Onko mahdollista saada mutakakku onnistumaan esim.brunbergin sokerittomalla suklaalla,voilla,munilla ja mantelijauholla?Tarviiko muita aineita?En välitä lisämakeutuksista.Kokemuksia?
mutakakusta
4
1270
Vastaukset
- ihminen..
EI SE SULKAA OLE S O K E R I T O N siinä on sen"valkosen juurikassokerin" tilalla vaan tosienalaista sokeria, jonka hiilarit j akalorit on lähes samat kun tavallisessakin sokerissa.
Tosin vähän terveellisemmässä SII VÄHÄN nuodossa.
Miksi et tekisi mutakakkuasokerittomasta/aidosta VanHouten KAAKAOJAUHEESTA, voista, mantelijauheesta, munista ja Hermesetas jauheesta - kokeilemalla onnistuu .- ja hei... mutakakkuhan ei juurikaan voi epäonnstua, kun sen pitääkin olla sellanen "raaka" ja läsähtänyt.- torttua
Suklaan kanssa vispataan kova valkuaisvaahto, ei tarvi laittaa voita ja sokeria tai muutakaan. Ja tulee suut makiaks!
- eilinenmutakakku
Itse tein eilen tummasta suklaasta mutakakkua. Laitoin puolet fazerin 70% tummaa suklaata ja puolet rainbow 57% tummaa suklaata. (En tiedä paljonko niissä oli sokeria, mutta en usko että paljoakaan). Ja sitten lisäsin reilun desin canderellin makeutusjauhetta. Hyvää tuli!!!
- suklaat
... on lähes pelkkää sokeeria - miksi et käyttäisi KAAKAOJAUHETTA!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249