Eli Peruskoulussa ruokailuun käytetään 40 snt per annos, (sen kyllä huomaa) ja Amikses 2e! olin pääsykokeissa niin ruokana oli Muusia naudanlihapaistikkeita ja punaviinikastike! et oli ihan SAIRAAN HYVÄÄ!!!
Kouluruoan hinnat!
4
2172
Vastaukset
- amisssssssss
Amiksessa ruoan hinta ei ole juurikaan korkeampi kuin peruskoulussa, niillä vaan on varaa laittaa parempaa ruokaa koska amiksessa opiskelee mm. suurtalouskokkeja, ravintolakokkeja jne. eli palkkakustannukset juoksevat vain keittiöemännästä. Peruskoulussa on ainakin yksi emäntä ja useampi keittäjä!
- fdgfdfd
entisessä koulussani ruuan hinnaksi tuli 20 senttiä annos
- KouluruokaRockss
Koittakaa hyvät suomalaiset joskus arvostaa sitä mitä teillä on sen sijaan että valitatte kaikesta.
Itse asun ja olen käynyt koulua Tanskassa, jossa kouluruokaa ei saa. On se kiva kun unohtaa aamulla eväät kotiin (eväät joista ei edes nälkä lähde - eipä ole paljon varaa ostella ruokaa opintotuella) ja koulussa on sitten kahvila, jossa sämpylä tai salaattimaksaa vajaat 50kruunua (n.4-5 euroa). Jos oot jotain oppinut koulunpenkillä niin osaat varmaan nopeesti laskea paljon 5€ päivässä tekee kuussa.
Jos ei päivän ateria miellytä niin ota lisää näkkäriä tai salaattia.
Ja pidä turpas tukossa.- mmmh
meijän koulun ruokiin menee ainakin tuhat euroa kuukaudessa ja vuodessa noin kakstoistatuhatta euroa aika moinen määrä mietitään et keitäjillä on varaa jos kahdessa vuodessa menee jo kuustoistatuhatta oho nyt tuhlaaminen loppuu tähän paikkaan tai mä ala huolestu voi keittajä parat ei taida jäädä rahaa ittelennsä melkein ollnkaan voi nyt loppuuuu tuhlaaminen ja meidän koulussa heitetää aika paljon ruokaa hukaan tää on kamalaa niin kamalaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12989Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ160966Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68866Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119781- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121714