksi jättää vähäksi aikaa pois vallan vai miten....?
Kysyn vaan, koska luulenpa että samanlainen tilanne on jo odottamassa? Mies on niin innoissaan minusta, mutta jotenkin vetäytyy kuitenkin...Mitä aineita te oikein vedätte täällä?
Hirmu oletuksia että kun joku "vetäytyy" niin sitten siellä varmasti on jotain miehellä seksuaalisia ongelmia, sillä ei seiso tai muna on pieni.
ootteko te kaikki nykynaiset ja miehet joitakin poikkeuksia ottamatta pahasti vajaita?
Eli jos seksiin ei mennä heti nyt niin sitten on jotain pielessä ja tulee ikuisesti olemaan?
Sulle että ehkä se ooli HOMO tai sinä et ollut tarpeeksi SEKSIKÄS kun sillä oli vehkeet kuolleet sun kanssa. - kasva jo sinäkin
öhöhhö kirjoitti:
Mitä aineita te oikein vedätte täällä?
Hirmu oletuksia että kun joku "vetäytyy" niin sitten siellä varmasti on jotain miehellä seksuaalisia ongelmia, sillä ei seiso tai muna on pieni.
ootteko te kaikki nykynaiset ja miehet joitakin poikkeuksia ottamatta pahasti vajaita?
Eli jos seksiin ei mennä heti nyt niin sitten on jotain pielessä ja tulee ikuisesti olemaan?
Sulle että ehkä se ooli HOMO tai sinä et ollut tarpeeksi SEKSIKÄS kun sillä oli vehkeet kuolleet sun kanssa.itse et kerro mitään OMISTA KOKEMUKSISTASI, vaan haukut muiden...? Eli? Eipä taida olla niitä paljon tai ei ainakaan onnistuneita...? Heti haukkumassa, vaikka ei toisen kokemukset/tunteet voi olla vääriä. Sinä vain tulkitset ne väärin.!!!!
Eikö seksi suhteessa ole mielestäsi tärkeä asia? Eikö täällä saa keskustella asioista? Vaikka aroista, niistä, jotka sulle itsellekin varmasti arkoja.....?
Tyypillinen nuoren pojan kommentti, että homo tai epäseksikäs nainen on se vastaus sitten???
No, kun aikaa kuluu, niin huomaat, että omalla kohdallasikin voi näin käydä? Oletin, että olet miespuolinen? EREKTIÖHÄIRIÖT OVAT PALJON YLEISEMPIÄ KUIN TIEDÄT. - "little john"
rr kirjoitti:
munaisten höpinöitä sanon minä, sen on oltava pitkä ja paksu, kaikki muu on selittelyä.....
selittelyllä siitä saa pitkän ja paksun. näinkin päin...
- öhöhhö
kasva jo sinäkin kirjoitti:
itse et kerro mitään OMISTA KOKEMUKSISTASI, vaan haukut muiden...? Eli? Eipä taida olla niitä paljon tai ei ainakaan onnistuneita...? Heti haukkumassa, vaikka ei toisen kokemukset/tunteet voi olla vääriä. Sinä vain tulkitset ne väärin.!!!!
Eikö seksi suhteessa ole mielestäsi tärkeä asia? Eikö täällä saa keskustella asioista? Vaikka aroista, niistä, jotka sulle itsellekin varmasti arkoja.....?
Tyypillinen nuoren pojan kommentti, että homo tai epäseksikäs nainen on se vastaus sitten???
No, kun aikaa kuluu, niin huomaat, että omalla kohdallasikin voi näin käydä? Oletin, että olet miespuolinen? EREKTIÖHÄIRIÖT OVAT PALJON YLEISEMPIÄ KUIN TIEDÄT.Lähinnä kommentoin sitä että suhtautuminen seksiin ja mahdollisiin seksuaalisiin ongelmiin on PARANOIDIA.
Minä epäilen syvästi että kenelläkään täällä on kokemusta pitemmässä suhteesta tai jos on niin heti kun ongelmia on ilmennyt niistä on häivytty.
Seksiä tuskin kannattaa asettaa alttarille erikseen koska sinähän harrastat sitä sen toisen kanssa etkä yksinäsi.
"Eikö seksi suhteessa ole mielestäsi tärkeä asia? Eikö täällä saa keskustella asioista? Vaikka aroista, niistä, jotka sulle itsellekin varmasti arkoja.....?"
Mitä keskustelua täällä oikein on?
Aivan omituisia oletuksia joilla todellakin pilataan mahdollinen suhde joko heti alkuunsa tai myöhemmin olipa sitten erektio-ongelmia yms.
Kommenttini homoudesta oli vitsi jolla kommentoin sarkastisesti näiden keskustelujen sävyä.
Jos jollekin tuollaiset olisivat arkoja asioita niin tällä tavoin niistä tulee vain entistä arempia ja suurempia ainakin sen toisen mielessä.
Yksi todella yleinen ongelma muuten jota nykyään ei käsitellä on naisen kiihottumisen puute ja haluttomuus. Ei yllättävää että tästä syytetään miestä ja miehelle etsitään keinoja saada nainen kiihkoon vaikka se ongelma on naisen kehossa tai korvien välissä.
Ette te suhteen alussa tiedä millaista seksielämä tulee olemaan kokonaisuudessaan tai vaikkapa 5 vuoden päästä. Alussa on kiihkoa tai sitten ei. Myöhemmin on ehkä vähemmän kiihkoa tai jopa enemmän.
