Eli, mulla oli täs hetki sitte the sims 3 koneella mutta sitten poistin sen, koska en pelannut sitä, mutta nyt haluaisin sen uudelleen. Ongelmana on se, että kun peliä poistaessani en löytänyt uninstall kohtaa niin poistin vain koko kansion (shift ja del) Nyt kun olen asentamassa sitä, se vain herjaa että asennuohjelma havaitsi että ohjelma on jo tässä tietokoneessa. Poistin kaikki peliin liittyvät tiedostot ja ei auta. Mikä nyt neuvoksi ? kertokaa te viisaammat !
poistamaton ohjelma
4
167
Vastaukset
en tiedä mutta kun se ei anna mitään vaihtoehtoja niin kokeile ajaa ccleanerilla ja putsaa sillä rekisteri myös.
muuta ei tähän lähtöön keksi. se miksi siinä ei ollut uninstall johtunee siitä että se olisi pitänyt levyltä uninstallata, noin vastaisuuden varalle tiedoksi :)
oletko varma ettei siihen tule repair jne vaihtoehtoja ?- tajusi.
kiitos, ccleanerilla sain sen niin, että asennuskin käynnistyi.
- Kokemuksesta,,
Mikä käyttis? Ainakin XP:llä homma onnistuu näin, että aseta Sims levy ensin asemaan, mene "oma tietokone", klikkaa hiiren oikella E:aseman kuvaketta ja etsi levyltä "uninstall". Eli poista rippeet asennuslevyssä olevalla uninstall ohjelmalla.
- eitajua.
ongelmana se, että peli on ladattu eikä ole sitä varsinaista levyä. Ja tuolla VirtualCloneDrivella ei löydy sieltä levyltä uninstallia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945