Miksi suomalaiset naiset ovat niin rumia?

Oppipappi

Siis vaikka he olisivat mallinmitoissa ja heillä on "sitä jotain" silti jokin jää vajaaksi.
Liian vankkarakenteisia mikä estää naisellisen sirouden?

Suomalaiset naiset ovat myös melko pitkiä, huonoryhtisiä ja kuljeskelevat hiusten oma juurikasvu 5cm näkyen "ei se nyt mitään haittaa" tyylillä, koska eivät jaksa huolehtia ulkonäöstään säännöllisesti.

66

2845

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selkis:

• poppendaalen

Samaa voisi kyllä sanoa suomalaisista miehistä. Suurin osa on niitä pullamössö miehiä luihuissa käsivarsissa ja kaljamahassa, mielummin viettää iltaa tietokoneella kuin puntilla.

Selvä provo. Kyllä kuitenkin jokaisesta kansasta näitä huonoryhtisiä ja huolimattomia ihmisiä löytyy sukupuoleen katsomatta.

• Vauhti
      • Pöhköfantti_84

Jos naisessa sellainen yksityiskohta kun käsievarsien paksuus saa sinut hylkäämään hänet seksi- tai parisuhdekumppanina, niin ei kyllä kannata lähteä edes yrittämään.

Miksi naisen pitää olla täydellinen? Eikö naisessa ole mitään muuta miehelle kuin ulkokuori? Ja ihmettelet, miksi kukaan ei halua olla seurassasi...

• 5+20

että hän kuntoilee, lihakset hyvin timminä pinnassa ja ylipaksut käsivarret, wtf man?! :-D

Mielenkiinnosta haluisin nähdä minkä näköinen tuon viestin kirjoitaja on, alastonsuomi-tumputtaja laumaan selvästi kuuluu:)

• Vauhti
        5+20 kirjoitti:

että hän kuntoilee, lihakset hyvin timminä pinnassa ja ylipaksut käsivarret, wtf man?! :-D

Mielenkiinnosta haluisin nähdä minkä näköinen tuon viestin kirjoitaja on, alastonsuomi-tumputtaja laumaan selvästi kuuluu:)

Oli ne treenatut tai ei niin naiselle ei sovi paksut käsivarret.

Yhdelle ainoalle alastonsuomi kuvalle olen runkannut http://alastonsuomi.com/Luana/images/751467

Olen sellainen rumankomea. Minuun ihastuu kauniit luntut.

• Teen Lover M

tiukkavartaloisia suomalaisia naisia ei ole kuin teinien ikäluokissa. Ja osa heistäkin on kasvattanut oikein "komean" keskivartalon.

• Go East

on luontaisesti suurempi taipumus tiimalasimalliseen vartaloon. Suomalaisella neliskanttiseen tai päärynämalliseen.

• minä vain
        Go East kirjoitti:

on luontaisesti suurempi taipumus tiimalasimalliseen vartaloon. Suomalaisella neliskanttiseen tai päärynämalliseen.

Eiköhän venäläinen keski-ikäinen nainen ole perinteisesti ollut aika pyöreä. Siitä varmaan kielii sen puunuken, maatuskan pyöreä muotokin. Ei ole tiimalasia. Se puunukke, mitä menee useampi sisäkkäin.

• kuvaaaaa
        minä vain kirjoitti:

Eiköhän venäläinen keski-ikäinen nainen ole perinteisesti ollut aika pyöreä. Siitä varmaan kielii sen puunuken, maatuskan pyöreä muotokin. Ei ole tiimalasia. Se puunukke, mitä menee useampi sisäkkäin.

Nelikymppinen Irina/Svetlana/Olga?

http://www.ut.se/multimedia/dynamic/00748/85520_jpg_748082c.jpg

• Go East
        minä vain kirjoitti:

Eron huomaakin selvimmin 20-30-vuotiaissa. Pitää paikkansa, että tuhti kotiruoka ja liikkumisen perinteen puute tekee kyllä aikanaan tehtävänsä, jollei nainen ole tarkkana. Tosin näkee esim. Stockalla välillä ostoksilla vanhempiakin idän kissoja, jotka ovat hyvässä trimmissä. Eivät kaikki slaavit muuten ole venäläisiä, vaan tosi helmiä olen todennut mm. puolalaisissa, tsekeissä ja ukrainalaisissa.