Sinä se joudat kasvamaan. Aikuinen ihminen käsittelee näitä tietoisesti eikä esimerkiksi tee mokomia yleistyksiä että jos ei heti seiso tai sillä on pienehkö että nyt tulee turma. Puhumattakaan että jos ei harrasteta heti seksiä että seksi tulee olemaan joku ongelma.
On niin yksiuloitteinen keskustelu että siitä on aikuisuus kaukana. Taustalla kaikuu "mulle heti ihana orgasmi ja nyt heti ja aina! ja siihen vaaditaan sitä, tätä ja tuota ja jos ne ei toteudu niin aikuinen ymmärtää että kaikki on hukassa!" tyyppinen ajattelutapa joka on lähinnä narsistinen.
Hankkikaa oikea (seksi)elämä. Sellaisessa se kumppani ja suhde laitetaan etusijalle, seksi tulee sitten jälkijunassa. - ei mee jakeluun
öhöhhö kirjoitti:
Lähinnä kommentoin sitä että suhtautuminen seksiin ja mahdollisiin seksuaalisiin ongelmiin on PARANOIDIA.
Minä epäilen syvästi että kenelläkään täällä on kokemusta pitemmässä suhteesta tai jos on niin heti kun ongelmia on ilmennyt niistä on häivytty.
Seksiä tuskin kannattaa asettaa alttarille erikseen koska sinähän harrastat sitä sen toisen kanssa etkä yksinäsi.
"Eikö seksi suhteessa ole mielestäsi tärkeä asia? Eikö täällä saa keskustella asioista? Vaikka aroista, niistä, jotka sulle itsellekin varmasti arkoja.....?"
Mitä keskustelua täällä oikein on?
Aivan omituisia oletuksia joilla todellakin pilataan mahdollinen suhde joko heti alkuunsa tai myöhemmin olipa sitten erektio-ongelmia yms.
Kommenttini homoudesta oli vitsi jolla kommentoin sarkastisesti näiden keskustelujen sävyä.
Jos jollekin tuollaiset olisivat arkoja asioita niin tällä tavoin niistä tulee vain entistä arempia ja suurempia ainakin sen toisen mielessä.
Yksi todella yleinen ongelma muuten jota nykyään ei käsitellä on naisen kiihottumisen puute ja haluttomuus. Ei yllättävää että tästä syytetään miestä ja miehelle etsitään keinoja saada nainen kiihkoon vaikka se ongelma on naisen kehossa tai korvien välissä.
Ette te suhteen alussa tiedä millaista seksielämä tulee olemaan kokonaisuudessaan tai vaikkapa 5 vuoden päästä. Alussa on kiihkoa tai sitten ei. Myöhemmin on ehkä vähemmän kiihkoa tai jopa enemmän.
Sinä se joudat kasvamaan. Aikuinen ihminen käsittelee näitä tietoisesti eikä esimerkiksi tee mokomia yleistyksiä että jos ei heti seiso tai sillä on pienehkö että nyt tulee turma. Puhumattakaan että jos ei harrasteta heti seksiä että seksi tulee olemaan joku ongelma.
On niin yksiuloitteinen keskustelu että siitä on aikuisuus kaukana. Taustalla kaikuu "mulle heti ihana orgasmi ja nyt heti ja aina! ja siihen vaaditaan sitä, tätä ja tuota ja jos ne ei toteudu niin aikuinen ymmärtää että kaikki on hukassa!" tyyppinen ajattelutapa joka on lähinnä narsistinen.
Hankkikaa oikea (seksi)elämä. Sellaisessa se kumppani ja suhde laitetaan etusijalle, seksi tulee sitten jälkijunassa.en ymmärtänyt vieläkään pointtiasi.... Olen 40 nainen, avioliitossa ollut 12 v, josta eronnut muutama vuosi sitten. Koen itseni hyvin seksuaaliseksi, mutta huomioiden aina myös toisen. En ymmärrä, että jos huolestuneena toisen tunteista kyselen täällä ohjeita, niin otat sen niin, että haen vain omaa hyvääni....!?!!! What a hell...
Sulla on niin pinnassa se oma vehkees, että et näe, että on muitakin, jotka häärii sen asian kanssa. Vertaistukea tässä ollaan hakemassa. Eli onhan se pienoinen ongelma, jos on pieni. Mutta ongelmaa ei voi korjata, jos ei ensin tiedosta sitä. En ymmärrä sitäkään mikä ihme sai sinut tähän keskusteluun tuomaan negaatioitasi tilanteesta. Paineita tässä elämässä on joka osa-alueella. Naisella siinä, että onko tarpeeksi seksikäs ym ym...KUN NYT TÄSSÄ SEKSISTÄ OLI PUHEKIN? Kukaan ei tässä heti ollut kuitenkaan seksiä harrastamassa.
Olisi ollut hienoa, jos olisit avautunut omasta tilanteestasi, mutta ei...pää puskaan vaan
Antaa olla.... Odotan vain, että MIES28 vastaa... Rohkeasti hän toi oman kokemuksensa esiin. - öhöhhö
ei mee jakeluun kirjoitti:
en ymmärtänyt vieläkään pointtiasi.... Olen 40 nainen, avioliitossa ollut 12 v, josta eronnut muutama vuosi sitten. Koen itseni hyvin seksuaaliseksi, mutta huomioiden aina myös toisen. En ymmärrä, että jos huolestuneena toisen tunteista kyselen täällä ohjeita, niin otat sen niin, että haen vain omaa hyvääni....!?!!! What a hell...
