siis meijän äsh marketissa kotimainen porkkana tai italiainen luomu...miks ei vois olla suomalainen luomu?kumman valitsisitte itse?
kotimainen vs. italiainen luomu
29
3
807
Vastaukset
- valitsen
kotimaisen porkkana, koska luotan kotimaiseen tuotantoon.
- joupati
Mitä tässä nyt on tullut saapasmaassa reissattua niin epäilen vahvasti tätä heidän luomua.
Ehkäpä niitä kasveja ei lannoiteta mutta kun päätiet ja rautatiet menee metrin päässä viljelyksistä
niin voikohan sitä pitää minään luomuna.
Muuten kyllä tykkään italialaisesta ruoasta mutta ei saisi täällä minkään valtakunnan luomumerkkiä !
Ota se kotimainen jos haluat oikeeta luomustusta. - psta sitä
Lidlis on laadukasta luomuporkkanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390