Olen 53 vuotias mies Uudeltamaalta. Tasoitus 54. Etsin itselleni pelikaveria tavoitteena nostaa tänä kesänä tasoitus ehkä 36:een. Mielellään pelikaverilla olisi tasoitus samantasoinen ja samat suunnitelmat.
Pelikaveria vailla
2
464
Vastaukset
tervehdys. jos vielä olet peli seuraa vailla, niin täältä löytyy yksi ehdokas. olen 25 vuotias pojan kloppi espoosta. aloitin golfin kaksi viikkoa sitten ja itsekin olisin halukas laskemaan tasoitustani. tasoitukseni on nyt 46. ja tosiaan olen pelannut vain yhden kierroksen tähän mennessä.
- kesymaa
HEI!
Harmi että olet Uudeltamaalta,ihan sen vuoksi että itse olen Savosta.
Olen nimittäin itsekin hakemassa golfseuraa.Mutta ei täältä päin tunnu
löytyvän.Itselläni on tasoitus 50,jonka sain pari päivää sitten.Haluja olisi
kovasti päästä kentälle,mutta olosuhteiden vuoksi on vähän hankalaa.
Terv.Terttu.
Hyviä pelejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411765- 401668
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631420- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2101167Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791113- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19968- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898