• dfvvv
        Go East kirjoitti:

Eron huomaakin selvimmin 20-30-vuotiaissa. Pitää paikkansa, että tuhti kotiruoka ja liikkumisen perinteen puute tekee kyllä aikanaan tehtävänsä, jollei nainen ole tarkkana. Tosin näkee esim. Stockalla välillä ostoksilla vanhempiakin idän kissoja, jotka ovat hyvässä trimmissä. Eivät kaikki slaavit muuten ole venäläisiä, vaan tosi helmiä olen todennut mm. puolalaisissa, tsekeissä ja ukrainalaisissa.

tytöillä on vyötärö-lantiosuhde aika hehkeä:

http://www.iranian.fi/uploads/posts/2009-07/1249037742_ukrainian_girls_02.jpg
        http://www.iranian.fi/uploads/posts/2009-07/1249037761_ukrainian_girls_06.jpg

• ruikuti ruikuti

• provokativ

Se vajaus jo selvisikin.

Jos sua ei naiset kiinnosta ja asia vaivaa, kipase lääkärin juttusilla. Sulta voidaan ottaa verikokeet, joista voi selvitä vaikkapa alhainen testosteronitaso. Tai olet masentunut. Tai et vaan pidä naisista siinä mielessä.

löytyy kaikista kansalaisuuksista. Parasta on olla sopivasti sekarotuinen :)

• .............

Totta, esimerkiksi Brasiliassa ja Kuubassa on tosi kauniita mulattitytöjä.

• samat geenit n & m

Olen nainen ja ap:n kanssa samaa mieltä että suominaiset on romuluisia ja isoluisia. Asun ulkomailla ja aina kun Suomessa käyn niin pistää silmään tämä piirre (...ja aina kun katson peiliin). Toisaalta ulkomaalaisiin usein vetoaa Suomi-look (niin kuin moni muukin look tietenkin).

Sekin pointti on tuotava esiin että suomimiehet ovat hekin aika karmaisevan oloisia (jos on suominaisetkin) eli miehillä usein poikamaiset ja tylsät piirteet. Varmaan miestenkin kohdalla Suomi-look puree ulkomailla. Eksotiikka aina viehättää (...aikansa). Mutta ite en helposti ihastu Suomalaiseen mieheen.

• jumppaan tytöt

kyllä pidän usein suomalaisista kasvonpiirteistä, mutta hoikat vartalot puuttuu naisilta.

Voimakkaat eksoottiset kasvot ovat hetken kiinnostavia, mutta eivät muistuta itseään yhtään. Ja usein samannäköiset ihmiset ihastuvat toisiinsa, luonnollisesti...

• Metal Girl

tosta romuluisuudesta, mutta kun ite asuin Italiassa olin ehdottomasti duunipaikkani pisin nainen. Painavin en ollut kun yksi työntekijöistä oli reilusti ylipainoinen, mutten tietenkään ole yhtä kevyt ja hoikka kun minua 10-20cm lyhyempi nainen. Pituuden mukana kasvaa paino ja leveyskin.

Enkä siis ole minkäänmaalaiseksi naiseksi erityisen isokokoinen sen leveyden puolesta, vaatekoko on 34-36 ja pituutta kuitenkin 170cm. Pitkä kyllä olen moniin ulkomaalaisiin naisiin verrattuna.

• 39

Eihän niistä romuluista voi syyttää muuta kuin geenejä. Jotkut luulevat, että naiset ovat lihavia, kun ovat rotevia, mutta kyse ei ole siitä. Romuluinen on roteva, vaikka painaisi 40 kiloa. Onko Suomessa ollut niin raskaat olot, että vain vahvarakenteisimmat rouvat ovat selvinneet?

Itselläni on vankka luusto. Äidin puolelta olen perinyt leveähköt hartiat, mutta isän (suvun naisten) puolelta onneksi tasapainottavan leveän lantion. En ole ollut ikinä siro, vaikka mittani ovatkin 165cm/55 kg. Jotkut tykkäävät silti. Avomieheni on onneksi sellainen erikoisuus, että häntä miellyttävät rotevat naiset. Hän sanoo, että pahin mahdollinen vartalotyyppi olisi laiha ja heiveröinen.

• ......
        39 kirjoitti:

Eihän niistä romuluista voi syyttää muuta kuin geenejä. Jotkut luulevat, että naiset ovat lihavia, kun ovat rotevia, mutta kyse ei ole siitä. Romuluinen on roteva, vaikka painaisi 40 kiloa. Onko Suomessa ollut niin raskaat olot, että vain vahvarakenteisimmat rouvat ovat selvinneet?