Sulla on niin pinnassa se oma vehkees, että et näe, että on muitakin, jotka häärii sen asian kanssa. Vertaistukea tässä ollaan hakemassa. Eli onhan se pienoinen ongelma, jos on pieni. Mutta ongelmaa ei voi korjata, jos ei ensin tiedosta sitä. En ymmärrä sitäkään mikä ihme sai sinut tähän keskusteluun tuomaan negaatioitasi tilanteesta. Paineita tässä elämässä on joka osa-alueella. Naisella siinä, että onko tarpeeksi seksikäs ym ym...KUN NYT TÄSSÄ SEKSISTÄ OLI PUHEKIN? Kukaan ei tässä heti ollut kuitenkaan seksiä harrastamassa.
Olisi ollut hienoa, jos olisit avautunut omasta tilanteestasi, mutta ei...pää puskaan vaan
Antaa olla.... Odotan vain, että MIES28 vastaa... Rohkeasti hän toi oman kokemuksensa esiin.Eipä uskoisin kommenteistasi että olet jo tuon ikäinen.
Minulla ei ole tällä hetkellä mitään tilannetta tässä päällä niin ei tarvitse sitä tuoda esille :D
Yleisesti koskien keskustelua kommentoin sitä että se on varsin lapsellista tässä ketjussa. Todella hurjia oletuksia ja seksiin etsitään jotain automaattisia ratkaisuja kun se kuitenkin on kahden ihmisen välinen juttuj ja yleensä pitkässä suhteessa on jossakin vaiheessa ongelmia seksin kanssa tavalla tai toisella.
Sen verran että ei ne "omat kokemukset" ole aina kaiken kattavia. Sen takia tietysti hyvä vertailla kokemuksia, mutta jos niihin suhtautuu että "ei tästä tule mitään kun toikin on tuollainen ja liian vaikeaa niin ei varmasti tule".
Seksiuaalisia ongelmia on niin hirveä lista mitä kaikkea voi olla päällä että kannattaa aika varauksellisesti suhtautua mihinkään yleisluonteisiin ohjeisiin.
Kuitenkin ikää on jo sinulla sen verran ja kai se mieskin on sen ikäinen että ei muuta kuin puhetta asiasta. Syyttelyt ei auta, mutta kannattaa puhua erektio-ongelmasta.
Miehillä voi olla sekin että ramppikuume iskee jos todella tykkää jostakin naisesta. Sitten voi joko käydään niin että lerpahtaa tai toisaalta kivettyy ja lähtee melkein taju kun jyskyttää housussa. Muuten hyvä niin tietysti muttei se ilo pitkään kestä. ;)
Jos nyt lähdetään ihan perusihmissuhteista liikkeelle niin miten miehen tulisi toimia tai miten ajattelisit asian menevän jos sinä et kostuisi tarpeeksi tai kiihottuisi sekä karistaisit miehen käden pois?
Olisiko tilanne nolo ja olisiko ehkä parasta keskustella asiasta? Miten haluaisit että asiaa silloin lähestyttäisiin vai katsoisitko asiaksi että miehen tehtävä on saada sinut valmiiksi?
Kannattaa aina asettaa itsensä siihen toisen asemaan ja miettiä sitä toista ihmisenä kuten sinäkin. Toisaalta jokainen toimii eri tavoin ja taustallahan voi olla niin monimutkainen kasa asioita ettei niitä siinä ratkaista. Mutta lopulta kysymys on että haluatko ratkaista asiat tämän henkilön kanssa vai et? - miekkone...
öhöhhö kirjoitti:
Eipä uskoisin kommenteistasi että olet jo tuon ikäinen.
Minulla ei ole tällä hetkellä mitään tilannetta tässä päällä niin ei tarvitse sitä tuoda esille :D
Yleisesti koskien keskustelua kommentoin sitä että se on varsin lapsellista tässä ketjussa. Todella hurjia oletuksia ja seksiin etsitään jotain automaattisia ratkaisuja kun se kuitenkin on kahden ihmisen välinen juttuj ja yleensä pitkässä suhteessa on jossakin vaiheessa ongelmia seksin kanssa tavalla tai toisella.
Sen verran että ei ne "omat kokemukset" ole aina kaiken kattavia. Sen takia tietysti hyvä vertailla kokemuksia, mutta jos niihin suhtautuu että "ei tästä tule mitään kun toikin on tuollainen ja liian vaikeaa niin ei varmasti tule".
Seksiuaalisia ongelmia on niin hirveä lista mitä kaikkea voi olla päällä että kannattaa aika varauksellisesti suhtautua mihinkään yleisluonteisiin ohjeisiin.
Kuitenkin ikää on jo sinulla sen verran ja kai se mieskin on sen ikäinen että ei muuta kuin puhetta asiasta. Syyttelyt ei auta, mutta kannattaa puhua erektio-ongelmasta.
Miehillä voi olla sekin että ramppikuume iskee jos todella tykkää jostakin naisesta. Sitten voi joko käydään niin että lerpahtaa tai toisaalta kivettyy ja lähtee melkein taju kun jyskyttää housussa. Muuten hyvä niin tietysti muttei se ilo pitkään kestä. ;)
Jos nyt lähdetään ihan perusihmissuhteista liikkeelle niin miten miehen tulisi toimia tai miten ajattelisit asian menevän jos sinä et kostuisi tarpeeksi tai kiihottuisi sekä karistaisit miehen käden pois?
Olisiko tilanne nolo ja olisiko ehkä parasta keskustella asiasta? Miten haluaisit että asiaa silloin lähestyttäisiin vai katsoisitko asiaksi että miehen tehtävä on saada sinut valmiiksi?
