Elikkä mun mese väittää toisille että olisin offline tilassa vaikka ittellä näkyy että käytettävissä. Eli missä vika ?
Meseni väittää että olen offlines
5
142
Vastaukset
- .............l
poista ja lataa uusiks koko paska
olet kirjautunut sisään, niin siinä nikkis vieressä on pieni nuoli mistä saat valikon, josta voit valita eri vaihtoehtoja näkyvyydestäsi.
- jijio
No mulla on tossa käytettävissä mut kuitenki on muille offlines.. Ja koittanu oon uusiks ladata mesen.. Koneen formatoiminen varmaa enää ratkasuna tai joku muu meseversio.
- täh??
jijio kirjoitti:
No mulla on tossa käytettävissä mut kuitenki on muille offlines.. Ja koittanu oon uusiks ladata mesen.. Koneen formatoiminen varmaa enää ratkasuna tai joku muu meseversio.
voiks niitä kavereita hylkiä live-tilissä, jolloin ne ei nää sua mesessäkään? tjsp.
en ole mesen käyttäjä, niin ku varmaan huomaa täh?? kirjoitti:
voiks niitä kavereita hylkiä live-tilissä, jolloin ne ei nää sua mesessäkään? tjsp.
en ole mesen käyttäjä, niin ku varmaan huomaahttp://www.download.fi/verkko/pikaviestimet/gaim.cfm
Pidgin (entinen Gaim) on pikaviestiohjelma, joka tukee useita eri protokollia, kuten AIM ja ICQ (Oscar protokolla), MSN Messenger, Yahoo!, IRC, Jabber, Gadu-Gadu, SILC, GroupWise Messenger ja Zephyr networks. Ohjelma pystyy kirjautumaan samanaikaisesti useampaan eri pikaviesti-verkkoon. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että voit samanaikaisesti esim. keskustella kaverisi kanssa MSN Messengerillä, toisen kaverisi kanssa Yahoo Messengerissä ja vielä keskustella IRC-kanavalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011031
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt57979Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144798- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103561Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto90548- 78541
- 53527
- 39518