Itselläni on vankka luusto. Äidin puolelta olen perinyt leveähköt hartiat, mutta isän (suvun naisten) puolelta onneksi tasapainottavan leveän lantion. En ole ollut ikinä siro, vaikka mittani ovatkin 165cm/55 kg. Jotkut tykkäävät silti. Avomieheni on onneksi sellainen erikoisuus, että häntä miellyttävät rotevat naiset. Hän sanoo, että pahin mahdollinen vartalotyyppi olisi laiha ja heiveröinen.

Onhan täällä pohjolassa kylmää ja kovaa, ei siinä hentoset pärjänneet. Suomen hevonenkin eroaa selkeästi jostain arabian hevosesta.

• Yrjöttää taas

Kylläpäs aloittajalla on ongelma. Suomalaiset miehetkö sitten ovat isoine kaljamahoineen edustavia?

• .............

Siiderimaha naisella on epäesteettisempi kuin kaljamaha miehellä.

• väärin meni
        ............. kirjoitti:

miten niin?? evoluutioteoriankin mukaan naiset saa olla pallompia kuin miehet

• keski-ikäinen mies
        väärin meni kirjoitti:

en ainakaan kiihotu kuin timmivartaloisista teineistä.

• ................
        väärin meni kirjoitti:

Ylipainoinen nainen on ruma ja rumalla naisella ei...jne.

• 35
        ............. kirjoitti:

Olen eri mieltä. Nainen voi olla hieman pyöreänä hyvinkin viehättävä, kun mies taas näyttää säälittävältä, jos hähellä on mahaa.

• 20+13

Suomalaiset naiset ovat ihan kauniita kunhan eivät liho liikaa.

• määäääääääääääääääää

Makuasioita, minusta taas suomalaiset naiset ovat kenties maailman kauneimpia! Huh huh kun pää näin kesällä kääntyilee! Se taas on jännä, mihin nuo kauniit suomineidot talveksi katoavat;)

Ihmisen aistit ovat aika rajalliset ja siksi mielikuvat vaikuttavat havaintoihin aika paljon, jos ajattelet, että suominaiset ovat rumia, niin kiinnität huomion niihin rumiin ja jos ajattelet ulkomaalaisia kauniina, niin et huomaa niitä rumia ulkomaalaisia. Itse taas en katukuvassa huomaa rumia naisia ollenkaan. Joko niitä ei ole tai sitten katson kauniita niin paljon mieluummin, etten tuhlaa aikaani toisten rumuuden pällistelyyn:)

• 35

"Itse taas en katukuvassa huomaa rumia naisia ollenkaan. Joko niitä ei ole tai sitten katson kauniita niin paljon mieluummin, etten tuhlaa aikaani toisten rumuuden pällistelyyn:)"

Hyvä asenne!

• dkadjhgfjd

Ihmisille on luonnollista ihailla ulkonäköä, joka jollain tavalla poikkeaa omasta. Jos biologiaa haluaa mieetiä, asia liittyy luultavasti jotenkin siihen, että erilaiset geeniyhdistelmät vähentävät sairausten todennäköisyyttä jälkeläisissä. Matkustellessani olen huomannut, että ulkomailla suomalaisessa naisessa arvostetaan erityisesti pehmeitä, hieman lapsenomaisia kasvonpiirteitä ja kaunista ihoa. Voit vaikka tutkailla suomalaisten naisten neniä: ovat yleensä hyvin siroja ja huomaamattomia verrattuna vaikkapa Keski-Euroopan neniin. Ulkomaisissa naisissa taas arvostetaan Suomessa tiettyä naisellisuutta ja toisaalta kovempia, voimakkaampia kasvonpiirteitä.

• Persjalkatotuus

Se on just se kun suomessa naisilla on pitkä torso ja lyhyet jalat niin sellainen tietty apinamaisuus on aina läsnä. Siihen on silmä tottunut jotenkin niin sitä vaan mittailee kuinka pullukat reidet tai kädet on, ja jos niissä ei ole vikaa niin se mittasuhdehäiriö jää huomiotta ja kaikki vaikuttaa olevan ok vaikkei todellakaan ole... Sit kun näkee suomalaisen hoikan naisen vaikka tummaihoisen hoikan naisen vieressä tajuaa että suomalaisella lantio on 10 senttiä alempana... :D

• ...

On lottovoitto syntyä Suomeen...vai onko sittenkään..Ei voi mittään kun tänne on persjalkaiseksi syntynyt.

• tuota...

No, kertokaapas nyt sitten vaikka seuraavaksi, että miten suomalaisnainen voisi tulla niin kauniiksi, että kelpaisi ilmeisestikin äärimmäisen nirsolle suomalaismiehelle ?