Kannattaa aina asettaa itsensä siihen toisen asemaan ja miettiä sitä toista ihmisenä kuten sinäkin. Toisaalta jokainen toimii eri tavoin ja taustallahan voi olla niin monimutkainen kasa asioita ettei niitä siinä ratkaista. Mutta lopulta kysymys on että haluatko ratkaista asiat tämän henkilön kanssa vai et?"ja yleensä pitkässä suhteessa on jossakin vaiheessa ongelmia seksin kanssa tavalla tai toisella. "
Niinpä! Eli jos heti _alussa_ on niin pahoja ongelmia, että edes yhdyntä ei onnistu, niin missähän tilanteessa ollaan 5v kuluttua?
On totta että kännissä ei meinaa seisoa ja on totta että jännityskin aiheuttaa ongelmia, MUTTA ei näitä ongelmia nyt pitäisi olla kovinkaan pitkään.
Jos ongelmat jatkuvat enemmän kuin kerran-pari ja estää täysin yhdynnän, niin kyllähän siinä on ihan selvästi ongelmia.
"Jos nyt lähdetään ihan perusihmissuhteista liikkeelle niin miten miehen tulisi toimia tai miten ajattelisit asian menevän jos sinä et kostuisi tarpeeksi tai kiihottuisi sekä karistaisit miehen käden pois? "
Jos nainen ei kostuisi ollenkaan tai ei olisi muuten halukas seksiin, niin kyllä minä vetäisin johtopäätökset että seksi tulee jatkossakin olemaan surkeata. Niinkuin se varmasti 90% tulisi olemaan. - öhöhhö
miekkone... kirjoitti:
"ja yleensä pitkässä suhteessa on jossakin vaiheessa ongelmia seksin kanssa tavalla tai toisella. "
Niinpä! Eli jos heti _alussa_ on niin pahoja ongelmia, että edes yhdyntä ei onnistu, niin missähän tilanteessa ollaan 5v kuluttua?
On totta että kännissä ei meinaa seisoa ja on totta että jännityskin aiheuttaa ongelmia, MUTTA ei näitä ongelmia nyt pitäisi olla kovinkaan pitkään.
Jos ongelmat jatkuvat enemmän kuin kerran-pari ja estää täysin yhdynnän, niin kyllähän siinä on ihan selvästi ongelmia.
"Jos nyt lähdetään ihan perusihmissuhteista liikkeelle niin miten miehen tulisi toimia tai miten ajattelisit asian menevän jos sinä et kostuisi tarpeeksi tai kiihottuisi sekä karistaisit miehen käden pois? "
Jos nainen ei kostuisi ollenkaan tai ei olisi muuten halukas seksiin, niin kyllä minä vetäisin johtopäätökset että seksi tulee jatkossakin olemaan surkeata. Niinkuin se varmasti 90% tulisi olemaan."Niinpä! Eli jos heti _alussa_ on niin pahoja ongelmia, että edes yhdyntä ei onnistu, niin missähän tilanteessa ollaan 5v kuluttua?"
Mitäs pahoja ongelmia tässä on ja varsinkinhan alun ongelmat eivät merkitse mitään.
Missähän tilanteessa ollaan 5 vuoden kuluttua jos nyt ei ole ongelmia ja sitten on? Taitaa mennä peukalo suuhun siinä vaiheessa.
"Jos ongelmat jatkuvat enemmän kuin kerran-pari ja estää täysin yhdynnän, niin kyllähän siinä on ihan selvästi ongelmia."
Voi olla, mutta että se kertoisi viiden vuoden päähän seksielämästä? Aika huvittavaa.
"Jos nainen ei kostuisi ollenkaan tai ei olisi muuten halukas seksiin, niin kyllä minä vetäisin johtopäätökset että seksi tulee jatkossakin olemaan surkeata. Niinkuin se varmasti 90% tulisi olemaan."
Menehän pikkupoika nyt pois ketjusta. - -iso poika-
öhöhhö kirjoitti:
"Niinpä! Eli jos heti _alussa_ on niin pahoja ongelmia, että edes yhdyntä ei onnistu, niin missähän tilanteessa ollaan 5v kuluttua?"
Mitäs pahoja ongelmia tässä on ja varsinkinhan alun ongelmat eivät merkitse mitään.
Missähän tilanteessa ollaan 5 vuoden kuluttua jos nyt ei ole ongelmia ja sitten on? Taitaa mennä peukalo suuhun siinä vaiheessa.
"Jos ongelmat jatkuvat enemmän kuin kerran-pari ja estää täysin yhdynnän, niin kyllähän siinä on ihan selvästi ongelmia."
Voi olla, mutta että se kertoisi viiden vuoden päähän seksielämästä? Aika huvittavaa.
"Jos nainen ei kostuisi ollenkaan tai ei olisi muuten halukas seksiin, niin kyllä minä vetäisin johtopäätökset että seksi tulee jatkossakin olemaan surkeata. Niinkuin se varmasti 90% tulisi olemaan."
Menehän pikkupoika nyt pois ketjusta."Mitäs pahoja ongelmia tässä on ja varsinkinhan alun ongelmat eivät merkitse mitään. "
Hmph. Aivan hyvin voisit sanoa että "sekiongelmat eivät merkitse mitään". Kyllä se vaan on niin, että jos alussa on ongelmia, niitä on todennäköisesti myös myöhemminkin. Ongelmat nimittäin eivät ole sellaisia, että niitä tulee täysin satunnaisesti eteen, vaan hyvä/huono alku tuppaa viitoittamaan tietä pidemmällekin.
