Heps!
Alkoi ihan kamalasti vaivata biisi, jonka videon muistan mutta nimeä en! Bongasin kyseisen videon Voicen Vip top 10:stä, taisi olla Arman Alizadin lista.
Video on jotakuinkin tälläinen: Bändin jäsenet ovat osa maisemaa(esim.yhden jäsenen kasvot ovat vuoren rinteessä ym.) videossa sataa lunta ja yhdessä osassa muistaakseni laulaja istuu jonkun lammen rannalla(?). Muutama bändin jäsenistä näyttää aasialaiselta...mielessä oli että tämä bändi olisi Norjasta, mutta mitään vastaavaa en löytänyt selatessani Googlea ja Wikipediaa.
Toivottavasti joku keksisi mikä biisi on kyseessä! Kiitos vastauksista etukäteen :)
Bändin jäsenet "jättiläisiä"
memory_loss
1
394
Vastaukset
- memory_loss
Haha, löysinpäs kun vähän kaivelin ;) Vinkkinä muillekkin, MTV:n artisti/musiikkivideo -arkistoa kannattaa selailla jos on jonkinlainen haju siitä mitä etsii. Etsimäni biisi/video oli tälläinen: http://www.youtube.com/watch?v=-M5Ue0x3b6c
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491