Ja sitten voi vain ihmetellä, että miksi suomalaismiehet (ja -naiset) ovat valinneet toisistaan puolisoiksi ne kaikkein rumimman näköiset vastakkaisen sukupuolen edustajat, jos me kerran nyt niin kammottavia olemme ?

• grxcv

-Älä syö liikaa
        -Kasvata pitkä tukka
        -Käytä korkokenkiä ja hameita
        -Vähennä kiukkuisuutta

Tuolla pääsee jo hyvään alkuun.

• Metal Girl
        grxcv kirjoitti:

-Älä syö liikaa
        -Kasvata pitkä tukka
        -Käytä korkokenkiä ja hameita
        -Vähennä kiukkuisuutta

Tuolla pääsee jo hyvään alkuun.

pituutta noilla konsteilla ei voi vähentää. :D

Suomalaiset ihan kuten ruotsalaiset ovat pitkiä, ei sille mitään voi.

• grxcv
        Metal Girl kirjoitti:

pituutta noilla konsteilla ei voi vähentää. :D

Suomalaiset ihan kuten ruotsalaiset ovat pitkiä, ei sille mitään voi.

Miksi pitäisikään? Ei naisen lyhyt tarvitse olla. Esimerkiksi pitkäsääriset virolaiset naiset ovat upeita, samoin ruotsalaiset.

• Metal Girl
        grxcv kirjoitti:

Miksi pitäisikään? Ei naisen lyhyt tarvitse olla. Esimerkiksi pitkäsääriset virolaiset naiset ovat upeita, samoin ruotsalaiset.

valitteli siitä, että suomalaiset naiset ovat liian pitkiä. Pituudesta valittaminen nyt vaan on vähän tyhmää. Suomalaiset miehet ja naiset ovat pitkiä, minkäs teet.

• ; )

Niin. Onhan se outoa, kun suomalaiset miehet puolestaan ovat ilo silmälle. Komeita ovat, vaikka värittömän haivenen alta kalju paistaa ja otsa kohoaa uljaana nousevan hiusrajan ansiosta. Punakan tanakka olemus tihkuu seksiä, vaikka ihra hyllyy nykyään jo parikymppisillä. Sääret ovat paksut kuin mummoilla ja reidet kuin tukit, mutta tämähän kertoo vain hyvästä lihaskunnosta. Ja sitä juuri tarvitaan kalhamahan kannatteluun. Jos vielä antaisin itselleni luvan ylistää suomalaismiesten pylly- ja hauisosastoa, sensuuri puuttuisi asiaan.

• 19

ei ole mitään kaunista rotua. Samasta puusta olemme veistetty. Suomalaiset eivät ole mitään kaunista kansaa, jos vertaa esim. ruotsalaisiin tai ranskalaisiin.

• xzvzx

Mun mielestä suomalaiset naiset ovat todella kauniita, miehet taas rumia. Ja sekös vituttaa näin miehenä.

• Tavisnainen

No siksi, etteivät ne täytä katsojan kauneuskäsityksiä. Minusta rumempia ovat englantilaiset, virolaiset ja venäläiset, keskimäärin.

Huolehtimisella pääsee jo aika pitkälle. Ruokavaliolla ja liikunnalla ja unilla ja onnellisuudella ja hyvillä geeneillä...

• todella ruma

En minä ainakaan voi suomalaisnaista sanoa rumiksi. Mitä elintapoihin tulee on heillä varmaan ainakin keskitasolla olevat elintavat. Mitä tulee niihin kauneusvirheisiin niin en usko että täydellisen kaunista onkaan ja että sitä kauneutta pitäisi suurennuslasilla katsoa on vähän liikaa. Jos naama ei miellytä niin ei katso katsoo muualle. Jos näkee vain rumia niin pistää silmät sokeaksi niin kaikki muuttuu paremmaksi.
      Jos pitää italialaiskauneudesta niin eikö sinne sitten tai ranskattarista tai venäläisnaisista tai englantilaisnaisista tai mistä vaan.
      Sehän on vaan valintakysysmys. Mutta jos etsii jotain supertäydellistä kauneutta niin toivotan onnea etsintöihin.

okei naine saa olla kaunis ja huolehtia itsestään mutta uskoisin että tämä nainenkin haluaisi myös miehen huolehtivan itsestään. Joten katsoo peiliin ensin ja katsoo onko mitään tehtävissä asialle.
      Kaipa sen nyt jossain synkassa pitäisi olla, siis sen oletetun parisuhteen kanssa.
      Joskus on sanottu että erilaisuus yhdistää, mutta uskon että sillä ei ehkä ihan tälläistä tarkoiteta.

