Ketkä ovat ratsastaneet vesilahden ratsastuskoulussa?? Kertokaa hevosista. Ja minkä laista siellä oli ennen. Olen ratsastanut mantalla, kimpolla, jussilla javekulla. Jos on joitakin hyviä kuvia taikka muuta tästä tallista niin otan ilo mielin vastaan. Olen ratsastanut alkeisk urssin siellä :D Kertokaa myöski hoitajista :D lemmikeistä ynnä muista :D
Vesilahden ratsastuskoulu
6
840
Vastaukset
- ratsastaja954
Kävin siellä tänä kesänä leirillä. Paikka on ihan mahtava
- soppa1234
ratsastaja954 / Kiitos paljon tidoista. Näin ne hevoset mitä sanoit. Näin myös sissin =) musta se on paras talli ikinä!!
- ratsastaja954
soppa1234 kirjoitti:
ratsastaja954 / Kiitos paljon tidoista. Näin ne hevoset mitä sanoit. Näin myös sissin =) musta se on paras talli ikinä!!
Sissi on kyllä todella söpöliini. :----) Kävitkö ratsastamassa? Oliko kivaa?
- soppa1234
ratsastaja954 kirjoitti:
Sissi on kyllä todella söpöliini. :----) Kävitkö ratsastamassa? Oliko kivaa?
Ooonb käyny sielä ratsastamassa. IHAN HUIPPU PAIKKA!! :)
- kouluratsastaja 15
soppa1234 kirjoitti:
Ooonb käyny sielä ratsastamassa. IHAN HUIPPU PAIKKA!! :)
Olen vakiokäviä/kilpailija VESRASSA, se on hyvä ratsastuskoulu, sanna on hyvä valmentaja, ainakin kilpa tasoisille ratsukoille. Minun lemppari hepat ovat, Simo, Sumu, Saku ja Dafs!
- Anonyymi
Dafs kuoli tänä vuonna 2023
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432997Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612931- 422357
- 311853
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251709Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721654- 481576
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771255- 361236
- 791070