Olen 16v, painoindeksini 26.3 (184cm 89kg) , haluan laihtua suht. nopiaan ja olen nyt 2 päivää juonut vaan vettä, kauanko minun pitäisi jatkaa että laihtuisin muutamisen kiloa?
Vastaukset 2
- Vaarallista!
Ymmärrän että haluat pudottaa nopeasti painoa.
Tuolla iällä ei kuitenkaan saa toimia niin kuin kerroit!
Paras tapa sinulle on noudattaa esim painonvartijoiden ohjelmaa.
Löytyy myös kirjastosta neuvoja.
Elä missään nimessä jatka tuolla tavoin, mitä kerrot.
Paasto ei ole sinun ikäisillesi. Voit saada elinikäisen vaivan.
Voisit käydä myös lääkärin tai sairaanhoitajan tai dietistin kanssa juttelemassa.- unohda oikeasti
Haloo! 16-vuotiaana aivosi ja kroppasi kehittyy ja kasvaa. Luusto kehittyy ja olet vielä kehittymässä aikuiseksi. Polttoaineet kasvamiseen saat ruoasta ja ravintoaineiden riittävä saanti on erittäin tärkeää. Unohda nuo nestepaastot.
Opettele elämäntavat ilman pikakuureja. Se on kuin laittaisit rahaa pankkiin tulevaisuuden varalta. Kun opit terveelliset elämäntavat, ei ole enää paino-ongelmia. Kun paastoat, et opi mitään ja suurella todennäköisyydellä hommaat itsellesi jonkin syömishäiriön ja alat jojota painon kanssa. Pahimmassa tapauksessa päädyt ahmimaan kahta kauheammin paaston jälkeen kun elimistösi menee sekaisin.
Ja tiedoksi: Sinulla on niin vähän ylipainoa että saat helposti ylipainon veks säännöllisellä liikunnalla ja pienellä kalorivajeella jolla ei tarvitse nähdä edes nälkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398