Omasta mielestäni Suomi nainen huolehtii paremmin itsestään kuin suomi mies joten kyllä miehen pitää ensin parantaa omaa ulkoasua ennenkuin puhuu naisen ulkoasua
      Tai voisiko sanoa että jokaine huolehtikoon omasta ulkoasustaan ihan itse.
      Virossahan on miitä halpoja lääkäreitä jotka muuttaa rumemmankin naaman miksi vaan haluaa joten eikun sinne vaan ( vitsi tietenkin vai onko sittenkään)

• lapsi.

AP! Olet "Sairas hullu" anteeksi

• Bluesia mulle

Mikähän humpassa ja hiphopissa oikein on vikana? Vaikka tahti olisi kuinka kohdallaan ja nuotit järjestyksessä ja artistilla intoa, minuun ei vain kolahda. Joskus suorastaan yököttää.

Olisiko makuasia?

• !!!

Kauniit naiset o v a t naimisissa!

• .
        !!! kirjoitti:

Kauniit naiset o v a t naimisissa!

eivät v ä l t t ä m ä t t ä halua naimisiin vaan tykkäävät asua omillaan.

Tunnen muuten todella kauniin naisparin josta toisella on kaksi lasta miehen kanssa, vaihtoi kuulemma parempaan ;) Heitä ei kyllä ensinäkemältä uskoisi lesboiksi, ovat ulkoisesti juuri näitä miesten unelmanaisia.

• ---
        . kirjoitti:

eivät v ä l t t ä m ä t t ä halua naimisiin vaan tykkäävät asua omillaan.

Tunnen muuten todella kauniin naisparin josta toisella on kaksi lasta miehen kanssa, vaihtoi kuulemma parempaan ;) Heitä ei kyllä ensinäkemältä uskoisi lesboiksi, ovat ulkoisesti juuri näitä miesten unelmanaisia.

eivät v ä l t t ä m ä t t ä halua naimisiin"
        Miksi? koska s i e l u on ruma!

• 9

Minulla "sen jonkin" puuttuminen on ainakin johtunut melko paljon kasvatuksesta. Äitini on aina paheksunut ja naureskellut kaikenlaisia "bimboja" (eli naisia, jotka välittävät ulkonäöstään). Lisäksi hän on suhtautunut alentavasti kotiäiteihin, joilla on monia lapsia. "Mitään hyödyllistä tollasetkaan ei ole ikinä tehnyt", hän on purnannut. Äitini oli koko lapsuuteni ajan sairaalloisen ylipainoinen. Hän pukeutui nätisti ja meikkasi ainoastaan erityisiä juhlatilaisuuksia varten. Hänen tukkansa oli aina kuni harakanpesä. Isälleni lähinnä tiuski ja huusi.

Opin sitten jotenkin luonnostaan, että naisellisuudessa on jotain säälittävää. Minua kiehtoivat aina naiselliset asiat, mutta äitini katsoi minua jotenkin kieroon, kun halusin vaikka kauniita vaatteita. Hänen mielestään minun olisi pitänyt pukeutua liian suuriin värittömiin huppareihin ja rumiin farkkuihin. Hän huomautteli aina jotain typerää, jos minulla oli jotain kaunista päällä.
      Matkani naiseuteen oli siis täysin minusta itsestäni kiinni. Aloin teini-iässä lukea paljon kauneutta ja naisia käsitteleviä kirjoja. Naisellinen viehätysvoima oli minulle melko vieras käsite, vaikka näinkin kauniita naisia ympärilläni. Aloin pikkuhiljaa oppia ja löytää omaa sisäistä viehättävää naistani. Täysi-ikäisenä ukkelit jo pörräsivät kimpussani.

Nykyään minulla on erittäin onnellinen olo, kun olen saanut yhteyden sisäiseen naiseeni. Se ei tarkoita todellakaan pelkkiä ulkoisia asioita, vaan "se jokin" tulee pitkälti sisältäpäin. Naisellisuuden salaisuuteen kuuluu mielestäni kyky ajatella myönteisesti ja kyky olla huomaavainen miellyttävä silti mielistelemättä muita. En väitä, ettei ulkonäöllä olisi väliä. Ulkoisesti naisellinen ja viehättävä nainen ilman sisäistä viehättävyyttä voi olla ihana, mutta hänestäkin puuttuu luultavasti "se jokin".

• ........

