Mitä merkkiä suosittelette, Nopsa Jazzy, Tunturi Prego, mikä muu?? Tarvitsen 7-vaihteista city-pyörää, jolla on mahdollisimman kevyt selkävaivaisen polkea.
Kevyt poljettava naisten pyörä?
5
2464
Vastaukset
- Fillaillen
siitä hop hop, vain siten tiedät mikä on sinun valintasi.
- Kaupunkipyöritystä
Koeajojen haaste on, että sellainne pyörä joka tuntuu heti hyvältä ei sitä useinkaan ole kilometrien päsätä. ;) Liian pysty ajoasento ja pehmeä satula ovat suurimmat virheet.
Itsekkin selkäongelmaisena sanoisin, että pyörän ajoasennon tulee olla riittävän sporttinen, mutta ei kilpapyörämäinen. Eli tanko ehkä viitisen senttiä satulan alapuolella, mutta ei sen enempää. Ei myöskään paljoa vähempää, jotta asento ei ole liian pysty ja selälle rasittava.
Esimerkiksi KONA:lta Dew tai Paddywagon voisivat olla vaihtoehtoja.
- täysin renkain
Tosiaan koeajamaan vaan, kuten jo ehdotettu. Aja riittävän pitkä lenkki ulkona tasaisella tiellä sekä mäessä. Esim. itse testasin pyörää ainakin puoli tuntia (ajokortin kyllä ottivat pantiksi) ennen kuin päätin ostaa sen.
Ja renkaat kunnolla täyteen, niin ajaminen on kevyempää. - Miten olisi
Spessun Globe San Fransisco 8-SPEED Women, KONA dew jne.
Toisaalta jos löydät jonkun fiksun vaihtoehdon vielä kapeammalla rengastuksella, niin ota se.- täsvinkkeijuu
...on että mitä kapeampi ja kovempi rengas,sen paremmin rullaa.
Ja mitä enemmän vaihteita,sen helpommin mäet mennään ylös. Isoissa mäissä voi 7 vaihdetta olla jopa liian vähän...
Ja kun joku tuolla sanoi että ohjaustanko viis senttiä alemmaksi kuin satula....
Älä vaan me uskomaan. Itse en pystyisi ajamaan montaakaan kilometriä siinä asennossa.
Itselläni ainakin selkävaivat vaativat suht pystyn asennon.
Ajoin aikaisemmin sinnikkäästi suht matalassa asennossa,mutta lapojen välistä poltti välillä niin pahasti että lopulta nostin asennon pystymmäksi.
Lapojen väliin ei enää satu mutta vieläkin pidemmälle ajellessa kämmenosista puutuu ensin pikkurillit,ikäänkuin paino olisi vieläkin liikaa edessä.
Puolikova satula,liian pehmeä puuduttaa ja liian kova hankaa paikat alhaalta rikki.
ja satulan korkeus semmonen että ei tarvi polvia ihan lukkoon suoristaa,eikä varpaita ojennella alaspäin.
Liian korkea satula myös edesauttaa hankaumien syntyä peppualueella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162873Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006