"Missähän tilanteessa ollaan 5 vuoden kuluttua jos nyt ei ole ongelmia ja sitten on? Taitaa mennä peukalo suuhun siinä vaiheessa"
Niin, että viiden vuoden kuluttua ongemlia on tuplasti, kun niitä tuppaa tulemaan ilman alun nikotteluakin...tietenkin jos on sitä mieltä että seksillä ei ole väliä, niin eihän siinä mitään. AP vaan ei ollut sitä mieltä.
"Voi olla, mutta että se kertoisi viiden vuoden päähän seksielämästä? Aika huvittavaa. "
Jaa, onko sulla muka ihan kokemustakin viiden vuoden seksielämästä?
"Menehän pikkupoika nyt pois ketjusta. "
no kyllä musta vähän tuntuu, että sulta sitä kokemusta puuttuu... - öhöhhö
-iso poika- kirjoitti:
"Mitäs pahoja ongelmia tässä on ja varsinkinhan alun ongelmat eivät merkitse mitään. "
Hmph. Aivan hyvin voisit sanoa että "sekiongelmat eivät merkitse mitään". Kyllä se vaan on niin, että jos alussa on ongelmia, niitä on todennäköisesti myös myöhemminkin. Ongelmat nimittäin eivät ole sellaisia, että niitä tulee täysin satunnaisesti eteen, vaan hyvä/huono alku tuppaa viitoittamaan tietä pidemmällekin.
"Missähän tilanteessa ollaan 5 vuoden kuluttua jos nyt ei ole ongelmia ja sitten on? Taitaa mennä peukalo suuhun siinä vaiheessa"
Niin, että viiden vuoden kuluttua ongemlia on tuplasti, kun niitä tuppaa tulemaan ilman alun nikotteluakin...tietenkin jos on sitä mieltä että seksillä ei ole väliä, niin eihän siinä mitään. AP vaan ei ollut sitä mieltä.
"Voi olla, mutta että se kertoisi viiden vuoden päähän seksielämästä? Aika huvittavaa. "
Jaa, onko sulla muka ihan kokemustakin viiden vuoden seksielämästä?
"Menehän pikkupoika nyt pois ketjusta. "
no kyllä musta vähän tuntuu, että sulta sitä kokemusta puuttuu..."no kyllä musta vähän tuntuu, että sulta sitä kokemusta puuttuu... "
Ketä vittua kiinnostaa jos et tajua yksinkertaista suhde asiaa?
Sulla ei ole kokemusta kuin omasta kolostasi.
- Kokenutta
Itse olin miehen kanssa jonka penis oli valehtelematta 3-4 senttiä pitkä. Olisin voinut hänestä kiinnostuakin, vaikka seksi olikin hieman pettymys. Pettymys siksi että hän juurikin harrasti tätä kipeältä tuntuvaa "hinkuttamista" kuten edellä oleva kirjoittaja mainitsi. Vaginaa hän ei käyttänyt lainkaan koska ei saanut siitä mitään tuntoa.
Kaverin luonne kuitenkin tuhosi orastavan jutun, mm. pettämällä. Hän pumppasi itseään salilla ja kroppa oli kunnossa, ilmeisesti kompensoidakseen vehkeensä kokoa. Eli huono itsetunto ja pätemisen tarve tuhosivat hänen mahiksensa minuun.
Onhan se tosiasia että pienellä vehkeellä ei tee yhdynnässä paljoakaan. Seksiä voi kuitenkin harrastaa muutenkin, mutta eriasia jos kaverilla ei ole edes halua oppia antamaan nautintoa myös naiselle ja kavereille pitää vaan esitellä että naisia on - kaikki vain huonon itsetunnon vuoksi. Itsensä vain tuhoaa tuolla menolla. - öhöhhö
Teinien vitsietju näköjään.
Näkee että moni kirjoittaja on mies jolla taitaa olla ongelmia sekä ala että yläpäässä.- Mie vaan kysyn
Tulipas tästä nyt varsinainen tappeluareena. Ja minä kun vain halusin samanlaisen ongelman kanssa pyörineiltä naisilta tukea ja apua miten toimia. Pari asiallista kommenttia on tullut mutta ei muuta. Voi voi!
Eilen taas pussailimme vastatusten seisoskellen ja tiesin että mies oli kiihottunut mutta housuissa ei tosiaan tuntunut mitään liikettä vatsaani vasten. Ja mulla EI OLE TUNNOTON vatsa niinkuin joku ehdotti. Ja olen yli 30v nainen enkä teinipoika niinkuin joku epäili.... Yritin hivuttaa kättä alaselästä etupuolelle mutta mies tarttui siihen ja siirsi takaisin selkään. Eli joku täytyy olla pielessä....? Kun en saa edes koskea.
Mies on hieman kyllä ujo näissä asioissa koska ei ole ollut kuin yhden naisen kanssa tätä ennen. Eli tauteja tuskin on koska on enemmin "peräkamarin poika" kuin mahtisonni. Ja ei harrasta baareja tms eli yhdenillan jututkin poissuljettu. En kehdannut asiaaa häneltä kysyä koska pelkään loukkaavani tyhmällä kysymyksellä?
Melkeinpä toivon että syy olisi potenssissa koska siihen saa apua. Kokoasiaan taas ei :( Mutta ehkä pitää tyytyä seksittömään elämään koska rakastan tätä miestä enkä halua häntä menettää. Onhan minulla omat kädet ja leluni... Silti kunnon seksi olisi ollut kivaa kokea hänen kanssaan......... Aina ei saa sitä mitä haluaaa!!!! - öhöhhö
Tulipas tästä nyt varsinainen tappeluareena. Ja minä kun vain halusin samanlaisen ongelman kanssa pyörineiltä naisilta tukea ja apua miten toimia. Pari asiallista kommenttia on tullut mutta ei muuta. Voi voi!
