Jos pyöräilen joka ilta 20 km, ni kuinka nopeesti alkaa tulla takapuoleen lihasta ? (:
Pyöräilyllä hyvä takapuoli ?
9
3408
Vastaukset
- Jos olet
täysi sohvaperuna, niin parissa viikossa huomaat muutoksen. Siihen se sitten jääkin. Pyöräilyllä ei hirveästi peppua kasvateta.
- tiukat
ei "peppu" kasva vaan kiinteytyy. Käyppäs katsomassa joskus kilpapyöräilijöiden peppuja-ovat melko tiukkapeppuisia tyyppejä, siellä ei rasva pesi !
- No kilpa-
tiukat kirjoitti:
ei "peppu" kasva vaan kiinteytyy. Käyppäs katsomassa joskus kilpapyöräilijöiden peppuja-ovat melko tiukkapeppuisia tyyppejä, siellä ei rasva pesi !
pyöräilijöille ei ole rasvaa juuri missään. Pyöräily on ihan hyvä liikuntamuoto, mutta se ei poista rasvaa pakaroista yhtään enempää kuin mikään muukaan laji.
- näppylät
Aivan, lihas ei siellä sinänsä juuri suurene, vaan pakarat kiinteytyy. Jos haluat lihaksiikkaan ja isomman pyllyn täytyy ruveta painoilla tekemään kyykkyä ja maastavetoja. Lihashan ei kasva jos sen ei tarvitse
- millanderi
Mulla ei oo perä kyllä kiinteytyny lainkaan vaikka poljen päivittäin rivakkaa tahtia vähintään 20km lenkkejä, liikun muutenkin ja olen normaalipainoinen nuori nainen (178cm,62kg). Enkä mätä sipsiä ja pullaa. Peppu vaan on löllö pyöräilystä huolimatta :P (joo, saa sen löllön poiskin jos tahtoo mutta pointti oli se että pelkkä pyöräily ei kyllä hetkauta mihinkään..)
- Mutta eikö
millanderi kirjoitti:
Mulla ei oo perä kyllä kiinteytyny lainkaan vaikka poljen päivittäin rivakkaa tahtia vähintään 20km lenkkejä, liikun muutenkin ja olen normaalipainoinen nuori nainen (178cm,62kg). Enkä mätä sipsiä ja pullaa. Peppu vaan on löllö pyöräilystä huolimatta :P (joo, saa sen löllön poiskin jos tahtoo mutta pointti oli se että pelkkä pyöräily ei kyllä hetkauta mihinkään..)
löllö pylly ole kiva?
- yhdessä kulkien
millanderi kirjoitti:
Pelkkä pyöräily jonka vedät joka päivä samalla teholla, ei hetkautua sitä arsea mihinkään. Mutta jos nousujohteisesti lisäät rasitusta ja vedät vaikka kovia ylämäkiä välillä niin kyllä ne pakarat rupeaa kiinteytymään.
Lihas on laiska eikä se kasva mikäli se pystyy samalla teholla tekemään työn päivästä toiseen. - jaakostaja
yhdessä kulkien kirjoitti:
Pelkkä pyöräily jonka vedät joka päivä samalla teholla, ei hetkautua sitä arsea mihinkään. Mutta jos nousujohteisesti lisäät rasitusta ja vedät vaikka kovia ylämäkiä välillä niin kyllä ne pakarat rupeaa kiinteytymään.
Lihas on laiska eikä se kasva mikäli se pystyy samalla teholla tekemään työn päivästä toiseen.Pyöräilyllä et pitkälle pötki :P
- ei löllö
millanderi kirjoitti:
pyörällä on lyhyt ! Ajele 60-120 km lenkkejä pari kuukautta, niin huomaat löllön perseen hävinneen !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.525778Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652723Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️181844- 1461785
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1341662Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä181620- 1021447
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?281430Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411186Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141163