Aivan kuin minun tarina esim. oma äitini on ylipainoinen, ei koskaan meikannut, käynyt kampaajalla eikä käytä edes dödöä. Sain itse opetella kaiken. Jopa kuukautisista äiti ei koskaan valistanut ja seksivalistustakin sain kaksikymppisenä vasta vaikka poikaystäväkin oli siihen mennessä ollut jo kaksi vuotta.
        :-)

Olen kanssa oppinut naisellisuuden vasta myöhemmin. Kärsin itse myös isokokoisuudestani, olen 170 cm ja korkkareilla helposti lähellä 176 tai jopa 180. Lisäksi painoa on kokonaiset 55 kiloa. Ja kuulemma liian iso olen.

• 9
        ........ kirjoitti:

Aivan kuin minun tarina esim. oma äitini on ylipainoinen, ei koskaan meikannut, käynyt kampaajalla eikä käytä edes dödöä. Sain itse opetella kaiken. Jopa kuukautisista äiti ei koskaan valistanut ja seksivalistustakin sain kaksikymppisenä vasta vaikka poikaystäväkin oli siihen mennessä ollut jo kaksi vuotta.
        :-)

Olen kanssa oppinut naisellisuuden vasta myöhemmin. Kärsin itse myös isokokoisuudestani, olen 170 cm ja korkkareilla helposti lähellä 176 tai jopa 180. Lisäksi painoa on kokonaiset 55 kiloa. Ja kuulemma liian iso olen.

Öh, kuka neropatti on keksinyt sanoa, että olet liian lihava? Ei kaikkea provoilua kannata tosissaan ottaa :)

En tullut ajatelleeksi, että olisi muitakin naisia, jotka ovat joutuneet itse löytämään naisellisuutensa. Mielenkiintoista tapauksessani on myös tarinan loppu: äitini erosi isästäni ja alkoi löytää omaa naisellisuuttaan samoihin aikoihin kuin olin itse löytänyt omani. Uuden huippumaskuliinisen miehen myötä hän on alkanut pukeutua kauniisti, meikata ja hän on jopa laihtunut 30 kiloa. Luonnekin on muuttunut pehemeämmäksi ja välittävämmäksi. On taitanut alkaa mummoutua :)

• .....
        9 kirjoitti:

Öh, kuka neropatti on keksinyt sanoa, että olet liian lihava? Ei kaikkea provoilua kannata tosissaan ottaa :)

En tullut ajatelleeksi, että olisi muitakin naisia, jotka ovat joutuneet itse löytämään naisellisuutensa. Mielenkiintoista tapauksessani on myös tarinan loppu: äitini erosi isästäni ja alkoi löytää omaa naisellisuuttaan samoihin aikoihin kuin olin itse löytänyt omani. Uuden huippumaskuliinisen miehen myötä hän on alkanut pukeutua kauniisti, meikata ja hän on jopa laihtunut 30 kiloa. Luonnekin on muuttunut pehemeämmäksi ja välittävämmäksi. On taitanut alkaa mummoutua :)

En tarkoita lihava, vaan tarkoitan että minulla on isot luut.
        Toisaalta luut on sirot, esim. ranne on kuin lapsella ja sormet pitkät hoikat, mutta luut törröttävät kaulasta ja polvista vaikka lihoisin miten. Mallinmitoissa muuten, mutta esim. kengän koko kokonaiset 41. Kädetkin on laihat ja pitkät.

Miehet pitävät naisista joilla kengän numero on jotain 36-37 ja joilla luut/raajat ovat enemminkin lyhyet ja paksut ja joiden pituus on n. 150-160cm

• ......
        ..... kirjoitti:

Toisaalta luut on sirot, esim. ranne on kuin lapsella ja sormet pitkät hoikat, mutta luut törröttävät kaulasta ja polvista vaikka lihoisin miten. Mallinmitoissa muuten, mutta esim. kengän koko kokonaiset 41. Kädetkin on laihat ja pitkät.

Miehet pitävät naisista joilla kengän numero on jotain 36-37 ja joilla luut/raajat ovat enemminkin lyhyet ja paksut ja joiden pituus on n. 150-160cm

esim.
        http://www.jyvaskylankaupunkilehti.fi/Uutiset/Arkisto/2009/09/02/Tuore-Miss-Jyvaskyla-Pitka-hoikka-ja-pitkat-raajat

• .......