Eilen taas pussailimme vastatusten seisoskellen ja tiesin että mies oli kiihottunut mutta housuissa ei tosiaan tuntunut mitään liikettä vatsaani vasten. Ja mulla EI OLE TUNNOTON vatsa niinkuin joku ehdotti. Ja olen yli 30v nainen enkä teinipoika niinkuin joku epäili.... Yritin hivuttaa kättä alaselästä etupuolelle mutta mies tarttui siihen ja siirsi takaisin selkään. Eli joku täytyy olla pielessä....? Kun en saa edes koskea.
Mies on hieman kyllä ujo näissä asioissa koska ei ole ollut kuin yhden naisen kanssa tätä ennen. Eli tauteja tuskin on koska on enemmin "peräkamarin poika" kuin mahtisonni. Ja ei harrasta baareja tms eli yhdenillan jututkin poissuljettu. En kehdannut asiaaa häneltä kysyä koska pelkään loukkaavani tyhmällä kysymyksellä?
Melkeinpä toivon että syy olisi potenssissa koska siihen saa apua. Kokoasiaan taas ei :( Mutta ehkä pitää tyytyä seksittömään elämään koska rakastan tätä miestä enkä halua häntä menettää. Onhan minulla omat kädet ja leluni... Silti kunnon seksi olisi ollut kivaa kokea hänen kanssaan......... Aina ei saa sitä mitä haluaaa!!!!Provoilun aika nyt on ohi.
Kukaan täysi-ikäinen aikuinen ihminen ei käytä sanoja kuten "mahtisonni". vain teinit. - mies 84
Melkeinpä toivon että syy olisi potenssissa koska siihen saa apua. Kokoasiaan taas ei :( Mutta ehkä pitää tyytyä seksittömään elämään koska rakastan tätä miestä enkä halua häntä menettää. Onhan minulla omat kädet ja leluni... Silti kunnon seksi olisi ollut kivaa kokea hänen kanssaan......... Aina ei saa sitä mitä haluaaa!!!!Itselläni oli ongelma edellisessä suhteessani aivan alussa. Ensimmäisillä muutamilla kerroilla ei tullut yhdynnästä mitään, koska jännitys oli aivan kauhea. Huolimatta siitä, että seksiä oli tullut harrastettua useita kertoja aiemmissa suhteissa sekä yhden illan jutuissa, oli tilanne täysin uusi ja aivan hirveä.
Alkuun kiihotuin kyllä helposti, mutta kun piti ryhtyä yhdyntään, niin kiihottuminen lopahti. Ensimmäisen kerran jälkeen seuraava kerta jännitti vielä enemmän ja sitä seuraava vielä enemmän. Oravanpyörä oli valmis. Tuli tunne, että joka epäonnistuminen vain kaivaa kuoppaa syvemmälle ja syvemmälle. Samalla luonnollisesti seksihalut alkoivat häviämään, sillä ei halunnut enää epäonnistua.
Onneksi keskustelimme asioista ja syyksi paljastui se, että koska oikeasti välitin naisesta, niin halusin olla mahdollisimman hyvä myös sängyssä. Toinen ongelma oli, että koin vehkeeni pieneksi, vaikka se on keskimittainen. Vika oli siis omien korvien välissä. Näissä asioissa nainen tuki minua paljon, ja ongelma myös poistui. Ensimmäisen onnistumisen jälkeen oravan pyörä tavallaan muuttui käänteiseksi, eli itseluottamus taas palasi ja seksiäkin halusi koko ajan enemmän.
Suhde kaatui ihan muihin asioihin kuin seksiin, joka toimi loppuun asti. Eli kun joku kirjoitti, että ongelmat alussa pilaavat seksin myös 5 vuoden päästä ei ainakaan meidän kohdallamme pitänyt paikkaansa.
Ongelmia ratkottaessa keskustelimme kaikesta mahdollisesta liittyen seksiin: fantasiat, toiveet mitä toinen voisi tehdä erilailla esileikissä, puketuminen, suuseksi, suutelu, ehkäisy jne. Itse en myöskään pitänyt kondomeista, joten kokeilimme rengasta. Ongelma usein esiintyi juuri siinä vaiheessa kun kumi oli laitettu.
Toivon mukaan tämä auttaa alkuperäistä kirjoittajaa. Koittakaa saada keskustelu aikaiseksi ja koska nämä asiat ovat miehelle todella arkoja, niin olisi hyvä jos nainen osaisi kannustavalla tavalla suhtautua ja keskustella. - 4-kymppinen
Melkeinpä toivon että syy olisi potenssissa koska siihen saa apua. Kokoasiaan taas ei :( Mutta ehkä pitää tyytyä seksittömään elämään koska rakastan tätä miestä enkä halua häntä menettää. Onhan minulla omat kädet ja leluni... Silti kunnon seksi olisi ollut kivaa kokea hänen kanssaan......... Aina ei saa sitä mitä haluaaa!!!!Ihan vain haluaisin kuulla, että mitenkä siellä asiat etenee? Ihan kurjalta tuntuu tuo, että se "solmu" ei meinaa aueta. Kaiken öhöttelijöiden kiusallakin epäilen, että suhde on loppusuoransa aloittanut? Miten mieskin kerta toisensa jälkeen estää koskettelun ilman, että antaa siihen mitään selitystä...? Kyl sun on pakko varmaan se kissa nostaa pöydälle? Sanoa, että sua harmittaa, kun et saa itse häntä kosketella tms? Parempi nyt se totuus tietää asiasta, kuin vuoden päästä.., täälläkin siitä avoimuudesta puhuttu. Pitäähän sitä parin pysytä puhumaan, jos rakastellakin meinataan.. Et pysty olemaan ilman rehellistä ja avointa seksiä, usko pois. Antoisaa Juhannusta joka tapauksessa toivon.
