eli miten sony walkmanissa poistetaan biisejä?
miten biisejä poistetaan
4
492
Vastaukset
- sxsxsx
no nyt tajusinki:D
Hjyvä :D kyllä se ihan tietokoneen kautta kuten kaikkien muidenkin tiedostojen poisto asemilta.
Vielä kun keksisivät systeemin millä voi poistaa suoraan mp3 soittimesta, jos kuunnellessa huomaa että ihan huono biisi on eksynyt soittimeen! Ei luulisi olevan niin vaikeaa, olisi vaikka että paina enter ja back niin poistuisi mutta kun ei niin ei.- Jalmari45v
sfinski80 kirjoitti:
Hjyvä :D kyllä se ihan tietokoneen kautta kuten kaikkien muidenkin tiedostojen poisto asemilta.
Vielä kun keksisivät systeemin millä voi poistaa suoraan mp3 soittimesta, jos kuunnellessa huomaa että ihan huono biisi on eksynyt soittimeen! Ei luulisi olevan niin vaikeaa, olisi vaikka että paina enter ja back niin poistuisi mutta kun ei niin ei.Kyllä ainakin mun omassa MP3:ssa, joka on Walkman Sony Ercssonin 3G-kännykässä (Sony Ericsson W660i) voi poistaa biisejä suoraan siis puhelimessa eikä tarvitse tietokoneen kautta. Kannettavassa mulla on Sony Ercsson PC-Suite ja SE Media Go-ohjelmat, joilla voi musiikkia siirtää ja valokuvia myös siirtää ja työstää. Puhelin toimii myös modeemina usB.llä.
Jalmari45v kirjoitti:
Kyllä ainakin mun omassa MP3:ssa, joka on Walkman Sony Ercssonin 3G-kännykässä (Sony Ericsson W660i) voi poistaa biisejä suoraan siis puhelimessa eikä tarvitse tietokoneen kautta. Kannettavassa mulla on Sony Ercsson PC-Suite ja SE Media Go-ohjelmat, joilla voi musiikkia siirtää ja valokuvia myös siirtää ja työstää. Puhelin toimii myös modeemina usB.llä.
Sanokaa joku jos sonyn walkman ihan mp3 soittimesta pystyy jotenkin poistamaan :D?
Puhelimesta uskonkin mutta entä walkman soittimesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581