Täällä ei ole viime aikoina paljoa keskusteltu rullaluistelutapahtumista, joten heitetääs jotain kommenttia. Minkälaisia kokemuksia Forssan kisoista? Itselläni hyytyi vauhti täysin puolikkaan viimeisellä kympillä kun piti puskea sellaiseen vastatuuleen että harvemmin on tullut luisteltua. Silti kun katsoi aikoja, ja ohi luistelevia 40km kisaan osallistuneita virolaisia, niin joillakin näytti kulkeneen aika hyvin. Kertokaas vinkkejä kovan tuulen lenkeille, matala asento ja voimaharjoittelu ilm. kaikki kaikessa?
Forssan suvi-ilta
5
392
Vastaukset
- odonata
Mitähän Suihkoselle tapahtui kun tippui kahden peesistä?. Ja vielä vastatuulessa.
Takatuulessahan nuo peesaajat on helpompi tiputtaa, kun itsellä ei ole muuta vastusta kuin perässäkulkijat- gaasulla peesityttäj
kun piereskelen perätuulessa jään muista jälkeen. Vahva kaasulataus lisää joillekin adrenaliitua. Mikähän mulle kävis? Gaasu pilvi menee menojaan. auttasko aa takaperin luistelu, pee letkun vetäminen ahterista suun eteen, vai see luistelis maalista starttiin, ohan se sama matka ja reitti. ja vasta tuulessa kaikki menee ohi, mikähän järki siinä on? luulis että kaikki katoo selän takaa. kohtalonko ivaa vai luistelenko liikaa. tuli kerrottua liikaakin urheiulu salaisuuksia. seuraavat aisiat eivät oke salaisuuksia vaan yleistietoa urheilussa. luulen että kaikki viroslaiset piereskelevät enemmänkin kuin minä. ehkä siin on se syy että moni ei viihy niitten pestissä. vai mikä peesitys se kaasutus termi olikaan ? virossa se urheilutermi on joka tapauksessa sillä kielellä eli gaasutusemus ja suomessa peesitys.
- vastatuuleen
Niinhän tuola luki foxien blogissa että kunto ei riittänyt vastaamaan virolaisten vauhtiin. Ja viimeisellä kympillä tippui kyydistä ja jäi jotain 3 min. Itse jäin samalla pätkällä normivauhdistani jotain 10min. Semmoset oli tuulet.
- ...tuulella
vastatuuleen kirjoitti:
Niinhän tuola luki foxien blogissa että kunto ei riittänyt vastaamaan virolaisten vauhtiin. Ja viimeisellä kympillä tippui kyydistä ja jäi jotain 3 min. Itse jäin samalla pätkällä normivauhdistani jotain 10min. Semmoset oli tuulet.
eiks se aina ole vastatuuli johonkin suuntaan ja eiks ole sama kaikille samalla reitillä. Mitä tuosta valittamaan? Eri asia jos oli myrsky. Kuinka kova tuuli siellä sitten osui kohdallesi ja meno vai paluu matkalla. Vai oliko tuulta kaiken aikaa vaiko aukeilla?
- luistelija mies
...tuulella kirjoitti:
eiks se aina ole vastatuuli johonkin suuntaan ja eiks ole sama kaikille samalla reitillä. Mitä tuosta valittamaan? Eri asia jos oli myrsky. Kuinka kova tuuli siellä sitten osui kohdallesi ja meno vai paluu matkalla. Vai oliko tuulta kaiken aikaa vaiko aukeilla?
Pitää sanoa että aika haastava keli oli . Menomatkalla oli melko loistava myötäinen , tosin usein sivusta vaan kuitenkin auttoi ja helpotti luistelua . Takas tullessa välillä aivan järjettömän kova vasta tuuli sivusta johon ei edes peesi kaikkea auttanut . Jotkut osaa vaan pareemin luistella vastatuuleen , oisko enemmän voimaa jaloissa , ja jotkut taas ei . Kuten minä en pidä vastatuulesta ja se näkyy ajoissa ihan turhan paljon .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957