- Mie vaan kysyn
öhöhhö kirjoitti:
Provoilun aika nyt on ohi.
Kukaan täysi-ikäinen aikuinen ihminen ei käytä sanoja kuten "mahtisonni". vain teinit.No jos et usko minkä ikäinen olen niin omapa on asiasi. En jaksa asiasta alkaa tappelemaan!
- Mie vaan kysyn
4-kymppinen kirjoitti:
Ihan vain haluaisin kuulla, että mitenkä siellä asiat etenee? Ihan kurjalta tuntuu tuo, että se "solmu" ei meinaa aueta. Kaiken öhöttelijöiden kiusallakin epäilen, että suhde on loppusuoransa aloittanut? Miten mieskin kerta toisensa jälkeen estää koskettelun ilman, että antaa siihen mitään selitystä...? Kyl sun on pakko varmaan se kissa nostaa pöydälle? Sanoa, että sua harmittaa, kun et saa itse häntä kosketella tms? Parempi nyt se totuus tietää asiasta, kuin vuoden päästä.., täälläkin siitä avoimuudesta puhuttu. Pitäähän sitä parin pysytä puhumaan, jos rakastellakin meinataan.. Et pysty olemaan ilman rehellistä ja avointa seksiä, usko pois. Antoisaa Juhannusta joka tapauksessa toivon.
Asiallisesta kommentista. Juu tilanne edelleen sama. Emme ole edenneet pussailua pidemmälle. Eilen tosin kun pussailimme seisoen, tunsin jotain "kovennusta" alapäässä, koska hänellä oli löysät housut eikä farkut niinkuin yleensä. Kuitenkin pieneltä se tuntui eli voi olla se koko nyt syynä tähän estelyyn. Yritin painautua häneen enemmän kiinni tunteakseni paremmin mutta hän osaa väistellä ja asetella jalkansa niin että kosketus hävisi jälleen. Että saas nyt sitten nähdä miten tässä käy......
- 1+1=?
Asiallisesta kommentista. Juu tilanne edelleen sama. Emme ole edenneet pussailua pidemmälle. Eilen tosin kun pussailimme seisoen, tunsin jotain "kovennusta" alapäässä, koska hänellä oli löysät housut eikä farkut niinkuin yleensä. Kuitenkin pieneltä se tuntui eli voi olla se koko nyt syynä tähän estelyyn. Yritin painautua häneen enemmän kiinni tunteakseni paremmin mutta hän osaa väistellä ja asetella jalkansa niin että kosketus hävisi jälleen. Että saas nyt sitten nähdä miten tässä käy......
joku traumahan sillä on. ja se mies on päättänyt pihdata vaikka mikä olisi. jossain vaiheessa miehen itsetunnolle alkaa teidän outo tilanne käydä liikaa, ja sitten se alkaa vetäytyä suhteesta. se ei ehkä sano suoraan, että tämä oli nyt tässä, mutta se saattaa alkaa pitää yhä pidempiä taukoja ennen kuin vastaa sinun viesteihin, ja se jättää kaiken aloitteiden teon sinulle. jolloin sinun tulee tehdä johtopäätös, että sinua ei haluta ja poistua paikalta.
jos haluat säilyttää suhteen, sinun on pakko nostaa kääpiökissa pöydälle. et voi ajatella, että sinulle kelpaa, jos runkkaat itseksesi kotona. vaikka se kävisi sinulle, se käy liikaa miehen itsetunnon päälle. suhde on tuomittu.
sano sille suoraan: tykkään susta tosi paljon, mennäänkö sänkyyn? sitten te keskustelette.
raportoithan miten kävi! - koppura
1+1=? kirjoitti:
joku traumahan sillä on. ja se mies on päättänyt pihdata vaikka mikä olisi. jossain vaiheessa miehen itsetunnolle alkaa teidän outo tilanne käydä liikaa, ja sitten se alkaa vetäytyä suhteesta. se ei ehkä sano suoraan, että tämä oli nyt tässä, mutta se saattaa alkaa pitää yhä pidempiä taukoja ennen kuin vastaa sinun viesteihin, ja se jättää kaiken aloitteiden teon sinulle. jolloin sinun tulee tehdä johtopäätös, että sinua ei haluta ja poistua paikalta.
jos haluat säilyttää suhteen, sinun on pakko nostaa kääpiökissa pöydälle. et voi ajatella, että sinulle kelpaa, jos runkkaat itseksesi kotona. vaikka se kävisi sinulle, se käy liikaa miehen itsetunnon päälle. suhde on tuomittu.
sano sille suoraan: tykkään susta tosi paljon, mennäänkö sänkyyn? sitten te keskustelette.
raportoithan miten kävi!pippeli on minullakin ja naisia ollut paljon,eikä kukaan ole valittanut,eli nautitaan seksistä.