• 9
        ..... kirjoitti:

Olen itsekin oikeastaan aika isoluinen. Minulla on leveähköt hartiat (eivät mitkään huomiotaherättävät, mutta kuitenkin), joita onneksi tasapainottaa leveä lantio. Raajat ovat juurikin lyhyet ja pyöreämuotoiset. Minulta kysytään yhä paperit (olen 22-vuotiaS) joka paikassa ja usein luullaan nuoremmaksi. Joskus ihmiset ovat ihmetelleet käsieni pienuutta ja kenkänikin ovat kokoa 35-36. Lainasin tässä hiljattain kaverini 9-vuotiaan pojan kenkiä... Niin ja olen 165 cm.

Oikeastaan on virheellistä ajatella, että miehet pitävät tietynlaisista naisista. Makuja on monia. Olen varmasti monen makuun liian persjalkainen tai jotain sellaista. Luonteella on ehkä kaikista eniten merkitystä siihen, että saa osakseen rakkautta ja huomiota miehiltä. Tietenkin ulkonäkö vaikuttaa, mutta kaunista paskapäätä ei jaksa kukaan katsella kovin pitkään.

• ........
        9 kirjoitti:

Olen itsekin oikeastaan aika isoluinen. Minulla on leveähköt hartiat (eivät mitkään huomiotaherättävät, mutta kuitenkin), joita onneksi tasapainottaa leveä lantio. Raajat ovat juurikin lyhyet ja pyöreämuotoiset. Minulta kysytään yhä paperit (olen 22-vuotiaS) joka paikassa ja usein luullaan nuoremmaksi. Joskus ihmiset ovat ihmetelleet käsieni pienuutta ja kenkänikin ovat kokoa 35-36. Lainasin tässä hiljattain kaverini 9-vuotiaan pojan kenkiä... Niin ja olen 165 cm.

Oikeastaan on virheellistä ajatella, että miehet pitävät tietynlaisista naisista. Makuja on monia. Olen varmasti monen makuun liian persjalkainen tai jotain sellaista. Luonteella on ehkä kaikista eniten merkitystä siihen, että saa osakseen rakkautta ja huomiota miehiltä. Tietenkin ulkonäkö vaikuttaa, mutta kaunista paskapäätä ei jaksa kukaan katsella kovin pitkään.

Et voi olla isoluinen ku sulla on noin pieni kengännumerotkin. Vai olenko minä sitten se siro, mutta pitkäluinen. Olen enemmän tuota 5 tyyppiä kuvasarjassa.

• 24
        ........ kirjoitti:

Et voi olla isoluinen ku sulla on noin pieni kengännumerotkin. Vai olenko minä sitten se siro, mutta pitkäluinen. Olen enemmän tuota 5 tyyppiä kuvasarjassa.

Jos muistutat 5-tyyppiä, olet siro. Eihän hän ollut mitenkään roteva tai romuluinen, vaan oikein pieni. Minä taas sitten olen lyhytluinen ja pikkujalkainen, mutta en siro. Kaikenlaista tallaajaa mahtuu :)

Esim. Mariko on roteva, mutta lyhytluinen.
        http://www.telvis.fi/c/60466/4396_mariko_250.jpg
        Olen ehkä hartioista yhtä roteva, mutta vyötärö on kapea ja lantio leveä.

Olen ehkä käsittänyt sanan "romuluinen" väärin. Eihän se välttämättä viittaakaan rotevuuteen vaan pituuteen. Joka päivä oppii jotain uutta :)

• .......
        24 kirjoitti:

Jos muistutat 5-tyyppiä, olet siro. Eihän hän ollut mitenkään roteva tai romuluinen, vaan oikein pieni. Minä taas sitten olen lyhytluinen ja pikkujalkainen, mutta en siro. Kaikenlaista tallaajaa mahtuu :)

Esim. Mariko on roteva, mutta lyhytluinen.
        http://www.telvis.fi/c/60466/4396_mariko_250.jpg
        Olen ehkä hartioista yhtä roteva, mutta vyötärö on kapea ja lantio leveä.

Olen ehkä käsittänyt sanan "romuluinen" väärin. Eihän se välttämättä viittaakaan rotevuuteen vaan pituuteen. Joka päivä oppii jotain uutta :)

Mä olen aina ajattellut taas että Mariko on maskuliinen.
        ja pitkäraajaiset on isoluisia.

• 9
        ....... kirjoitti:

Mä olen aina ajattellut taas että Mariko on maskuliinen.
        ja pitkäraajaiset on isoluisia.