- 12+13
koppura kirjoitti:
pippeli on minullakin ja naisia ollut paljon,eikä kukaan ole valittanut,eli nautitaan seksistä.
vissiinkän ole pihdannut...?
kyllä nykynainen alkaa valittamaan, jos mies ei anna. se on selvä se. - Mie vaan
1+1=? kirjoitti:
raportoithan miten kävi!Näin nyt elimen sitten ensi kerran. Ei se kamalan iso kyllä ollut mutta ei niin pieni kun pelkäsin. Paksuus oli ihan ok mutta pituus aika lyhyt n.5-8cm. Tosin on vaikea sanoa minkä kokoinen olisi sitten täydessä iskussa koska se ei seisonut kuin puolittain. Yritin kaikenlaista mutta ei toiminut mun kikat. Vaikka mies oli muuten hyvinkin kiihkeässä mielentilassa ja valmis seksiin peli ei vaan toiminut. ELI epäilen että syy välttelyyn on ollut juuri tämä. Ongelmia erektiossa. Ihmettelen mistä se voi johtua koska vasta ikää 30v ja hoikka liikkuva kaveri kyseessä?
- ulkopuolista apua
Mie vaan kirjoitti:
Näin nyt elimen sitten ensi kerran. Ei se kamalan iso kyllä ollut mutta ei niin pieni kun pelkäsin. Paksuus oli ihan ok mutta pituus aika lyhyt n.5-8cm. Tosin on vaikea sanoa minkä kokoinen olisi sitten täydessä iskussa koska se ei seisonut kuin puolittain. Yritin kaikenlaista mutta ei toiminut mun kikat. Vaikka mies oli muuten hyvinkin kiihkeässä mielentilassa ja valmis seksiin peli ei vaan toiminut. ELI epäilen että syy välttelyyn on ollut juuri tämä. Ongelmia erektiossa. Ihmettelen mistä se voi johtua koska vasta ikää 30v ja hoikka liikkuva kaveri kyseessä?
eli juuri sama kuin itselläni kävi. Eikä tuohon kannata taas öhhöhttelijän laittaa, että et varmaan ollut liian seksikäs tai et yrittänyt itse mitään...!
Verihän se on se mikä siellä kalussa kiertää ja sen nostaa. Eli, vaikka nuori mies onkin, niin kyseessä voi olla ihan oikeasti verenkiertohäiriö, joka siis ei yksin siellä kalussa haittaa vaan kertoo jotain koko verenkiertoelimistön toiminnasta. Suonia ahtautumaan päin? Tai sitten se perinteinen yleisempi eli se psyykkinen noidankehä...?
Ikävä, kun joutuu sitten hoitajaksi ja patistamaan miestä eteenpäin, kun ei suhde vielä muutenkaan vakaa. Meillä suhde siis vaan jäätyi, kun mies ei ottanut asiaa hoitaakseen. Ja uskon, että kalu olisi täydessä kunnossaan sitten isompi. Josko mies on kymppi muuten, niin koitapa saada lekurin puheille ja mene vaikka itse mukaan tms....?!
- joortse
Oot unelma naiseni!!! Uuaaahhhhh!!
- pimepimeli.
No testaa edes.
Minä jätin yhden pojan siksi, että hänellä oli seisokissa peukaloni kokoinen vehje. En ole mikään löysäpillu, päinvastoin, kehuvat vieläkin olevan tiukka ja märkä, eli turha pienimunaisten tulla kitisemään.
Miehessä itsessään ei ollut mitään suurempaa luonnevikaa ja hän oli kaiken lisäksi vielä hyvännäköinenkin. Mutta silloin "sen" koko oli tärkeä mielestäni.
No, nyttemmin olen naimisissa miehen kanssa, jolla on kyllä hyvänkokoinen vehje, mutta ei haluja käyttää sitä. Hän kyllä on romanttinen ja muuta, mutta seksuaalienergiansa käyttää työhönsä.
Että en tiedä kumpi on pahempi. - sosaadddd
Minulla on nyt tilanne edessä. Olemme n. nelikymppisiä ja molemmille intohimo ja seksi muun lämmön ja yhtesen lisäksi on must. MUTTA, miehen vehje on juhlakunnossa ohkanen sekä erittäin lyhyt n. 7-8 cm ja minua itkettää ajatus, että tyssääkö kaikki nyt tähän. En ole väljä, se on minulle kerrottu ja treenaan entistä kovemmin alapäätäni em. ongelmamme vuoksi koska en juuri saa tuntumaa paitsi kun hän on lähelläni ja saa klitoristani tyydytettyä. Työntötekniikka ei tepsi kun ei sitä tiedä siellä kosteassa olevan!! Mietinkin, että jos tyydytän hänet itse aktissa mutta hän sitten hoitelisi minut muutoin vai hylkäänkö hänet ja etsin miestä jolla on kaikki kaipaamani ominaisuudet mutta myös kunnon vehje mikä myös tuntuu.
Kuulostaa varmasti kamalalta varsinkin pienimunaisista mutta tämä on todelinen ongelma! - löytänyt jo
Nyt vaan mietit, mikä sinulle on suhteessa tärkeää.
Itselleni seksi on parisuhteessa olennaisen tärkeä asia, jos seksi ei toimi suhteessa, niin sellaiseen suhteeseen en ole koskaan jäänyt.
Vaikka olis miten ja kuinka rikas, kaunis, hyvännäköinen jne...ei riitä, pitää olla hyvä seksielämä, että tämä tyttö jää suhteeseen.
Onneksi löysin puoliskoni, jonka kanssa olemme samalla aallolla seksinkin suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104326
- 793523
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843365Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223331Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263268- 742936
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642817"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92522