Onhan Mariko todella maskuliininen. Onneksi en muuten näytä samalta kuin hartioista :)

Ja mä olen ajatellut isoluisuuden viittaavaan nimenomaan maskuliinisuuteen. Kiitos sanavarastoni laajentamisesta :)

• -----------------

minäkin kasvoin aika vaatimattomassa perheessä. äitini ei koskaan meikkaa ja hänellä on lyhyt tukka. hän on tosin luonnostaan ja elämäntavoista johtuen kaunis ja hoikka. isäni on sellainen entisajan perus suomalainen joka ei puhu eikä pussaa. minä olen pienestä asti ollut turhamainen. jo 3 vuotiaana liimauduin kiinni korukauppoihin ja matkaa sai jatkaa vasta kun olin nähnyt kaikki jalokivet ja tilpehöörit. kiinnostuin jo nuorena meikistä, koruista ja vaatteista ja nykyään minua luullaan usein venäläiseksi, kun käytän päivittäin tekoripsiä, muodikkaita vaatteita enkä pelkää korostaa naisellisuutta. tämä tyyli kuvastaa luonnettani ja siksi sopii minulle. Suomessa on kiva, kun kaikki saavat pukeutua miten huvittaa. täällä on hevareita, hippejä, tuulipukuisia ja trendikkäitä. varmasti jos aloittaja on komea, tyylikäs ja miellyttävä ihminen hän löytää jopa Suomen kaltaisesta "rumien naisten maasta" tasoisensa kumppanin.

• dumdidumdum

Sana "ruma" -taitaa olla hieman kärjistetty?
      Mutta ymmärrän ehkä tuon jokseenkin laaduttoman mielipiteen takaa pointin..

Suomalainen nainen ( siinä missä suomalainen mieskin) on aika tylsän näköinen. Kun puhutaan nimenomaan perus-suomalaisesta ulkonäöstä. Suomalaiset, joilla on syntyperässään muutakin maata, on yleensä ns. eksoottisemman oloinen. Tavallisen näköinen ihminen ei kuitenkaan ole Ruma. Ja lisäksi nää mielipiteet keskustelupalstoilla on tosiaan vain yksilöiden omia ajatuksia :P

Mua myös ihmetyttää tuo miehen kaipuu saada sellainen taskuVenus, onko se jotain egon pönkittämistä, kun saa harhaluulon, että on jotenkin enemmän Mies, kun voi pitää naistaan kainalossa ja suojella tätä herkkää ja haurasta olentoa maailman pahuudelta? :D

Olemme lyhyt ja roteva kansa, siihen kun vielä sekoitetaan tietynlainen junttimaisuus, niin ei ihme, että emme ole People- lehden top 100 kauneimman ihmisen joukossa ;D

Mietitään vaikka brasilialaisia, meksikolaisia, espanjalaisia yms. maiden naisia, heissä on mielettömän kauniita ihmisiä. Venäläisissä yms. maiden naisissa on slaavilaista kauneutta (lisäksi myös sisäsyntyistä ulkoisen olemuksen vaalimista) . Ja sitten taas kun kuulee näissä maissa asuvien miesten mielipiteitä, onkin Suomalainen nainen yht'äkkiä arvossaan. Heille kun oman maan naiset ovat niin tavallisen näköisiä..

Ihmisinä me emme vaan osaa arvostaa sitä mitä on saatavilla. piste.

- Yksi suomalainen nainen -

• katso sydämellä

Vain sisimmältään ruma ihminen näkee ihmiset rumina.

• dfhdfhdfh

because of the paskat geenit.

kuvailemasi kaltaiset ongelmat eivät kyllä selity geeneillä.

• Mies1985

Toisaalta ulkomailla (etelän maat tai Iso-Britannia) suominaisia pidetään aika eksoottisina ja jotkut britit ovat sanoneet suomalaisia superkauniiksi. Tosin brittinaisethan ovat aika rumia mutta silti.
      -
      Pelkkä 'eksoottisuus' ei tietenkään voi olla ainut selitys koska eihän ketään normaalia valkoista miestä kiinnosta esim.afrikkalainen tai intialainen nainen.

• Mies28wqwyeve

Mä ainakin näen joka päivä kauniita ja seksikkäitä Suomalaisia naisia!!!!!

• - Miniature -

Mua pidetään ulkonäön perusteella aina max. yläasteikäisenä. Olen 155cm, alle 50kg ja 22 v. Kaiken lisäksi niin hoikka että yhtäkkiä voisi luulla lapseksi, jestas..!
      Lihomaan tai pitenemään en kuitenkaan ryhdy, ja se vain on huvittavaa jos ns. parhaat päivänsä nähneet madamit kommentoi nuorekkuuttani. :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      304
      11676
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5319
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4299
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe